SPRE-KENDquote:Op donderdag 9 december 2010 23:02 schreef Dqod het volgende:
[ [url=http://s3.images.www.tvn.hu/2006/07/21/15/(...)144b1.jpg]afbeelding[/url] ]
That 'll do!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blosjes krijg ik er van.. Maar daar blijft het bij
Nouquote:
Welke geheimtaalquote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Hou op met die geheimtaal van jullie.
Ik wil die soortvanhandschoendingetjes..quote:
Ok danquote:
Het staat wel leukquote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil die soortvanhandschoendingetjes..
Ik vind die dingen altijd vet.. had wel een keer zoietsquote:
Wat snap je niet Crackjequote:
Jaaaaquote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Zalk weer blauw/zwart haar nemen?
't stond me mooi..
Ohquote:
Blauw... haar.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Zalk weer blauw/zwart haar nemen?
't stond me mooi..
Ja dat heeft mn mama ook..quote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jaaaa
Maarrrrrr.. Kijk maar uit dat je geen allergische reactie krijgt
/trauma
Nee dat was echt heel mooiquote:
Dat van mij was ook zwart met een blauwe gloed hoorquote:
Echt? Ik ben niet de enigequote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat heeft mn mama ook..
En weet niet, ik weet nu al dat ik spijt ga krijgen en na een maand weer terug wil naar mn eigen kleur
Natuurlijk moet je dat u_uquote:
Ja dan wordt heel der kop dik enzo.. heel zieligquote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat van mij was ook zwart met een blauwe gloed hoor
[..]
Echt? Ik ben niet de enige
Hmm dan moet je t miss niet doen
Of een kleurspoeling dan ofzo
Hmm, dat vind ik niet zo. Zwart vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat was echt heel mooi..
Het lijkt gewoon zwart maar als je in de zon loopt zie je een blauwe gloed
Je piemel? xDquote:
Oh.. nouja kanquote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik niet zo. Zwart vind ik wel mooi.
Dat had ik dus ook.. En vocht enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dan wordt heel der kop dik enzo.. heel zielig
En ja ik ga 't niet doen, heb al beslist
Biefstuk, jawelquote:
IK HOORDE JE ANDERS NIET KLAGEN HOORquote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik niet zo. Zwart vind ik wel mooi.
Toen was je echt zo'n demon uit Buffy.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.. En vocht enzo
En ik kreeg er ook krentenbaard bij
En daarna nog netelroos!!!
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen was je echt zo'n demon uit Buffy.
Die demonen uit Buffy waren sexy vergeleken met mij toenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen was je echt zo'n demon uit Buffy.
Tof, wel een kampvuurtje erbij ehquote:
Ja ook bij der oren had ze 't enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.. En vocht enzo
En ik kreeg er ook krentenbaard bij
En daarna nog netelroos!!!
Je zeurt, je klaagt, je huilt en je piept. Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tof, wel een kampvuurtje erbij eh.. Koud rotweer
Uhhuh, m'n oren waren helemaal stuk ook ja..quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ook bij der oren had ze 't enzo..
Echt sneu
WEN ER MAAR AANquote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je zeurt, je klaagt, je huilt en je piept. Dat is niet leuk.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet er altijd een mannelijke fokuser de playboy gaan uithangen hier.
Ik post niet eens.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet er altijd een mannelijke fokuser de playboy gaan uithangen hier.
Je bent een uur geleden nog geweest. We gingen slapen omdat jij dat zo graag wilde, moet je nu niet weer beginnen en zeker niet over kampvuren maken.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
WEN ER MAAR AAN
Mag ik ook eens een keer zeg
Ga ervoor dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind ineens een beat die ik voor skaffa had gemaakt en dat is stiekem gewoon een erg relaxte ploat als ik het verder uitwerk
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind ineens een beat die ik voor skaffa had gemaakt en dat is stiekem gewoon een erg relaxte ploat als ik het verder uitwerk
Okquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent een uur geleden nog geweest. We gingen slapen omdat jij dat zo graag wilde, moet je nu niet weer beginnen en zeker niet over kampvuren maken.
[..]
Ga ervoor dan. [ afbeelding ]
Subje Dqod.quote:
Niks! Ik doe alsof ik subje ben, maar ik wacht gewoon t juiste moment afquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ally had gelijk, Dqod is willig als water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |