Lief tafereeltjequote:
Die zou je zeker wel eens flink willen spanken?quote:
Ik mot geen tattoo op mn tetten, dat vind ik echt niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh Plek genoeg voor een fritsepootjetattoo. Wat zeg ik, plek genoeg voor de pootafdruk van een Deense Dog.
Kwam je ervan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
OMG zo lief !!![]()
Heb hem gelijk als wallpaper gezet
Of op je schaamlip!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mot geen tattoo op mn tetten, dat vind ik echt niks![]()
Ik wil m denk ik op mn voet
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze wil alleen een pootafdruk hé, niet het hele hondje
Zo fijn als mensen ze weten te waarderenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
OMG zo lief !!![]()
Heb hem gelijk als wallpaper gezet
Greysquote:
Pijnlijke plek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mot geen tattoo op mn tetten, dat vind ik echt niks![]()
Ik wil m denk ik op mn voet
Qutjequote:
Tja op bot is altijd pijnlijk, ik overleef het wel hoor, tis maar een klein pootjequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Pijnlijke plek.
Ik zag laatst in London?Ink of zoiets een vent die een tattoo dwars over zijn tepel kreeg. Retepijnlijk. En de vrouw die de tattoo zette bekende later voor de camera dat ze er reuzegeil van werd om hem zo te zien lijden.
Zei zij die normaal isquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn gestoord.
Wel prettig, daar niet van.
Pics van jouw tetten?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn gestoord.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn gestoord.
Ik ben niet zo van het spanken, meer van de touwen en kettingen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zou je zeker wel eens flink willen spanken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik heb 'm op mijn enkel op een vrij botterig stukje en het viel echt erg mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja op bot is altijd pijnlijk, ik overleef het wel hoor, tis maar een klein pootje
Zegt de oppergestoordequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn gestoord.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het spanken, meer van de touwen en kettingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ben niet zo van het spanken, meer van de touwen en kettingen.* vingers in oren doet: LAA LAAAALALA LAALLAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Oh ja die op mn enkel deed geen zeer, maar die boven op mn arm zit veel dichter op het bot en die was echt horrorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb 'm op mijn enkel op een vrij botterig stukje en het viel echt erg mee.
je kan ze beter in je ogen doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* vingers in oren doet: LAA LAAAALALA LAALLAAAA
Dat scheelt weer scheren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zal jouw UI een zwart kruis hebben inmiddels.
Maken mijn tetten je drietig?quote:
*knufquote:
quote:
quote:
Nee, dat duurt nog een half jaarquote:
Nee, dat valt dan wel weer mee. Ik vind ze wel sjiek eigenlijkquote:
quote:
Die taal zo vroeg in de morgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Wat zit je dan te sippen Elies?
Evriebudie is happy behalve jij
Het is na half 12, niet zo zeurenquote:
Oh nou krijg ik dan vrijstelling van de schuttingtaalpolitie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat valt dan wel weer mee. Ik vind ze wel sjiek eigenlijk
Nee, want dat detoneert hopeloos met sjiekquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou krijg ik dan vrijstelling van de schuttingtaalpolitie?
Hoooooo daar worden mn tetten echt nie minder sjiek van hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, want dat detoneert hopeloos met sjiek
quote:
ROFLquote:
hapquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:22 schreef Oognip het volgende:
Ik moet vanavond op iemand oefenen om eten te geven. Wie biedt?Eventueel kan je ook gewassen worden
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:25 schreef Pagan het volgende:
Zocht Greys geen nieuwe foon?
[ afbeelding ]
Nee ik heb net tosties op manquote:
Hierquote:
Op je eigen bolle toetje jaquote:
Lekker plat?quote:
Oeh , doe mijn huisje ook ff wil je, dan bak ik wel cakejes straksquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:01 schreef Nonneke het volgende:
![]()
zo even het huis doen en dan cakejes bakken![]()
ooit zou ik banketbakker wordenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh , doe mijn huisje ook ff wil je, dan bak ik wel cakejes straks
Oh ja, als je warme bolletjes bakster en zoete koekenbakster geworden was dan had ik je ook wel willen huwen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ooit zou ik banketbakker worden
m'nverwijt me nogsteeds dat ik dat nooit echt ben gaan doen
![]()
Maar ik wil je huisje best doen hoor
Van Non vreet ik allesquote:
Als je de tetten hebt gecheck, dan heb je alles wel zo'n beetje gehadquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef Rewimo het volgende:
Heb ik nog iets gemist? behalve tetten
Ah mooi, dank jequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Als je de tetten hebt gecheck, dan heb je alles wel zo'n beetje gehad
Die is gaaf!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:36 schreef ElisaB het volgende:
Kijk nou wat een kei-zoet bed ik voor de jongens van Vamp heb gescoord
Vampje op huizenjacht #2
Hij is echt briljantquote:
Stapelbed schat, stapelbed!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Tweepersoons kinderbed?
Als ik met mn zusje in een tweepersoonbed had moeten slapen dan hadden we elkaar echt vermoord![]()
Op 1 kamer was al rampzalig genoeg
Oh ik dacht dat t een tweepersoons hoogslaper was hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:52 schreef Rewimo het volgende:
Stapelbed
Grrrrrrr vanmorgen lag er zo'n gemeen dun laagje zwart ijs op het parkeerdek bij m'n werkGlibberde met 4 poten 4 verschillende kanten op.
Als ik met jou in een bed had moeten slapen, flikkerde ik je dr ook halverwege uitquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat t een tweepersoons hoogslaper was hoor!
Daar hadden wij elkaar midden in de nacht uitgesmeten denk ik
En daarom slaap je niet bij mij in bedquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik met jou in een bed had moeten slapen, flikkerde ik je dr ook halverwege uit
SM
* Note to self: niet bij oh-oh logerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
En daarom slaap je niet bij mij in bed![]()
Wij sliepen op 1 kamer, maar mn vader is wel es 's nachts een van ons zo met matras en al zn bed uit komen sleuren en dan smeet hij die persoon met matras en al in de gang neer en mocht je daar de nacht doorbrengen![]()
Zo heb ik mn zusje ooit es met luchtbed en al de tent uit geduwd ook toen ze sliep, werd ze fijn 's morgens buiten wakker
Nou zolang je mn zusje niet bent valt dat allemaal wel mee hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* Note to self: niet bij oh-oh logeren
Geen idee, dat moeje ff aan die nerds hier vragenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Bullguard vertelt me steeds trots dat ie een bestand ga[1]. js heeft geblokkeerd.
En na enig koekelen blijkt dat een google analytics bestand te zijn, die hier vooral lekker op fok hangt. Zijn dat die bestanden die ervoor zorgen dat de ads die ik in beeld krijg, altijd betrekking hebben op iets waar we het in de SC over hebben?
Zo ja, ik wil ervan af
Ja, waar hangen die nou weer uit dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, dat moeje ff aan die nerds hier vragen
Neem een abo!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Bullguard vertelt me steeds trots dat ie een bestand ga[1]. js heeft geblokkeerd.
En na enig koekelen blijkt dat een google analytics bestand te zijn, die hier vooral lekker op fok hangt. Zijn dat die bestanden die ervoor zorgen dat de ads die ik in beeld krijg, altijd betrekking hebben op iets waar we het in de SC over hebben?
Zo ja, ik wil ervan af
Ja goffer waar zijn al die nerds en geeks als je ze nodig hebt hequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, waar hangen die nou weer uit dan?
Heb ik ook es iets nerdigs te melden ipv altijd die interessante en wilde verhalen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Zo ja, ik wil ervan af
Had ik ooit iddquote:
Ja, zover was ik al.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja het is niet perse verantwoordelijk voor de ads op een pagina, dat is net echt usergebonden. Maar het houdt bij hoeveel mensen hier komen, hoe lang ze blijven etc. etc.
Danny is watching you![]()
Ik heb geen wepkemquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Het ziet je ook zitten en het kan door je kleren heenkijken en ook door de tape die je op je webcam hebt geplakt
Wat is Bullguard dan weer voor een crap antivirus oplossing. Je kan toch wel gewoon FOK! aan een whitelist toevoegen? En het is sowieso een beetje overkill dat het dat soort bestanden gaat blocken, aangezien je die op heel veel meer sites zal tegenkomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, zover was ik al.
Vink ooknie erg, maar ik baal ervan dat direct de hele laptop blokkeert.
Dus eiks wil ik dat Bullguard gewoon toestemming geeft aan die bestanden, maar die optie heb ik niet
Bullguard bevalt verder prima, alleen deze snap ik ff niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is Bullguard dan weer voor een crap antivirus oplossing. Je kan toch wel gewoon FOK! aan een whitelist toevoegen? En het is sowieso een beetje overkill dat het dat soort bestanden gaat blocken, aangezien je die op heel veel meer sites zal tegenkomen.
Gooi gewoon je temporary internet files weg danquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bullguard bevalt verder prima, alleen deze snap ik ff niet.
Normaal vraagt ie of ik toestemming wil verlenen.
Maar hij ziet het als een virus in temp files
Bullguard is as we speak het systeem aan het scannen en tot op heden gaat het nog steeds prima zonder wegvallen enzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gooi gewoon je temporary internet files weg danWellicht zit er toevallig écht een virus in.
Trutquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Het ziet je ook zitten en het kan door je kleren heenkijken en ook door de tape die je op je webcam hebt geplakt
Niet dat ik weet, het zou kunnen hoor als 't een beetje CCleaner achtig is, maar een normale virusscanner scanned alleen, en verwijdert niks, behalve als iets besmet is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bullguard is as we speak het systeem aan het scannen en tot op heden gaat het nog steeds prima zonder wegvallen enzo.
Tijdens zo'n scan worden de temp.map toch ook geleegd?
Je ziet heel dat truitje niet bozo, alleen dr tettenquote:
Oh jij hebt dat röntgen filter geactiveerd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je ziet heel dat truitje niet bozo, alleen dr tetten
Hij gooit ze eerst in quarantaine en dan kan ik opdracht geven om ze te verwijderen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, het zou kunnen hoor als 't een beetje CCleaner achtig is, maar een normale virusscanner scanned alleen, en verwijdert niks, behalve als iets besmet is.
quote:
Maar dat doet hij dus alleen met verdachte bestanden, niet met héél je temp internet files. Zou ze gewoon vanuit je browsert weggooienquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij gooit ze eerst in quarantaine en dan kan ik opdracht geven om ze te verwijderen.
Met een kwartiertje is ie klaar, maar es ff kijken wat er in zit
Neen. Die moet je ff handmatig wegpleurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bullguard is as we speak het systeem aan het scannen en tot op heden gaat het nog steeds prima zonder wegvallen enzo.
Tijdens zo'n scan wordt de temp.map toch ook geleegd?
Joyquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, alles zit er in![]()
ik heb dat rare metalen mannetje op de voorkant gemist
Ik zou ze gewoon hard via de C schijf deletenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat doet hij dus alleen met verdachte bestanden, niet met héél je temp internet files. Zou ze gewoon vanuit je browsert weggooien
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon hard via de C schijf deleten
Adblocker plus installeren (gratis), die kun je per site uitschakelen. Ding werkt perfect, op FOK! staat ie uit, verder overal aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Zo ja, ik wil ervan af
Ja maar als het bestand dus via FOK! hier komt dan heeft het nog weinig nutquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Adblocker plus installeren (gratis), die kun je per site uitschakelen. Ding werkt perfect, op FOK! staat ie uit, verder overal aan
Nou nee, ik heb het niet en krijg die melding ook nergens, nooit, ook nooit gehad. Je hoort hem ook gewoon niet te krijgen, maar om de een of andere manier krijgt Ingetje 'm wel. Dus óf haar virusscanner slaat te snel aan, óf ze heeft echt een virus ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb Adblocker plus en ik krijg die melding niet, dus ik denk wel dat het werkt
hij heeft nu de beveiligingscamera's gehackedquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op het werk, dus geen oogje-met-plakker hier, faalhaas.
WIE ZIT ER DAN NU ACHTER JE WEPKEMquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op het werk, dus geen oogje-met-plakker hier, faalhaas.
En nog wel met goeie tetten Greysquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WIE ZIT ER DAN NU ACHTER JE WEPKEMSNEL NAAR HUIS GREYS, JE HEBT INBREKERS
Een inbreker met een geil truitje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
haha, loveless geilt op bubba de inbrekert in een truitjequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |