ja ze was toenstraks op de radio met all i want for christmasquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?
We luisteren nu de top 1000 op Q
Ja, enorm spannendquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal t spannend zijn ja?
Anyway, ja daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Hm, ik ga het ook eens proberen als ik zo m'n tandjes ga poetsen
nee dat pakketje is nu pas aangemeld. met een beetje geluk krijg je hem morgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Net een Track&Trace code gekregen voor TNT, zou ik hem vandaag nog kunnen verwachten? Zending is nog niet bekend bij TNT maar dat zal rond 12:00 wel zo zijn lijkt me.
Toen of straks?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ze was toenstraks op de radio met all i want for christmas
Sommige wijken beginnen al om 7 uur, dus rond 8 uur bezorgen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Net een Track&Trace code gekregen voor TNT, zou ik hem vandaag nog kunnen verwachten? Zending is nog niet bekend bij TNT maar dat zal rond 12:00 wel zo zijn lijkt me.
Je weet t niet meid, je weet t niet!!!! Het kan maar zoquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Don't say yes, run away now.
I'll meet you when you're out of the church at the backdoor.
Don't wait or say a single vow.
You need to hear me out and they said speak now.
Heyquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet t niet meid, je weet t niet!!!! Het kan maar zo
HOI BOBBY!!!!
Hoi Panzurttt
Ben je ook goedgemutst?quote:
Hoooiquote:
Daar zeg je me wat.. Ik ook nietquote:
Wat zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen koude oortjes dan? Of zoals gewoonlijk WEER EENS NIET BUITEN GEWEEST?
Ik heb altijd rooie oortjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Salatrel het volgende:
Dqod zonder muts... krijg je dan geen rode oortjes
Grammofoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |