Ik lees je post nu pas. Zijn vrienden omschrijven hem als economisch rechts, wel is hij van de tradities. Maar als het gaat om tastbare dingen (auto's huizen) dan is hij een heel progressief persoon. Hij woont ook in een oud huisje in Den Haag met allerlei buren. Absoluut geen elite buurt. Maar het is niet iemand die zich in een hokle laat plaatsen als rechts sociaal liberaal linksbuiten of wat dan ook. Gewoon van alles wat, pragmatisch dus.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, misschien kom je wat meer te weten over z'n achtergrond en z'n drijfveren.
Ikzelf ben wel benieuwd wat hem heeft doen veranderen van links-liberaal in conservatief bijvoorbeeld.
Je hebt je laten tillenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb er ¤19,- voor moeten betalen.
Onzin, A is wouter meer van de oude generatie. En de verschillen tussen wouter en Rutte zijn best groot.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zie een omschrijving van Wouter Bos
de omschrijving die je gaf is volgens mij echt ook bijna 1 op 1 van toepassing op Bos. Ik zie geen punten die hem niet passen eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, A is wouter meer van de oude generatie. En de verschillen tussen wouter en Rutte zijn best groot.
ja, ik vrees het.quote:
Wouter draaide... Rutte in principe niet, er is namelijk een heel groot verschil tussen draaien en dogmatisch zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
de omschrijving die je gaf is volgens mij echt ook bijna 1 op 1 van toepassing op Bos. Ik zie geen punten die hem niet passen eigenlijk.
Hoezo moet die er komen dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
Nah goed dan. Kan iemand straks een topic openen over het uitblijven van een belastingverhoging voor de allerrijksten in de VS? Zou het zelf wel willen doen, maar ik moet zo werken.
Huh? In een mooie campagne in de media is Rutte net zo goed tot draaier te bombarderen hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wouter draaide... Rutte in principe niet, er is namelijk een heel groot verschil tussen draaien en dogmatisch zijn.
Ik weet dat jij in The American Dream gelooft en daarom tegen dergelijke maatregelen bent, maar dat vechten we vanavond/morgen wel uit. Open nou maar gewoon een topic.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo moet die er komen dan?
Vind ik niet, ik heb het gevoel dat ik Rutte beter begrijp dan iemand als Bos. Los van mijn politieke mening. Iemand als Pechthold en Halsema snap ik ook beter als Bos, en die maken elkaar ook niet veel.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Huh? In een mooie campagne in de media is Rutte net zo goed tot draaier te bombarderen hoor.
En een andere generatie? Ze schelen 4 jaar. Beiden typische kinderen van de jaren 60.
Daar had je het eerder niet overquote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik heb het gevoel dat ik Rutte beter begrijp dan iemand als Bos. Los van mijn politieke mening. Iemand als Pechthold en Halsema snap ik ook beter als Bos, en die maken elkaar ook niet veel.
Ik heb laatst al een topic geopendquote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet dat jij in The American Dream gelooft en daarom tegen dergelijke maatregelen bent, maar dat vechten we vanavond/morgen wel uit. Open nou maar gewoon een topic.
Rutte pechthold en halsema zijn uit hetzelfde hout gesneden, al denken ze wel verschillend natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar had je het eerder niet over. De omschrijving uit het vorige topic past gewoon heel goed bij Bos (en ook bij Pechtold of evt Halsema). Het zijn vergelijkbare politici van dezelfde generatie.
Oke, als ik vanavond tegen twaalven thuiskom wil ik een topic zien. Is namelijk goed voer voor een interessante VS-discussue,quote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb laatst al een topic geopendEn ja ik ben voor het principe ''van krantenjongen tot multimiljonair''. En dat zeg ik terwijl ik nu al kan inschatten dat ik dat nooit zaal worden.
Strekking moet gaan over het feit waarom een belastingverhoging voor de rijken wel of niet goed zou zijn?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, als ik vanavond tegen twaalven thuiskom wil ik een topic zien. Is namelijk goed voer voor een interessante VS-discussue,
Net als Bosquote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rutte pechthold en halsema zijn uit hetzelfde hout gesneden, al denken ze wel verschillend natuurlijkZij zijn de netwerk generatie.
Yupquote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Strekking moet gaan over het feit waarom een belastingverhoging voor de rijken wel of niet goed zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |