Jij hebt er zin in?quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:58 schreef Pheno het volgende:
Eindelijk, eens een dagje speedproggen
Deadline: vandaag
Activiteiten: ontwerpen, maken en testen van een uitbreiding
Muziek erbij en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Werkschuw tuig, dat is het!quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:16 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Al is het voor een aantal mensen vast 'welterusten' aangezien jullie 4 topics hebben volgepost midden in de nacht
.
Even gebruik van makenquote:
Hoiquote:
phenoquote:
Wat van Oracle? Zelfs Java hoort daartegenwoordig bijquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:52 schreef cablegunmaster het volgende:
goedemorgen. GF! Pheno, Damart Lovelylady en wie ik ben vergeten [ afbeelding ] en MPG
Wie heeft er kennis van Oracle -_-;;?
Stored proceduresquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat van Oracle? Zelfs Java hoort daartegenwoordig bij
MPGquote:
Kabelquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:52 schreef cablegunmaster het volgende:
goedemorgen. GF! Pheno, Damart Lovelylady en wie ik ben vergeten [ afbeelding ] en MPG
Wie heeft er kennis van Oracle -_-;;?
Waarom in een stored procedure? Er is toch ook een sql functie reverse? Dat icm het selecteren van de string met substring. Al vraag ik me even het nut afquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Stored procedures. simpele functies. alleen krijg ik een vage error
! Die ik niet snap en niet duidelijk word uitgelegd.
http://pastebin.com/j6RGgqZL
Simpelweg deze moest 2 karakters omdraaien en dan 2 overslaan en weer omdraaien tot hij op het einde van het bericht kwam.
Alleen dan krijg ik een Error... na 3 uur ben ik er nog niet uit. en het is zo'n simpel iets.
toekquote:
Het nut van studeren , is opleveren wat je kan zodat je kan laten zien , van kijk ik kan een stored function maken maar oracle is zo brak dat zelfs de voorbeelden van de leraren falen. Vind het onprettiger werken dan de phpmyadmin van sql.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom in een stored procedure? Er is toch ook een sql functie reverse? Dat icm het selecteren van de string met substring. Al vraag ik me even het nut af
En wat is je error?
Guten Morgen liebe Marijkequote:
Morgen Marcjequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen liebe Marijke![]()
Wie geht's?
Friemelquote:
Linkquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:34 schreef MPG het volgende:
Friemel![]()
Hoe vordert je nsfw-website-project?
Hier wel ok. Moe wel. Zo maar aan de sterke koffiequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Marcje
Hier alles okeeNet ontbijtje op en dan zo naar mams
Hoe is het bij jou dan?
Linkje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:34 schreef MPG het volgende:
Friemel![]()
Goodmeurning meneer prikquote:
Goedemorgen CGMquote:
Lekker en fijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wel ok. Moe wel. Zo maar aan de sterke koffie.
Gezellig, naar mams. Winkelen, was het toch he? Viel Spass in elk geval!![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:34 schreef MPG het volgende:
Friemel![]()
Lief van je mamsquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker en fijn
Ja, shoppen ja![]()
Haar idee, dus super lief
quote:
quote:
Lijkt lekker op te schieten dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik heb morgen heel wat te tonen en te bespreken
![]()
Nog 1 of 2 ingewikkelde functies en een stuk of wat simpelere dingen te gaan
Komt goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief van je mams. Geniet er maar van
!
Ik snapquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
1e weet ik niet of de "klant" dat op prijs stelt
2e er is nog niets te zien, testen doe ik voornameleijk met diepzee foto's![]()
3e ben nog niet 100% zeker van de beveiliging (met al die hackers hier)
4e niet handig tijdens testen en debuggen als de database "spontaan" veranderd.
5e
6e
7e
Kortom, sorry, nee geen link
Bis spaeter Liebchenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:47 schreef friemelaar het volgende:
SHIT![]()
kan niet op een variabelenaam komen.....
Hoe heet ook alweer de pagina waarvandaan de bezoeker op de huidige pagina komt ?
bron:quote:'HTTP_REFERER'
The address of the page (if any) which referred the user agent to the current page. This is set by the user agent. Not all user agents will set this, and some provide the ability to modify HTTP_REFERER as a feature. In short, it cannot really be trusted.
Morge L_Lquote:
Thx, die zocht ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
bron:
http://www.php.net/manual/en/reserved.variables.server.php
Geen probleemquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Morge L_L![]()
[..]
Thx, die zocht ik.
Als je de naam vergeet vind je ook de omschrijving niet
Jum! Koppijn , dat smaakt zo lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:56 schreef Trevland het volgende:
En hoe gaat die hier.
Bleg koppijn
En nu aan het gebak
Liever jij dan ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jum! Koppijn , dat smaakt zo lekker!
Morge LLquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh friemel
Mogguh trev, kusje op je hoofdpijn
ik ben alweer actief geweest voor mijn doen...
Natuurlijk eerst Koen weggebracht, toen naar de DA voor haarverf, kerstkaartjes gekocht en kerstzegels, toen naar de blokker en nu weer thuis, en nu ga ik stofzuigen en alvast groente snijden voor mijn rijst met kippenragoutquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge LL![]()
Dank je
Wat heb je al gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |