SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
Ja gerookt vlees houdt zich langerquote:Op donderdag 9 december 2010 17:58 schreef huize het volgende:
Yes it is.
Las ik nu dat je weer aan het roken bent?
quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef Frishe het volgende:
Zie je wel dat Limburgers een goede muzieksmaak hebben.
die naamquote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Radio Bendeleider Kerstspecial 2008. Kankerhard!
Ik kan iedereen Radio Bendeleider aanraden.
ik denk dat ik maar oversla danquote:Op donderdag 9 december 2010 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook pure kwaliteit
Vroeger ook met jingles van onze eigen Maikel Van Der Hendig Sjiek.
Nieuwe winterjas, sloffen (quote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent er al vroeg bij.
Wat heb je gekregen
whahahahahaahahahahahahahquote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze katten daar?
Kings of Leon op Pinkpopquote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef Frishe het volgende:
Zie je wel dat Limburgers een goede muzieksmaak hebben.
Ok.... En Coldplay.....quote:Op donderdag 9 december 2010 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kings of Leon op Pinkpop!
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
ultieme kut avond. als ik thuis ben ga ik nog meer zuipen.
Ahw das klotequote:Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jeuj, nog steeds niet beter. Gaat hem zo niet worden voor het weekend.
Nu maar weer op de bank Law&Order kijken.
Ik drink er wel 1 voor jou chickquote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef sproetjes het volgende:
ja. dat mag ik nu een week niet ivm mn kuurniet dat ik het op de planning had staan maar toch..
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef sproetjes het volgende:
en ik heb deze nog voor je
speciaal voor jou
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef sproetjes het volgende:
poezewoefke wil je ook een gelukkige verjaardag wensen...
eigenlijk was het voor rihanna.. maar ssssht
Thank youuuquote:Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef Tassiepassie het volgende:
alvast voor Nikie
happy B-day voor zo
Bedquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef sproetjes het volgende:
Zo. Bed, mn rits medicijnenen gossip girl. Oh en een langzame wifi verbinding. Maarrr ik lig in bed
je bent oud genoeg nu, dus gewoon nemen wat je toekomtquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:31 schreef Joysa het volgende:
I dont need candles or cake, I just need your body to make birthday sex !
Treu ! :pquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef sproetjes het volgende:
haha koude groene thee is best te drinken
Denk dat beter is dat ik wacht totdat ik nummer terug heb. Moet dan die van nu invoeren bij het account aanmaken..ben bang dat als ik mijn ouder nummer terug heb problemen krijg.quote:
Slim !quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk dat beter is dat ik wacht totdat ik nummer terug heb. Moet dan die van nu invoeren bij het account aanmaken..ben bang dat als ik mijn ouder nummer terug heb problemen krijg.
Als ikw acht dat kan ik het meteen goed doen
Lol, ik heb mijn ouders alleen een nieuwe beurs gevraagd, ik wist niets andersquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn kerst lijst is klaar !
films,series en CD'sga het nu inleveren bij mijn ouders
Melden bij de verhuurder?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef sproetjes het volgende:
nja ze had hier gewoon moeten zijn, achterstanden van VVE bijdragen, gas rekeningen enzo die niet kloppen, tis gewoon een stomme #@$$#en er moesten checks gedaan worden welke meters waar liepen enzo
maar we vermoeden dat ze grote betalingsachterstanden overal heeft (wij delen helaas vanalles,, klote oude pand) waardoor ik ook in de problemen zou kunnen komen
Niet zo moeilijk doen, in Limburg is het gewoon altijd friet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik eet straks patat,friet,gefrituurde aardappelstaafjes met een kroketje![]()
Al weken niet meer gehad
Ik zeg meestal patat, ben een slechte Limburgsequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, in Limburg is het gewoon altijd friet.
Ik maak macaroniquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:00 schreef sproetjes het volgende:
ik weet niet wat ik moet gaan eten..
Niet echt goede reclame voor het bedrijf imo..quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:17 schreef sproetjes het volgende:
dit gebeurd er dus in de keuken v an jill murphy's in roermond
faalhazen
"franswa boulanger" is trouwens mijn vroegere overbuurjongetje
dat maak ik liever zelf met alles versquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:59 schreef sproetjes het volgende:
hahhhaa
ik ga roti maken(de knor wereld gerechten versie dan, omdat ik die altijd lekkahhh vond en ie er volgens mij een tijd niet is geweest)
Op de bank hangen ..quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe ziet je verjaardagavond eruit?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef limbolandjgirl het volgende:
WEEEEEEEEEKEND!!![]()
Vanavond schaatsen! jeeh =)
Nu hopen dat ik niks breek... Is echt een ongeluksdag voor mij vandaag.
Vanmorgen de douchekop doormidden gebroken, mijn teen hard gestoten, bijna gevallen te voet en op de fiets, bijna door een stoel gekrakt..
Hmmmmm..
Tjekt fotoboek...je ziet er niet uit als een fatty....quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef limbolandjgirl het volgende:
WEEEEEEEEEKEND!!![]()
Nu hopen dat ik niks breek... Is echt een ongeluksdag voor mij vandaag.
Vanmorgen de douchekop doormidden gebroken, mijn teen hard gestoten, bijna gevallen te voet en op de fiets, bijna door een stoel gekrakt..
Hmmmmm..
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:07 schreef huize het volgende:
[..]
Tjekt fotoboek...je ziet er niet uit als een fatty....
Morgen vieren, niet vandaagquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder spannend.
Glanerbrook?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef limbolandjgirl het volgende:
WEEEEEEEEEKEND!!![]()
Knal er op los! Zuip je helemaal naar de klote! Wens jullie wel veel plezier toequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef friekin_ het volgende:
wow. het hotel is wow, de stad, de negers, de rest van de mannen.. en het hotel is super chique! hebben een fles prosecco open om te vieren!
Op zo'n klein baantje mag ik niet komen met m'n schaatsen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:21 schreef limbolandjgirl het volgende:
Nee in Maaspis xD
*oftewel Maaseik*
Wie komt ook?![]()
Waar zijn die te bewonderen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:03 schreef sproetjes het volgende:
die foto's van birgit in de playboy vind ik eigenlijk niet echt iets..
nu vind ik birgit sowieso niet echt lekker
Vind het ook niet echt heel veel bijzonders. Zitten een paar aardige foto's tussen, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:04 schreef sproetjes het volgende:
http://img183.imagevenue.(...)_1291926319687_483lo
ik vind haar figuur zo ... jongensachtig?
Alweer?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef friekin_ het volgende:
wow. het hotel is wow, de stad, de negers, de rest van de mannen.. en het hotel is super chique! hebben een fles prosecco open om te vieren!
tssquote:
QFTquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
tss
ik zie liever dit
http://t1.gstatic.com/ima(...)therineHeigl.png&t=1
http://www.myavidgolfer.com/resources/katherine_heigl.jpg
http://static.thehollywoo(...)rine-heigl-naked.jpg
vrouwen zoals vrouwen bedoeld zijn, met tieten en een kont![]()
Idd, als die voor mijn deur zou staan dan is ze zeker een maand vermist, net als ik overigens..quote:
Ik heb alcohol. Veel!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef sproetjes het volgende:
ik heb chocolade, chocolade vla en grease![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:16 schreef sproetjes het volgende:
hahahaahhaahahhaha
jeugdsentiment... brugklas jaar ofzo
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:19 schreef sproetjes het volgende:
EPICCCCC
al ga ik hier stiekem wel helemaal los op als dit een keer op een avond voorbij komt![]()
![]()
Ram in de Mondial opgenomen, of is dit die clip in de Peppermill?quote:
ik twijfel, vooral omdat ik de pep niet van binnen ken..quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ram in de Mondial opgenomen, of is dit die clip in de Peppermill?
ok, wie wil rijden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ook! regel jij eens snel een avondje stappen in de apreski bar in EHV dan
Dan is dat idd die clip die in de Mondial is opgenomenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik twijfel, vooral omdat ik de pep niet van binnen ken..
die 2e (louder) is wel zeker in de mondi opgenomen
Komt ie dan heeeeequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:29 schreef sproetjes het volgende:
ik niet!
hahaha dit ga ik 2e kerstdag zien
Darkraver is vanavond in de Mondialquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:29 schreef sproetjes het volgende:
ik niet!
hahaha dit ga ik 2e kerstdag zien
ja! 28 december in de effenaar! wel jammer dit. deze kamer vraagt om een romantisch stel die elkaar de hele nacht kapot neuken, maar ze krijgt 2 mensen die zich bezatten, dan gaan dansen en dan snurken. zielig wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef sproetjes het volgende:
speciaal voro friekje:
deze is wel friekin goedgekeurd toch?
had ik nog niet doorquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef sproetjes het volgende:
even doorspammen dan
ik wil uit
had ik dat al gezegd?
Kleutertjequote:
..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef sproetjes het volgende:
grease zit vol wijze levenslessen:
"Men are rats, listen to me, they're fleas on rats, worse than that, they're amoebas on fleas on rats. I mean, they're too low for even the dogs to bite. The only man a girl can depend on is a daddy."
Fuck me heels!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:38 schreef sproetjes het volgende:
ik moet nog een moderne grease inspired outfit bij elkaar schrapen voor volgende week
als je mijn maat hebt kun je die van mij lenenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef sproetjes het volgende:
ik denk dat ik indd voor een "stoute" sandy outfit gaal heb ik geen rode fuck me heels..
nope ze zijn 37quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef sproetjes het volgende:
37.. ik gok dat jij kleinere voeten hebt
dat doe ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef Joysa het volgende:
Maar dan kun je ook makkelijk van andere lenen
Al kan dat ook best ranzig worden.
Volgens mij heb ik die nog nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme wat is die nieuwe MSN een gedrocht
Te laat, heb hem al verwijderdquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef sproetjes het volgende:
huh?
dat kan niet je moet je naam kunnen veradneren :p
maak eens een printscreen
Ik slinger mijn PS3 even aan, Assassins Creed 2 spelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef Tism het volgende:
Zo, ik ga lekker even 3 Ep's van "Breaking Bad" kijken Ep 4 t/m 6, geweldige serie..![]()
[ afbeelding ]
7..
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:32 schreef sproetjes het volgende:
zijn we aan t aftellen wie em sluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |