Zie het nu ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef Thory het volgende:
TS, misschien nog een keertje de OP doorlezen?
Maxima() Verhagen dan. Even puur op politieke vaardigheden gelet.
Verhagen is idd een soort van Eric Lucassen mét brains ... zo eentje die ervoor zorgt dat als 's ochtends bij Mark Rutte diens ochtendblad (vermoedelijk de NRC verhuld in een Telegraafvoorpagina) dampig en doorweekt in de brievenbus ligt, Eric de schuld krijgt, terwijl Maxime met een geniepig zacht-ggg-lachje grijnzend smoenselt zonder dat verder iemand het ziet..quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef Thory het volgende:
Maxima() Verhagen dan. Even puur op politieke vaardigheden gelet.
überhaupt. Hij was de leukste thuis.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef Lyrebird het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ab Klink uberhaupt genomineerd is?
Leg mij maar eens uit waarom niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef Lyrebird het volgende:
Tijdens zijn ambtstermijn als Minister van Volksgezondheid rookt Klink (af en toe) sigaren.[3]quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef Lyrebird het volgende:
Hij wilde het beste kabinet van de eeuw blokkeren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom niet.
Drie keer niets. Er was een tijd, nog niet zo lang geleden, dat het Parlement aanzien had en niet bevolkt werd door dergelijke lichtgewichten.quote:Op zondag 12 december 2010 12:38 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat Jesse Klaver wel het talent zou worden, hij werd zoveel genoemd door andere politici
quote:Op zondag 12 december 2010 12:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde vogel.
Hij is nog steeds liberaal hoor, alleen wat minder als vroeger.quote:Op zondag 12 december 2010 12:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
RutteGoed, toen hij zijn liberale masker nog op had mocht ik hem ook wel. Maar nu?
Uit het lijstje kandidaten zou Henk Bleker een betere winnaar geweest zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 12:57 schreef Hexagon het volgende:
Wouter Koolmees (D66) politiek talent van het jaar
En terecht!
Waarom ik heb eigenlijk niets anders van m gezien dan dat hij zich door Maxime liet inpalmen om het huidige kabinet te vormen en zo als dank staatssecretaris werdquote:Op zondag 12 december 2010 13:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Uit het lijstje kandidaten zou Henk Bleker een betere winnaar geweest zijn.
Hij is ook goed met pony'squote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom ik heb eigenlijk niets anders van m gezien dan dat hij zich door Maxime liet inpalmen om het huidige kabinet te vormen en zo als dank staatssecretaris werd
Conservatief-liberaal is niet liberaal.quote:Op zondag 12 december 2010 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is nog steeds liberaal hoor, alleen wat minder als vroeger.
Waarom niet?quote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Conservatief-liberaal is niet liberaal.
Dat ben ik ook hoor. En in vergelijking met partijen als d66 en gl ben ik de bakermat van liberalisme.quote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ach, met een archetype als 'liberalisme' kun je toch niets aanvangen in de poltiek. Niemand is louter liberaal, Pechtold en Halsema overigens al helemaal niet.quote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een reactionair mannetje. Daar is niks liberaals in te vindenquote:Op zondag 12 december 2010 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ben ik ook hoor. En in vergelijking met partijen als d66 en gl ben ik de bakermat van liberalisme.
Klopt.quote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, met een archetype als 'liberalisme' kun je toch niets aanvangen in de poltiek. Niemand is louter liberaal, Pechtold en Halsema overigens al helemaal niet.
Laten we zeggen dat Verhagen een democraat in hart en nieren is, die iedereen naar zijn hand probeert te zetten.quote:Op zondag 12 december 2010 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
En ik ben het negativisme over Maxime meer dan beu. Die man is een democraat in hart en nieren, het is echt niet zo'n mannetje die iedereen naar zijn hand probeert te krijgen. Dus, Maxime
Je bent gewoon een leugenaarquote:Op zondag 12 december 2010 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En in vergelijking met partijen als d66 en gl ben ik de bakermat van liberalisme.
Kom op zeg, het is echt geen machtswellusteling dictatorquote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat Verhagen een democraat in hart en nieren is, die iedereen naar zijn hand probeert te zetten.
Dat is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent gewoon een reactionair mannetje. Daar is niks liberaals in te vinden.
Hummers afschaffen, kerncentrales verbieden, alles wat energie kost belasten en vervolgens als een zwartepiet met subsidies strooien.quote:
Je doet wel erg je best om jezelf zo'n imago aan te meten.quote:
Waar zeg dat ik dat? Het is een geslepen politicus en bovendien het alfamannetje op de rots. Iemand die iedereen naar zijn hand probeert te zetten.quote:Op zondag 12 december 2010 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is echt geen machtswellusteling dictator
Duh, ik moest even trollen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waar zeg dat ik dat? Het is een geslepen politicus en bovendien het alfamannetje op de rots. Iemand die iedereen naar zijn hand probeert te zetten.
Zoals ik mijzelf wel eens vaker omschrijf. Een bourgondische chauvinistische conservatieve-liberaal.quote:Op zondag 12 december 2010 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best om jezelf zo'n imago aan te meten.
Het is net iets charmanter als een ander je zo zou omschrijven.quote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals ik mijzelf wel eens vaker omschrijf. Een bourgondische chauvinistische conservatieve-liberaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |