Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Gewoon doordrukken.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het niet past is het ook jouw probleem hoor
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze gaat ook al trouwen met Symphonic
En ik dacht dat jij anders was.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeren zijn het, allemaal!!!!
Mannen, horken zijn het, allemaal!!!quote:
Welterustenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef DaMart het volgende:
Tijd om mijn bed op te zoeken. Welterusten allemaal.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWant Sym
Elke vrouw die niet met em wil trouwen weet niet wat ze mist
Naief hoor, je had beter moeten wetenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij anders was.
bijna allemaalquote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen, horken zijn het, allemaal!!!
Dat roep ik ook altijd. Een vrouw die niet met mij gaat weet niet wat ze mist.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWant Sym
Elke vrouw die niet met em wil trouwen weet niet wat ze mist
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef DaMart het volgende:
Ja, want jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wat een verwende tuthola is dat zegquote:
Welnee.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen, horken zijn het, allemaal!!!
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verwende tuthola is dat zeg
Ja, dat zeg ik ook elke keer tegen mezelf.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naief hoor, je had beter moeten weten
Ik deel mijn grote liefde niet, sorryquote:Op donderdag 9 december 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
Symphonic.Als het niet mijn papa was, zou ik hem wel doen.
Trusten DMquote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef DaMart het volgende:
Geniet van je douchequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
Symphonic.Als het niet mijn papa was, zou ik hem wel doen.
quote:
Want anders?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
De hormonen, de hormonen!
het is dat ik op de was wacht...
Ging ik slapenquote:
Wie is 'ze'?quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook maar eenswant nog geen weekend
Bis Later Lui![]()
Ik heb je adres nietquote:
Welterusten Trevquote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook maar eenswant nog geen weekend
Bis Later Lui![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Dit is mijn dag niet. Ik ga zelf maar even dat linkje weer eens kijken, ik word er altijd vrolijk van
Die man heeft heel veel levens gered ja. Gun hem een biertjequote:
Ik kan 'm niet aanklinken op mobiel. Kan je een link sturen?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Dit is mijn dag niet. Ik ga zelf maar even dat linkje weer eens kijken, ik word er altijd vrolijk van
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die man heeft heel veel levens gered ja. Gun hem een biertje
wass ist?quote:
quote:
Is dat niet heel koud?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
Lovely.. Ik heb bij hoorn heel hard gezwaaid hoor!
Nu in den helder naast de veerboot slapen..![]()
MSN kan heel klote zijn ja, en al die nieuwe versies maken het alleen maar onoverzichtelijkerquote:
Ja, ik ben daar niet schuldig aan thoughquote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik zit even 10 minuten iets anders te kijken en we zijn alweer 200 posts verder
Den helder woont de helft van mijn familiequote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
ik 1 keer, en de laatste BHV cursus zat ik jankend een pop te reanimeren...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die man heeft heel veel levens gered ja. Gun hem een biertje
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
Dezequote:
Is dAt niet koud?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik 1 keer, en de laatste BHV cursus zat ik jankend een pop te reanimeren...
Mitch B. is een echte heldquote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zal er Heel zielig uit hebben gezienquote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja reanimeren is zoooooo kutquote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het lijkt mij ook vreselijk
Nee hoorquote:
ik heb begin dit jaar echt iemand gereanimeerd op de snelweg en dat hakt er best inquote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]Waarom zat je dan jankend een pop te reanimeren?
Beetje jammerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja reanimeren is zoooooo kut
Was op de snelweg, en de ambulance hoefde maar 500 meter tegen het verkeer in op de vluchtstrook, en wat doen die eikeld: via de andere kant omrijden naar de volgende afslag en weer terug..
Wij missen jou ookquote:
dat kan ik me (maar half, want dat weet je pas als je het moet doen) goed voorstellenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb begin dit jaar echt iemand gereanimeerd op de snelweg en dat hakt er best in
Ja hij heeft het gelukkig gered, de AED heeft de boel uiteindelijk weer goed gezetquote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beetje jammerHeeft de meneer/mevrouw het overleefd? En wat fijn dat jij daar was
Is het goed afgelopen?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb begin dit jaar echt iemand gereanimeerd op de snelweg en dat hakt er best in
Neequote:
Wauw! Ik vond je al een held, maar nu helemaalquote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hij heeft het gelukkig gered, de AED heeft de boel uiteindelijk weer goed gezet
Die is duidelijk verzopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
Baywatch held The Hoff
[ afbeelding ]
Helpt niet genoegquote:
Nee, ik heb het over 'we' als in, achterquote:
Ik scrollde snel voorbij, dacht "bloot mannen lichaamquote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
Baywatch held The Hoff
[ afbeelding ]
Mensenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Er lag iemand op de vluchtstrook naast zijn auto en niemand stopte...
Gelukkig vlak daarna wel eentje (precies eentje) die 112 voor me kon bellen
Oh, hoi. Bij deze kun je er weer maanden tegenaan!quote:
superSymph strikesquote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hij heeft het gelukkig gered, de AED heeft de boel uiteindelijk weer goed gezet
Oh man...mensenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja zeg. Miljoenen kijkers zaten aan de buis gekluisterd als Mitch over het strand aan het rennen was met CJ en Shauniquote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik scrollde snel voorbij, dacht "bloot mannen lichaam" Scroll ik terug. Is het zoiets.
Damn.
* zuchtquote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee
[..]
Wauw! Ik vond je al een held, maar nu helemaal![]()
Ayreonquote:
Fijn is anders. Ik heb mijn BHV/EHBO voor duikongevallen, en vrolijk word je niet. Zeker omdat er bij decompressie-verschijnselen maar een ding nog mogelijk is: heel snel een traumahelicopter laten komenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Niemand stopte ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Ah zoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over 'we' als in, achter
En toen was het al nietsquote:Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Miljoenen kijkers zaten aan de buis gekluisterd als Mitch over het strand aan het rennen was met CJ en Shauni
Dat is niet alleen in Nederland hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niemand stopte ook.Echt, wat zijn we in dit land toch ook lekker op onszelf.
Ja Caisson is echt vreselijk.....quote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fijn is anders. Ik heb mijn BHV/EHBO voor duikongevallen, en vrolijk word je niet. Zeker omdat er bij decompressie-verschijnselen maar een ding nog mogelijk is: heel snel een traumahelicopter laten komen
+n, Pheno, ik zie wel dat het je zonder mij niet goed afgaatquote:Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hoi. Bij deze kun je er weer maanden tegenaan!
Nou meer voor haar bunnies dan voor Pam zelfquote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En toen was het al niets
Iedereen keek voor Pam hoor
Waarom hakte het dan zo in?quote:
Oooh, ik dacht voor Mitch en Hobiequote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En toen was het al niets
Iedereen keek voor Pam hoor
Volgens mij zitten er meer in de GRTDOJW SCquote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Maar hier zitten dus alle weggetrapte TAL-SC'ers!
Mannenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou meer voor haar bunnies dan voor Pam zelf
In Amerika is het zelfs verplicht een EHBO-cursus te volgen. Zodat mensen in ieder geval het benul hebben. Volgens mij kun je zelfs aangeklaagd worden als je niets doet, maar goed, dat word je ook als je iets doet en het misluktquote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in Nederland hoor
Bij mij niet hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MannenHet gaat altijd om 2 dingen
Nee, maar ik vind het wel een trieste ontwikkeling.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
NL scoort daar juist als een van de hoogste in, al is dat bijna nooit te merken in praktijk...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal hou je reanimeren maximaal drie minuten vol en moet iemand het overnemen, zelfs als je het met zijn tweeën doet, en ik heb het bijna een kwartier in mijn eentje moeten doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom hakte het dan zo in?
Dat klinkt heel lomp maar ik ben wat dat soort dingen een hele nuchtere lompe boer. Als het goed afliep zou ik juist blij zijn.
In mijn 'werk' is het ook verplicht als je Ofsted geregistreerd bentquote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Amerika is het zelfs verplicht een EHBO-cursus te volgen. Zodat mensen in ieder geval het benul hebben. Volgens mij kun je zelfs aangeklaagd worden als je niets doet, maar goed, dat word je ook als je iets doet en het mislukt
Hier gebeurt er helaas niets in de trent. Verplicht EHBO zou best eens handig zijn. Meer mensen om te helpen is altijd goed. Als ze er toe in staat zijn, in paniek weet je nooit.
Nee, daar zitten gewoon de mensen van TALquote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er meer in de GRTDOJW SC
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Maar hier zitten dus alle weggetrapte TAL-SC'ers leuke mensen!
ik zit hier al jaren hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Maar hier zitten dus alle weggetrapte TAL-SC'ers!
Er hoeft als je het mij vraagt maar één 'onkundig persoon te stoppen. Om 112 te bellen. Voor de rest kun je de mensen die niet weten wat ze moeten doen (en die wil je de kost niet geven) gewoon niet gebruiken, dus ja, ik snap het ergens wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niemand stopte ook.Echt, wat zijn we in dit land toch ook lekker op onszelf.
Ooohquote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, daar zitten gewoon de mensen van TAL
Heul niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MannenHet gaat altijd om 2 dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manfred Langerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
ik kan mezelf niet eens meer serieus nemen als ik boos doe hier, alles om mijn posts heen is roze en/ of glittert
Wat is er?quote:
Pinocchio, je neus groeitquote:
Ja, ik heb het nog nooit mee gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Normaal hou je reanimeren maximaal drie minuten vol en moet iemand het overnemen, zelfs als je het met zijn tweeën doet, en ik heb het bijna een kwartier in mijn eentje moeten doen.
En als er iemand zonder ademhaling en polsslag vor je liugt doet het echt wat met je hoor
Nou nee, er zitten een paar rotte appels hier tussen die de boel verpesten voor de rest.quote:
Ja, of is het iets andersquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Ik heb ook gewoon behoefte aan liefde en zulks.
elke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Nee maar dat geldt voor wel meer mensenquote:
Of je mijn adres wil..voor msn, jwtzquote:
Waar hier?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou nee, er zitten een paar rotte appels hier tussen die de boel verpesten voor de rest.
Ik bedoelde daar niets mee over de TAL SC te zeggen hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou nee, er zitten een paar rotte appels hier tussen die de boel verpesten voor de rest.
Ik zou het niet wetenquote:
Ja dat zei ik dus daarvoor al slimmequote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat geldt voor wel meer mensen
Wou jij beweren dat je met minder afkunt dan?quote:
quote:
Ik wou gewoon ff stokenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde daar niets mee over de TAL SC te zeggen hoorIk bedoelde gewoon dat het hier gezellig is
Maar mensen stoppen echt zelden. Ik ook niet altijd, als er al een plukje mensen bij een ongeluk staat rijd ik wel door. Maar als ik het zie gebeuren stop ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Er hoeft als je het mij vraagt maar één 'onkundig persoon te stoppen. Om 112 te bellen. Voor de rest kun je de mensen die niet weten wat ze moeten doen (en die wil je de kost niet geven) gewoon niet gebruiken, dus ja, ik snap het ergens wel.
Neemt niet weg dat ik het niet verschrikelijk vind, maar dan zou het probleem bij de basis aangepakt moeten worden, oftewel mensen aanleren wat ze in een noodasituatie moeten doen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
Daar heb ik allemaal geen verstand van hoor
zonder dat mijn neus groeitquote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat je met minder afkunt dan?
Stokenquote:
Oh, je bent er zelf zo eentje die het verpest voor de rest en je hunkert naar acceptatie?quote:
Oh, dat is TAL eigen jaquote:
arme Fikkiequote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
StokenFikkies moet je stoken
Ja, die poedels moeten ook dood!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
StokenFikkies moet je stoken
quote:
Goed man heequote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus daarvoor al slimme
Nou ehm, dan weet ik het niet meerquote:
er vallen sowieso al 4 dagen afquote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar ging mijn idee van een droomrelatie
*snif*
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar ging mijn idee van een droomrelatie
*snif*
Wij volgen slechts de leer van De Bijbelquote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm, dan weet ik het niet meer
De laatste keer moest ik wel, ik veroorzaakte de kettingbotsing. Ik knalde achterop, en hup: domino!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar mensen stoppen echt zelden. Ik ook niet altijd, als er al een plukje mensen bij een ongeluk staat rijd ik wel door. Maar als ik het zie gebeuren stop ik.
quote:
Poedelsquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste keer moest ik wel, ik veroorzaakte de kettingbotsing. Ik knalde achterop, en hup: domino!
Huh? Leg even uit als je wilt?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er vallen sowieso al 4 dagen af
iets met cyclus enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? Leg even uit als je wilt?
Blikschade, dus verzekeringswerk. 100 meter van me werk, dus alle collega's kwamen nog even langs met hoe gaat het?quote:
Leer?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wij volgen slechts de leer van De Bijbel
Dan heb je toch wel gewoon lustgevoelens enzo? Of ben jij er zo eentje die alles onderdrukt?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wij volgen slechts de leer van De Bijbel
Kan ik voor je regelen, Symph, zullen we even topicvoetballen?quote:
Dan kan ik prima dat ene doen hoorquote:
Oh, dat is fijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blikschade, dus verzekeringswerk. 100 meter van me werk, dus alle collega's kwamen nog even langs met hoe gaat het?
Nee, KPDquote:
Ja dat is balen, maar zulke dingen gebeuren.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blikschade, dus verzekeringswerk. 100 meter van me werk, dus alle collega's kwamen nog even langs met hoe gaat het?
Lust is een zondequote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel gewoon lustgevoelens enzo? Of ben jij er zo eentje die alles onderdrukt?
Mannen hebben ook een cyclusquote:
Deed je daar nou een Belgische tongval bij?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
Vanavond gaan wij op visite bij Janneke. Janneke houdt van geile leren pakjes en zweepjes. Overdag is ze een keurige kapster maar 's nachts verandert zij in een Meesteres
Jambersquote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
Vanavond gaan wij op visite bij Janneke. Janneke houdt van geile leren pakjes en zweepjes. Overdag is ze een keurige kapster maar 's nachts verandert zij in een Meesteres
je bedoelt?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik voor je regelen, Symph, zullen we even topicvoetballen?
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is balen, maar zulke dingen gebeuren.
Ik heb een keer een klapper gehad, toen werd mijn buz (gelukkig zonder mensen) doormidden gereden door een vrachtwagenchauffeur die in slaap gevallen was
Sym is al op leeftijdquote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat je met minder afkunt dan?
Lust is lekkerquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan ik prima dat ene doen hoorIk zie het probleem niet
Een voordeel, geen collega rijdt meer mee! En het kwam door zo'n kudtfietser die voorrang nam (en niet had). Ik had niet verwacht dat die auto (of drie) voor me de voorrang ging geven. Oops en zoquote:
Dat het topic ff verplaatst moet worden naar SEXquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is balen, maar zulke dingen gebeuren.
Ik heb een keer een klapper gehad, toen werd mijn buz (gelukkig zonder mensen) doormidden gereden door een vrachtwagenchauffeur die in slaap gevallen was
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deed je daar nou een Belgische tongval bij?
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat het topic ff verplaatst moet worden naar SEX
Dit.quote:
En waarom weet ik al man zijnde van niks?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen hebben ook een cyclus
gelukkig zag ik hem niet aankomen en heb ik niet impulsief geremd, hij pakte de achterkant van de busquote:
Zoeen kapster ken ik nogquote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
daar staat hij al een tijdje hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat het topic ff verplaatst moet worden naar SEX
Jij bent de vriendelijkheid zelve of niet?quote:
Lolquote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar staat hij al een tijdje hoor
Hij stond al een tijdje in SEX vandaar mijn reactiequote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent de vriendelijkheid zelve of niet?
Dat zijn minne dingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een voordeel, geen collega rijdt meer mee! En het kwam door zo'n kudtfietser die voorrang nam (en niet had). Ik had niet verwacht dat die auto (of drie) voor me de voorrang ging geven. Oops en zo
En jij had niks?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig zag ik hem niet aankomen en heb ik niet impulsief geremd, hij pakte de achterkant van de bus
Oeh LIF. Zal ik daar een topic openen over hoe je was droogt?quote:
Ik vind alles best, maar een leuke binnenkomer is het zo niet he?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij stond al een tijdje in SEX vandaar mijn reactie! Maar sorry
![]()
je kunt het nu ook hier vragen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh LIF. Zal ik daar een topic openen over hoe je was droogt?
sorry marijkezwollequote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind alles best, maar een leuke binnenkomer is het zo niet he?![]()
wasdrogersquote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh LIF. Zal ik daar een topic openen over hoe je was droogt?
Ik ben een keer in slaap gevallen op de fiets.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was een keer tegen een stoeprand aangefietst omdat ik een mooi vlindertje zag vliegen
dus jij vertelt je was gewoon dat 'ie moet drogen?quote:
quote:
Neem me niet zo serieus manquote:
neeneeneeeeee!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doe em dan naar ONZ, hebben die ook weer een SC
It's amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazing!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
Jambers nadoen is leuk
Net als Mike van tellsell
Hebben jullie het hele verhaal gemist of zoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus jij vertelt je was gewoon dat 'ie moet drogen?
quote:
Mike is dood. Geen moordquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
Jambers nadoen is leuk
nou, hij was ook wel heel irritant, ik was bijna gaan schoppenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem me niet zo serieus man
Hihihi, ik zei nemen
---> FTRquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
Jambers nadoen is leuk
Ik help welquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Pheno het volgende:
Kan iemand meehelpen de knopjes van MPG te zoeken?
ja, maar straks blijven er mensen hangenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Leek me wel leuk, gaat er vast wel iemand over de zeik
![]()
What een fantastische paint stick heb jij daar Mike. Wat kun je daarmeequote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
It's amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazing!
Wat zou ik moeten zien dan? Ik zoek me altijd het apelazerus, maar vind nietsquote:
Nouquote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
What een fantastische paint stick heb jij daar Mike. Wat kun je daarmee
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, hij was ook wel heel irritant, ik was bijna gaan schoppen
zoekspelletjequote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Pheno het volgende:
Kan iemand meehelpen de knopjes van MPG te zoeken?
Zoek de neger.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten zien dan? Ik zoek me altijd het apelazerus, maar vind niets![]()
Ik zag het ook de eerste vijf minuten nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]Pas na lang kijken zag ik het.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar straks blijven er mensen hangen
Okee. En de grap is dus dat ik er tien mnuten naar kijk zonder dat er ene tiefes aan te zien is? Geniaal.quote:
In die SC zit ik alquote:
Ah je had het al gemeldquote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen. Moeheid in drievoud. Pilletjes gaan langzamerhand werken.
Welterusten Phenoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
Ja iddquote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. En de grap is dus dat ik er tien mnuten naar kijk zonder dat er ene tiefes aan te zien is? Geniaal.
Vrouwen, altijd van die dubbele signalenquote:
Komt dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me de tering, en dat elke dag
--->LIF(e)?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me de tering, en dat elke dag
Nou, ik overweeg mijn polsen door te bijtenquote:
Je mag hier wel komen poetsen? Heb je wat te doenquote:
Ik ben allergisch voor poetsenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen poetsen? Heb je wat te doen
Ook voor poezen? Mag je daar wel mee spelenquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook voor poezen? Mag je daar wel mee spelen
Feedbackquote:
Nope.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:35 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Sym you talk the talk but you don't walk the walk, hij staat al eeuwen in MIS!
Misdaad. Schijnt ook een apart forum voor nodig te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |