Idd, als die voor mijn deur zou staan dan is ze zeker een maand vermist, net als ik overigens..quote:
Ik heb alcohol. Veel!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef sproetjes het volgende:
ik heb chocolade, chocolade vla en grease![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:16 schreef sproetjes het volgende:
hahahaahhaahahhaha
jeugdsentiment... brugklas jaar ofzo
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:19 schreef sproetjes het volgende:
EPICCCCC
al ga ik hier stiekem wel helemaal los op als dit een keer op een avond voorbij komt![]()
![]()
Ram in de Mondial opgenomen, of is dit die clip in de Peppermill?quote:
ik twijfel, vooral omdat ik de pep niet van binnen ken..quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ram in de Mondial opgenomen, of is dit die clip in de Peppermill?
ok, wie wil rijden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ook! regel jij eens snel een avondje stappen in de apreski bar in EHV dan
Dan is dat idd die clip die in de Mondial is opgenomenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik twijfel, vooral omdat ik de pep niet van binnen ken..
die 2e (louder) is wel zeker in de mondi opgenomen
Komt ie dan heeeeequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:29 schreef sproetjes het volgende:
ik niet!
hahaha dit ga ik 2e kerstdag zien
Darkraver is vanavond in de Mondialquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:29 schreef sproetjes het volgende:
ik niet!
hahaha dit ga ik 2e kerstdag zien
ja! 28 december in de effenaar! wel jammer dit. deze kamer vraagt om een romantisch stel die elkaar de hele nacht kapot neuken, maar ze krijgt 2 mensen die zich bezatten, dan gaan dansen en dan snurken. zielig wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef sproetjes het volgende:
speciaal voro friekje:
deze is wel friekin goedgekeurd toch?
had ik nog niet doorquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef sproetjes het volgende:
even doorspammen dan
ik wil uit
had ik dat al gezegd?
Kleutertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |