ja ze was toenstraks op de radio met all i want for christmasquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?
We luisteren nu de top 1000 op Q
Ja, enorm spannendquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal t spannend zijn ja?
Anyway, ja daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Hm, ik ga het ook eens proberen als ik zo m'n tandjes ga poetsen
nee dat pakketje is nu pas aangemeld. met een beetje geluk krijg je hem morgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Net een Track&Trace code gekregen voor TNT, zou ik hem vandaag nog kunnen verwachten? Zending is nog niet bekend bij TNT maar dat zal rond 12:00 wel zo zijn lijkt me.
Toen of straks?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ze was toenstraks op de radio met all i want for christmas
Sommige wijken beginnen al om 7 uur, dus rond 8 uur bezorgen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Net een Track&Trace code gekregen voor TNT, zou ik hem vandaag nog kunnen verwachten? Zending is nog niet bekend bij TNT maar dat zal rond 12:00 wel zo zijn lijkt me.
Je weet t niet meid, je weet t niet!!!! Het kan maar zoquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Don't say yes, run away now.
I'll meet you when you're out of the church at the backdoor.
Don't wait or say a single vow.
You need to hear me out and they said speak now.
Heyquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet t niet meid, je weet t niet!!!! Het kan maar zo
HOI BOBBY!!!!
Hoi Panzurttt
Ben je ook goedgemutst?quote:
Hoooiquote:
Daar zeg je me wat.. Ik ook nietquote:
Wat zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen koude oortjes dan? Of zoals gewoonlijk WEER EENS NIET BUITEN GEWEEST?
Ik heb altijd rooie oortjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Salatrel het volgende:
Dqod zonder muts... krijg je dan geen rode oortjes
Grammofoon.quote:
quote:
Mij noemen ze altijd reetveter omdat ik mannenstrings met een olifantensluf draag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef Dqod het volgende:
Er woonde hier zo'n jongen in t dorp en die noemden we altijd Peter reetveter, want hij droeg strings
Anyway.. Hoi Rv
hoe noemen ze een leren herenstring?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop bij Gino, wees een goeie koper.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Geen plaats in het fietsenrek? Beter fiets je weg.
Want als je daar je fietsje zet dan is je fietsje weg.
Want die junkies jatten fietsen weg en fietsen weg met die fietsen.
Die dure fietsen, weg met die fietsen.
Kktje geilquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mij noemen ze altijd reetveter omdat ik mannenstrings met een olifantensluf draag.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe noemen ze een leren herenstring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe noemen ze een leren herenstring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Doe ikquote:
Misschien is ze nog steeds verdwaalt, maar is ze een internetcafé tegengekomenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uiteindelijk toch nog aangekomen op plaats van bestemming of maar gewoon terug naar huis?
Ik wilde naar huis toe fietsen, maar ik was helemaal disorientated, dus toen maar m'n matties wakker gebeld en die hebben me de weg naar huis geleidquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uiteindelijk toch nog aangekomen op plaats van bestemming of maar gewoon terug naar huis?
wat de kankerquote:Spaanse wedstrijd loopt uit de hand; vijf spelers naar ziekenhuis
De spelers van Espanyol en Balgaguer namen de uitspraak Voetbal is Oorlog deze week wel heel letterlijk. De wedstrijd tussen de twee derdeklassers mondde uit in een ware veldslag, waarbij vijf spelers zo gewond raakten dat zij naar het ziekenhuis vervoerd moesten worden. Opmerkelijk: scheidsrechter Ángel Casas López trok slechts twee rode kaarten.
De vervelende avond begon met een harde tackle op Joselu, die met zijn hoofd op de grond klapte, maar na een korte behandeling aan de kant van het veld toch weer verder speelde. In de rust was hij echter bijzonder duizelig en bleek hij zich nog weinig te herinneren van de wedstrijd, waardoor hij met spoed naar het ziekenhuis werd gebracht. Joselu moest met een schedelbreuk naar de intensive care gebracht worden.
In de tweede helft sloeg de vlam in de pan. Een gevecht op het veld volgde en uiteindelijk belandden Dinu, Manu Molina, Èric López en Òscar Sielva nog in het ziekenhuis. Vooral eerstgenoemde had een vervelende wond: Hij had tijdens de wedstrijd nog niet veel last, maar onder de douche begon hij hevig te bloeden. Hij bleek een gescheurde penis te hebben, zei een woordvoerder.
gelukkig heb je andere kwaliteiten. voor de weg vinden hebben ze TomTom uitgevondenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde naar huis toe fietsen, maar ik was helemaal disorientated, dus toen maar m'n matties wakker gebeld en die hebben me de weg naar huis geleid.
Ik ben ook echt zo slecht in het onthouden van wegen.
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig heb je andere kwaliteiten. voor de weg vinden hebben ze TomTom uitgevonden
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom dan. mijn vuist is niet bang voor jou
Is het zo ook nog gelukt dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben moe. Gisteren weer op de meest walchelijke manieren versierd. Ik voel me gebruikt. even de spice girls luistern
ik wil je wel versieren... ik ben er heel erg goed in. heb de kerstboom hier op kantoor ook gedaan gisteren...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben moe. Gisteren weer op de meest walchelijke manieren versierd. Ik voel me gebruikt. even de spice girls luistern
Dit zal ze je niet in dank afnemen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wil je wel versieren... ik ben er heel erg goed in. heb de kerstboom hier op kantoor ook gedaan gisteren...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef Allure_ het volgende:
bwohoho u_uquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wil je wel versieren... ik ben er heel erg goed in. heb de kerstboom hier op kantoor ook gedaan gisteren...
Nee. Mensen met ingestudeerde lines vallen per definitie al af.quote:
Wat heb ik een geniale aanpak danquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Mensen met ingestudeerde lines vallen per definitie al af.
ik bedoelde het goed hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit zal ze je niet in dank afnemen.
Ik heb er 1 liggen. Maar helaas ben je een jongen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:25 schreef Rajinder het volgende:
Wie mij deze schenkt krijgt onvoorwaardelijke liefde terug.
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hier nu weer mee? Viespeuk?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ally begeeft zich weer eens onder de jongetjes.
Is dus een vrouwenmodel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er 1 liggen. Maar helaas ben je een jongen.
Dat ik niet eens wil weten wat voor soort jongens met canned lines aan komt zetten bij chicks. En wat ze daar doet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nu weer mee? Viespeuk?
echte mannen gebruiken met pickup lines. die slaan een vrouw gewoon met een knots op het hoofd en slepen haar aan dr haren mee terug naar de grot.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nu weer mee? Viespeuk?
Ik vertel je toch ook niks. En bovendien komen 'jongetjes' niet meer in mijn vocabulaire voor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat ik niet eens wil weten wat voor soort jongens met canned lines aan komt zetten bij chicks. En wat ze daar doet.
You don't know how lovely you are.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vertel je toch ook niks. En bovendien komen 'jongetjes' niet meer in mijn vocabulaire voor.
Alle jongens uit de slowchat dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Mensen met ingestudeerde lines vallen per definitie al af.
Nee. Ik hoef je onvoorwaardelijke liefde niet.quote:
Ik gebruik geen openingszinnen.quote:
Oh.quote:
Als ik een meisje was had ik wel wat beters te doen dan op fok zittenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zal voor ons altijd een vraag blijven.
Zoalsquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik een meisje was had ik wel wat beters te doen dan op fok zitten
op jongens zittenquote:
Oh, dan ruilen tegen iets? En welke maat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Ik hoef je onvoorwaardelijke liefde niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik een meisje was had ik wel wat beters te doen dan op fok zitten
Ik weet gewoon wat ik wilquote:
quote:'Hackers leggen OM.nl en Politie.nl plat'
Aanval zou reactie zijn op arrestatie 16-jarige Nederlander
Lol, dit is net als PV die Otis een neger noemtquote:
Wat?quote:
Nu ik echt ben niet meer. Hij is gewoon blank met Surinaamse roots.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lol, dit is net als PV die Otis een neger noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |