Je mag dan denken aan de buitenkant mooier te zijn, aan de binnenkant ben je 100% heel lelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:10 schreef Grapefruitthee het volgende:
ik geniet er ook van al die vriendinnen zijn ook gerimpeld en sommige zijn zelfs jonger dan ik whaahahahahahahahahaha losers denk ik dan
Stoere boi ben jij, Heb jij ook een sjeckie achter je hoor?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef DutchSpike het volgende:
Ik ben 13 en wordt rond de 16 jaar geschat...Komt omdat ik bijna 1.71 ben.
En lonsdalepetjequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Stoere boi ben jij, Heb jij ook een sjeckie achter je hoor?
Echt he.quote:
Wouw, ben je al bijna 1,71 hoe lang ben je werkelijk dan? 1,65?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef DutchSpike het volgende:
Ik ben 13 en wordt rond de 16 jaar geschat...Komt omdat ik bijna 1.71 ben.
Jordy nu moet je niet liegen, je ziet er gewoon uit als 10 ... En heb je inmiddels nog geneukt Jordy? Een condoom mag niet van de Paus hé...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik ben 12 en wordt altijd 33 geschat. Superchill, kom alle stripclubs binnenOok sterke drank en wiet kopen is geen enkel probleem voor mij.
Groetjes,
Jordy van Loon
Ben je single?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef romski het volgende:
Gaaf hee, toen ik 15 was werd ik 25 geschat en nu ik 29 ben schatten ze me nog begin 20, dus 23-24 ofzo.
Maar wat zou het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How you play the cards you are dealt is all that matters.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Skazminko het volgende:
Dit is het juiste topic hiervoor. Hoe oud is deze persoon denken jullie?![]()
[ afbeelding ]20? Wel een ouwe kop (Eerder een 30er)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als god bestaat, is hij een enorme sadist!
Ben jij ook een Atheïst, plaats dan ook deze signature in je profiel!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Skazminko het volgende:
Dit is het juiste topic hiervoor. Hoe oud is deze persoon denken jullie?![]()
[ afbeelding ]Ik zou 'em schatten op 25/26.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:24 schreef diginoob2 het volgende:
Ben 23, wordt tussen de 5 en 38 geschat.
24 ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
nou die domme vriendinnen van mij hebben zich niet voortgeplant en lijken 32 whahahaahahahah sukkels komt door burgerlijkheid denk ik
Is dat ook niet deels omdat de doorsnee 14-jarige tegenwoordig zoveel make up draagt dat het voor winkeliers moeilijk te achterhalen is of iemand oud lijkt, of werkelijk oud genoeg is? (al zou ik niet weten waarom dit ook bij mannen gebeurt)quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef T3rr0r het volgende:
27 maar wordt vaak rond de 21/22 geschat. Kan me er wel af en toe redelijk aan ergeren, vooral als ik weer eens m'n ID moet laten zien als ik een fles whisky wil kopen. Maar goed, je kan er weinig tegen doen.
Hogere boetes, strengere controle door de Voedsel en Warenautoriteit. Kan me voorstellen dat winkeliers dan liever geen risico willen lopen. Maar het blijft vervelendquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat ook niet deels omdat de doorsnee 14-jarige tegenwoordig zoveel make up draagt dat het voor winkeliers moeilijk te achterhalen is of iemand oud lijkt, of werkelijk oud genoeg is? (al zou ik niet weten waarom dit ook bij mannen gebeurt)
Ik heb er op school 2 van 16 die al serieus stoppels hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:24 schreef Haque het volgende:
[..]
Want jongens van 21 hebben nog geen baardgroei.
Ik ken een gozer van 17 die heeft al een volledige baard!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:57 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik heb er op school 2 van 16 die al serieus stoppels hebben
En eentje heeft serieus een baardje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |