He jonge, moet dat nou?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef BobbyB het volgende:
i wanne have sex on the beach come on move your body
Jaarmix 1997quote:
Hier begint mijn rebelsheid u_uquote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet zo sip kijken. Niet doen. Doe het niet, ik kan er niet tegen.
Ik zucht heel veel.. Zal ik het even opnemen?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal zo eens dat eerste stuk postenik moet alleen nog even een zuchtend geluid ervoor
Daar ben ik nog nietquote:
Schiet op dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zucht heel veel.. Zal ik het even opnemen?
[..]
Daar ben ik nog niet
Ja die jaarmix gaat niet sneller hoorquote:
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT JONGEEEquote:Op donderdag 9 december 2010 23:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier begin ik tegen te werken. You like, you truly do.
Probeer 't eerst een klein stukje op je huid danquote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef Dqod het volgende:
Mgoed.. Crack.. Ik wil m'n haar dus eigenlijk nog wel een keer weer roodbruin verven, maar ik weet niet of ik t aandurf.. Sowieso moet ik dan zeker weten dat er geen PPD in de verf zit en alles..
En dan maar hopen dat DAT t is waarvoor ik allergisch ben
Nja sowieso zou ik t dan in t vervolg laten verven bij de kapper denk ik..quote:Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probeer 't eerst een klein stukje op je huid dan
NU GA JE TE VER EH? NIEMAND KOMT AAN M'N HAAR JONGE, NIEMAND HOOR JE ME? NIEMAND.. MIJN HAAR.. MIJN MIJN MIJN HAARRRRR IK WORD PARA GEAKKKKquote:Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
mag ik je
haar wassen dqod heel zachtjes ja ha ha dat kan toch senueel zijn hey? ( ha ha ja ik ben misschien te oud voor jou.. ) maar kan toch leuk zijn
nou ja kijk ik hoor het wel oki doki gr panzermasu
Doeeeeeenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja sowieso zou ik t dan in t vervolg laten verven bij de kapper denk ik..
Maar dat zou ik wel eens kunnen doen dan ja.. Vraag ik dan gewoon ff toch
Doe ik.. Moet binnenkort toch weer ff laten bijknippen! T groeit te snelquote:
BWHAHAHA!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik.. Moet binnenkort toch weer ff laten bijknippen! T groeit te snel
LOL ik dacht alquote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BWHAHAHA!
okee ik heb echt spanning voor sinterklaas morgen![]()
![]()
!
quote:
Ja niet veel eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
LOL ik dacht al![]()
Wat ga je allemaal doen dan?
Ik zal deze informatie onthouden voor de volgende keer, het schijnt dat meisjes dat wel heel erg leuk vinden.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja niet veel eigenlijk..
Naar thius huis en cadeautjes uitpakken, lekker eten, gewoon gezelliiiiiiiiiiiiiiiiiig![]()
En ik vind het heel lekker dat vriendje lief een weekend bij me is zonder dat ik hoef te koken en op te ruimen en shit. GEWOON LEUK!
En hij komt me morgen misshien ophalen van school hihi. Voel me weer net 15
![]()
.
Welke volgende keerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal deze informatie onthouden voor de volgende keer, het schijnt dat meisjes dat wel heel erg leuk vinden.
Verliefdheid en gezelligheid.. Heerlijk is dat ehquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja niet veel eigenlijk..
Naar thius huis en cadeautjes uitpakken, lekker eten, gewoon gezelliiiiiiiiiiiiiiiiiig![]()
En ik vind het heel lekker dat vriendje lief een weekend bij me is zonder dat ik hoef te koken en op te ruimen en shit. GEWOON LEUK!
En hij komt me morgen misshien ophalen van school hihi. Voel me weer net 15
![]()
.
Ik zal een cadeautje voor jou kopenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verliefdheid en gezelligheid.. Heerlijk is dat eh![]()
Ik benijd je een beetje.. Ik wil ook weer cadeautjes uitpakkenlol
Je zusjes tellen niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef Splutje het volgende:
Ik ga morgen 15-jarige meisjes uit school halen
Start 't amber alert maarquote:Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef Splutje het volgende:
Ik ga morgen 15-jarige meisjes uit school halen
quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik had je zucht graag gehad Dqod maar ik was al op youtube gaan kijken!
Oooh als je een stukje in het engels zou kunnen fluisteren of in het frans, dat zou ook gaaf zijn!
Ik heb nu mijn eigen zucht erin gestopt
haha gekquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zal een cadeautje voor jou kopen.
Ghehe awww.. Volgende keer krijg jij m'n zucht..quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik had je zucht graag gehad Dqod maar ik was al op youtube gaan kijken!
Oooh als je een stukje in het engels zou kunnen fluisteren of in het frans, dat zou ook gaaf zijn!
Ik heb nu mijn eigen zucht erin gestopt
Doen jullie niet aan sinterklaas dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
haha gek![]()
[..]
Ghehe awww.. Volgende keer krijg jij m'n zucht..
4 x quoten?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DOn
[..]
[..]
[..]
Doen jullie niet aan sinterklaas dan?
True, maar verder klinkt t wel lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
op een gegeven moment zijn er iets teveel kraai sounds
Oh..quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
4 x quoten?![]()
Jawel hoor.. Hebben we ook gedaan, maar mijn "geliefde" was daar niet bij en ook geen vrienden enzo.. Alleen m'n ouders, neefje, broer en schoonzus
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
Maisnon, wanneer kan ik je eerste liveoptreden verwachten?
Hahaha, als t goed is wel jaquote:
Vond je Ligaments wat tot nu toe?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
Maisnon, wanneer kan ik je eerste liveoptreden verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |