Jij hebt er zin in?quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:58 schreef Pheno het volgende:
Eindelijk, eens een dagje speedproggen
Deadline: vandaag
Activiteiten: ontwerpen, maken en testen van een uitbreiding
Muziek erbij en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Werkschuw tuig, dat is het!quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:16 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Al is het voor een aantal mensen vast 'welterusten' aangezien jullie 4 topics hebben volgepost midden in de nacht
.
Even gebruik van makenquote:
Hoiquote:
phenoquote:
Wat van Oracle? Zelfs Java hoort daartegenwoordig bijquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:52 schreef cablegunmaster het volgende:
goedemorgen. GF! Pheno, Damart Lovelylady en wie ik ben vergeten [ afbeelding ] en MPG
Wie heeft er kennis van Oracle -_-;;?
Stored proceduresquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat van Oracle? Zelfs Java hoort daartegenwoordig bij
MPGquote:
Kabelquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:52 schreef cablegunmaster het volgende:
goedemorgen. GF! Pheno, Damart Lovelylady en wie ik ben vergeten [ afbeelding ] en MPG
Wie heeft er kennis van Oracle -_-;;?
Waarom in een stored procedure? Er is toch ook een sql functie reverse? Dat icm het selecteren van de string met substring. Al vraag ik me even het nut afquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Stored procedures. simpele functies. alleen krijg ik een vage error
! Die ik niet snap en niet duidelijk word uitgelegd.
http://pastebin.com/j6RGgqZL
Simpelweg deze moest 2 karakters omdraaien en dan 2 overslaan en weer omdraaien tot hij op het einde van het bericht kwam.
Alleen dan krijg ik een Error... na 3 uur ben ik er nog niet uit. en het is zo'n simpel iets.
toekquote:
Het nut van studeren , is opleveren wat je kan zodat je kan laten zien , van kijk ik kan een stored function maken maar oracle is zo brak dat zelfs de voorbeelden van de leraren falen. Vind het onprettiger werken dan de phpmyadmin van sql.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom in een stored procedure? Er is toch ook een sql functie reverse? Dat icm het selecteren van de string met substring. Al vraag ik me even het nut af
En wat is je error?
Guten Morgen liebe Marijkequote:
Morgen Marcjequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen liebe Marijke![]()
Wie geht's?
Friemelquote:
Linkquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:34 schreef MPG het volgende:
Friemel![]()
Hoe vordert je nsfw-website-project?
Forum Opties | |
---|---|