Je zusjes tellen niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef Splutje het volgende:
Ik ga morgen 15-jarige meisjes uit school halen
Start 't amber alert maarquote:Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef Splutje het volgende:
Ik ga morgen 15-jarige meisjes uit school halen
quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik had je zucht graag gehad Dqod maar ik was al op youtube gaan kijken!
Oooh als je een stukje in het engels zou kunnen fluisteren of in het frans, dat zou ook gaaf zijn!
Ik heb nu mijn eigen zucht erin gestopt
haha gekquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zal een cadeautje voor jou kopen.
Ghehe awww.. Volgende keer krijg jij m'n zucht..quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik had je zucht graag gehad Dqod maar ik was al op youtube gaan kijken!
Oooh als je een stukje in het engels zou kunnen fluisteren of in het frans, dat zou ook gaaf zijn!
Ik heb nu mijn eigen zucht erin gestopt
Doen jullie niet aan sinterklaas dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
haha gek![]()
[..]
Ghehe awww.. Volgende keer krijg jij m'n zucht..
4 x quoten?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DOn
[..]
[..]
[..]
Doen jullie niet aan sinterklaas dan?
True, maar verder klinkt t wel lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
op een gegeven moment zijn er iets teveel kraai sounds
Oh..quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
4 x quoten?![]()
Jawel hoor.. Hebben we ook gedaan, maar mijn "geliefde" was daar niet bij en ook geen vrienden enzo.. Alleen m'n ouders, neefje, broer en schoonzus
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
Maisnon, wanneer kan ik je eerste liveoptreden verwachten?
Hahaha, als t goed is wel jaquote:
Vond je Ligaments wat tot nu toe?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
Maisnon, wanneer kan ik je eerste liveoptreden verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |