Treu ! :pquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef sproetjes het volgende:
haha koude groene thee is best te drinken
Denk dat beter is dat ik wacht totdat ik nummer terug heb. Moet dan die van nu invoeren bij het account aanmaken..ben bang dat als ik mijn ouder nummer terug heb problemen krijg.quote:
Slim !quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk dat beter is dat ik wacht totdat ik nummer terug heb. Moet dan die van nu invoeren bij het account aanmaken..ben bang dat als ik mijn ouder nummer terug heb problemen krijg.
Als ikw acht dat kan ik het meteen goed doen
Lol, ik heb mijn ouders alleen een nieuwe beurs gevraagd, ik wist niets andersquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn kerst lijst is klaar !
films,series en CD'sga het nu inleveren bij mijn ouders
Melden bij de verhuurder?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef sproetjes het volgende:
nja ze had hier gewoon moeten zijn, achterstanden van VVE bijdragen, gas rekeningen enzo die niet kloppen, tis gewoon een stomme #@$$#en er moesten checks gedaan worden welke meters waar liepen enzo
maar we vermoeden dat ze grote betalingsachterstanden overal heeft (wij delen helaas vanalles,, klote oude pand) waardoor ik ook in de problemen zou kunnen komen
Niet zo moeilijk doen, in Limburg is het gewoon altijd friet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik eet straks patat,friet,gefrituurde aardappelstaafjes met een kroketje![]()
Al weken niet meer gehad
Ik zeg meestal patat, ben een slechte Limburgsequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, in Limburg is het gewoon altijd friet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |