Lief tafereeltjequote:
Die zou je zeker wel eens flink willen spanken?quote:
Ik mot geen tattoo op mn tetten, dat vind ik echt niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh Plek genoeg voor een fritsepootjetattoo. Wat zeg ik, plek genoeg voor de pootafdruk van een Deense Dog.
Kwam je ervan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
OMG zo lief !!![]()
Heb hem gelijk als wallpaper gezet
Of op je schaamlip!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mot geen tattoo op mn tetten, dat vind ik echt niks![]()
Ik wil m denk ik op mn voet
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze wil alleen een pootafdruk hé, niet het hele hondje
Zo fijn als mensen ze weten te waarderenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
OMG zo lief !!![]()
Heb hem gelijk als wallpaper gezet
Greysquote:
Pijnlijke plek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mot geen tattoo op mn tetten, dat vind ik echt niks![]()
Ik wil m denk ik op mn voet
Qutjequote:
Tja op bot is altijd pijnlijk, ik overleef het wel hoor, tis maar een klein pootjequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Pijnlijke plek.
Ik zag laatst in London?Ink of zoiets een vent die een tattoo dwars over zijn tepel kreeg. Retepijnlijk. En de vrouw die de tattoo zette bekende later voor de camera dat ze er reuzegeil van werd om hem zo te zien lijden.
Zei zij die normaal isquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn gestoord.
Wel prettig, daar niet van.
Pics van jouw tetten?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn gestoord.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn gestoord.
Ik ben niet zo van het spanken, meer van de touwen en kettingen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zou je zeker wel eens flink willen spanken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik heb 'm op mijn enkel op een vrij botterig stukje en het viel echt erg mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja op bot is altijd pijnlijk, ik overleef het wel hoor, tis maar een klein pootje
Zegt de oppergestoordequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn gestoord.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het spanken, meer van de touwen en kettingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ben niet zo van het spanken, meer van de touwen en kettingen.* vingers in oren doet: LAA LAAAALALA LAALLAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Oh ja die op mn enkel deed geen zeer, maar die boven op mn arm zit veel dichter op het bot en die was echt horrorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb 'm op mijn enkel op een vrij botterig stukje en het viel echt erg mee.
je kan ze beter in je ogen doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* vingers in oren doet: LAA LAAAALALA LAALLAAAA
Dat scheelt weer scheren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zal jouw UI een zwart kruis hebben inmiddels.
Maken mijn tetten je drietig?quote:
*knufquote:
quote:
quote:
Nee, dat duurt nog een half jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |