quote:
Lol, "IT'S OVER 9000"quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Maisnon het volgende:
Hahaha ik was naar een live iets aan het luisteren over die DDoS attacks en een 'representative' van Anonymous zei: we have over 9000 people
moraalridderquote:
De theorie heb ik 15 jaar geleden ofzo al gelezenquote:
Theorie.. TOZZZZquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
moraalridder
[..]
De theorie heb ik 15 jaar geleden ofzo al gelezen
Ik kom net binnenvallen, wat is Ligamentsquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vond je Ligaments wat tot nu toe?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Maisnon het volgende:
Hahaha ik was naar een live iets aan het luisteren over die DDoS attacks en een 'representative' van Anonymous zei: we have over 9000 people
http://dl.dropbox.com/u/2624438/LIGAMENTS.mp3quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, wat is Ligaments?
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, wat is Ligaments?
[..]
Mijn superioriteit is natuurlijk ook voor een deel gevoed door mij verder te verdiepen in de bezighedenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Theorie.. TOZZZZ
AL mijn ervaring is praktijkervaring u_u
Ja da wou'k zegge jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn superioriteit is natuurlijk ook voor een deel gevoed door mij verder te verdiepen in de bezigheden
Vetquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/2624438/LIGAMENTS.mp3
Deze track die toch echt mijn volgende uitgewerkte gaat worden
!
Die heb je dubbel en dwars verdiend u_uquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Maisnon het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die zuigen en tegelijkertijd een programma proberen te volgen.
bijna weer maandagquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is weer bijna weekend he...
Dat zou je wel willen.quote:
Maandagenquote:
Nee dat is viesquote:
Ja dat ga ik zo doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee dat is vies.. Dat wordt douchen dan
Ja ik ook, maar eerst koffie anders pleur ik in slaap onder de douche ben ik bangquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat ga ik zo doen![]()
Mijn gebit is trouwens ernstig mishandeld door de mondhygiëniste, veel bloed enzo.
Slapend douchen ftw!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar eerst koffie anders pleur ik in slaap onder de douche ben ik bang
Bohhh wat heeft hij/zij gedaan O_o
Ik herken het helemaal, helaas.quote:
Zal t spannend zijn ja?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slapend douchen ftw!
Met zo'n eng haakje mijn gebit schoongemaakt.
Mijn tandvlees was er minder blij mee.
Oh en ik poets te hard, ik mag alleen nog maar met drie vingers de tandenborstel vasthouden.
Hallo Salquote:
Begin jij nu ook al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |