Dat is zeker druk, ohja kerstkaartjes en zegels moet ik ook nog halen, morgen maar doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk eerst Koen weggebracht, toen naar de DA voor haarverf, kerstkaartjes gekocht en kerstzegels, toen naar de blokker en nu weer thuis, en nu ga ik stofzuigen en alvast groente snijden voor mijn rijst met kippenragout
Om daarna bijna vijf uur lang te blijven liggen is dan weer jammer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!!
ik hou niet zo van m'n wekker als ie om 05.20 gaat..
![]()
hoest verder hier??
heheh.. mja.. dat zou wel fijn geweest zijn..quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om daarna bijna vijf uur lang te blijven liggen is dan weer jammer.
morguh friem!quote:
Maar kun je daar wel slapenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. mja.. dat zou wel fijn geweest zijn..
maar in de heli hebben we geen internet
nah sorry, mijn huis heeft prioriteit nummer 1 maar ik zit net een kwartiertje en dat had ik beter niet kunnen doen *inkakmoment*quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:45 schreef Fha het volgende:
helluh
Iemand in een opruim-bui? Ik kan best wat vrijwilligers gebruiken
Even een kwartiertje inkakken en dan weer verderquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
nah sorry, mijn huis heeft prioriteit nummer 1 maar ik zit net een kwartiertje en dat had ik beter niet kunnen doen *inkakmoment*
mja over een kwartiertje moet ik Uk weer ophalenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Even een kwartiertje inkakken en dan weer verder![]()
met oordoppen in en het monotone geluid van de motor wordt best een prettige slaap omgeving gecreeerdquote:
Terwijl het buiten zo warm isquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn met de ketel bezig. Ondertussen bevries ik hier.
* Giertje geeft jou een dekentjequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef Myraela het volgende:
opruimen helptquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef Myraela het volgende:
Hoi Keesquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef Myraela het volgende:
Er is niets op te ruimen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:02 schreef Fha het volgende:
[..]
opruimen helpt![]()
![]()
Vervelend welGaat lang duren?
Oh.. hier wel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is niets op te ruimen.![]()
Geen idee eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |