abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2010 @ 13:18:24 #181
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_89996045
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:10 schreef tjoptjop het volgende:
edit: lees net dat het begonnen is als compensatie voor huurwaardeforfait. Waardoor het in feite dus een stimulans voor het ambtenarenapparaat is :')
:( o|O
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_89996103
Ofwel, HRA heeft geen enkele functie anders dan ambtenaren aan het werk houden, banken te sponsoren en de huizenprijzen hoog te houden

:P
pi_89996128
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef Hanoying het volgende:

[..]

:( o|O
Ja die had ik toch echt na 20 seconde ofzo al gemaakt :P
pi_89996200
Het is wel een mooi praktijkvoorbeeld heo regulatie op regulatie uiteindelijk groteske vormen aanneemt.
pi_89997298
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:06 schreef Cracka-ass het volgende:

Een container van 55m2 voor 175.000 in een lelijke vinexwijk is verwend?

Pervers misschien maar dat is wat anders. :')
QFT.

Als je waar wilt voor je geld ben je verwend :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_89997310
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef tjoptjop het volgende:
Het is wel een mooi praktijkvoorbeeld heo regulatie op regulatie uiteindelijk groteske vormen aanneemt.
Absoluut
I'll sing you a lullaby.
pi_89999517
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

QFT.

Als je waar wilt voor je geld ben je verwend :')
Dat is meer dan waar voor je geld in een dichtbevolkt gebied. In london betaal je voor zo'n loft het 4 dubbele. 8-)

Als je bang voor je bucks in NL wilt hebben moet je naar zuidlimburg / noordgroningen verhuizen. :P
pi_90001824
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat is meer dan waar voor je geld in een dichtbevolkt gebied. In london betaal je voor zo'n loft het 4 dubbele. 8-)

Als je bang voor je bucks in NL wilt hebben moet je naar zuidlimburg / noordgroningen verhuizen. :P
In NL 'bang for bucks' krijgen :')
In NL kan je vast nog wel ergens 'knallen voor je knaken' , je moet alleen niet het afgeleefde hok van Youp van 't Hek willen kopen ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_90003519
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:06 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Een container van 55m2 voor 175.000 in een lelijke vinexwijk is verwend?

Pervers misschien maar dat is wat anders. :')
Tja beetje wat roepen kan iedereen. Feiten graag over VINEX wijken, 55m2 voor die prijs... Wellicht in Amsterdam ja. Ook is het lelijk vinden gelukkig een 'mening', maar dat zegt je wellicht weinig. Roepen alsof het een feit is komt natuurlijk harder over.
pi_90009002
Wat dacht je van het prachtige Berkel en Rodenrijs. Hier het deprimerende lijstje van Funda. Vrijwel heel Berkel is Vinex wijk, dus zoek je favoriet er maar uit. Hier zijn enkele van mijn favorieten:

58m2, 1 slaapkamer, ¤174.000 en een afwerking, keuken en inrichting uit de 70'er jaren
72m2, 2 slaapkamers, ¤192.000, hier heeft ook een jong stel gewoond zo te zien
82m2, 1 slaapkamer, ¤215.000, maar dit is dan ook in 'Résidence Noordeinde' dus niet zomaar een appartement

[ Bericht 0% gewijzigd door BCage op 16-12-2010 18:41:28 ]
pi_90009725
quote:
Dus de eerste twee huizen uit 1977 en 1991 staan in VINEX wijken die pas quote
quote:
Deze notitie bevat uitgangspunten voor de bouw van nieuwe woningbouwlocaties voor de periode vanaf 1 januari 1995

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vinex
bepaald zijn?
pi_90009739
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:13 schreef BCage het volgende:
Wat dacht je van het prachtige Berkel en Rodenrijs. Hier het deprimerende lijstje van Funda.
Dan ga je toch in den haag zoeken vanaf 100.000 euro is er al wat te vinden van 90m^2

http://www.funda.nl/koop/(...)nt/sorteer-prijs-op/

^O^
pi_90010081
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:36 schreef Mastertje het volgende:

[..]

Dus de eerste twee huizen uit 1977 en 1991 staan in VINEX wijken die pas quote

[..]

bepaald zijn?
Beetje flauw dat je me aan de precieze definitie gaat houden. Vinex wijk staat in mijn ogen (en voor de meesten) synoniem voor grote delen van zulke forensen steden met heel veel nieuwbouwwijken.

Maar dan nog, zelf als zijn het niet allemaal formeel Vinex objecten, dat maakt het lijstje er niet erger op.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan ga je toch in den haag zoeken vanaf 100.000 euro is er al wat te vinden van 90m^2

^O^
Dat lijkt me inderdaad een veel betere optie. Daar is misschien nog eens wat te doen ook.
pi_90010174
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef BCage het volgende:

[..]

Beetje flauw dat je me aan de precieze definitie gaat houden. Vinex wijk staat in mijn ogen (en voor de meesten) synoniem voor grote delen van zulke forensen steden met heel veel nieuwbouwwijken.

Maar dan nog, zelf als zijn het niet allemaal formeel Vinex objecten, dat maakt het lijstje er niet erger op.

Ja misschien, maar de enige associaties die ik te horen krijg bij het woord 'Vinex' zijn negatieve. Desalniettemin ben ik het volledig met je eens dat de huizenprijzen echt te gek voor woorden zijn in Nederland, daarom kan je veel beter (als je in het oosten woont) even over de grens koekeloeren, zoals we dat hier allemaal inmiddels doen.
  donderdag 16 december 2010 @ 18:54:19 #195
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_90010435
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

^O^
Wel uitkijken dat je dan niet in Leidseveen, Ypenburg of Plaspoelpolder terecht komt. Dan kan je nog beter in Berkel gaan wonen. Doe mij maar Oud Rijswijk of Voorburg :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 16 december 2010 @ 18:55:06 #196
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_90010462
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:48 schreef Mastertje het volgende:

[..]

Ja misschien, maar de enige associaties die ik te horen krijg bij het woord 'Vinex' zijn negatieve. Desalniettemin ben ik het volledig met je eens dat de huizenprijzen echt te gek voor woorden zijn in Nederland, daarom kan je veel beter (als je in het oosten woont) even over de grens koekeloeren, zoals we dat hier allemaal inmiddels doen.
over twee jaar rijd iedereen van oost naar west en terug, laten ze dan maar goede brede wegen aanleggen.
Colegas van me hebben een reserve slaapplek in het westen en een vrijstaand huis in het oosten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_90024725
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef BCage het volgende:

[..]

[..]

Dat lijkt me inderdaad een veel betere optie. Daar is misschien nog eens wat te doen ook.
Jij gebruikt de term VINEX, dus houden we je eraan, anders moet je het niet gebruiken, s i m p e l.... Nogmaals, niet alleen de koopmarkt is rot, ook de huurmarkt.. Feit is, als je een lange termijn visie hebt op de locatie waar je jezelf wilt vestigen is koop gunstiger, flexibiliteit, uiteraard huur. Maar dat is ook relatief, aangezien je alleen flexibel bent op het gebied van vrije sector huur, dat peper duur is.

Daarnaast, jammer dat VINEX net zo'n begrip is als leentokkie, scheefhuurder etc etc, omdat geen hond de moeite neemt om zich erin te verdiepen. VINEX is prima qua bereikbaarheid en betaalbaarheid.
pi_90024941
I'll sing you a lullaby.
pi_90024945
Bereikbaarheid waarmee? Bussen die 1 keer in het uur rijden?

En dan vervolgens bouwen ze maar 1,5 parkeerplaats per huis. En nog erger slechts 1 of 2 hoofdwegen om de wijk te verlaten. Je kan dan al raden wat er gebeurd s'ochtends om half 9, een heuse vinex file.

VINEX :{w
pi_90025112
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Terrorizer het volgende:

En dan vervolgens bouwen ze maar 1,5 parkeerplaats per huis. En nog erger slechts 1 of 2 hoofdwegen om de wijk te verlaten. Je kan dan al raden wat er gebeurd s'ochtends om half 9, een heuse vinex file.

VINEX :{w
Vathorst :')

Maar ze hebben wel een treinstation :|W
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:04:49 #201
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90031624
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:48 schreef Mastertje het volgende:

[..]

Je en daardoor je eigen gebied laten vergrijzen en verpauperen, leegstand, geen werk, maar wel een huis goedkoop in Duitsland.

Doet me denken aan de klagers dat de buurtsuper weggaat, maar ze deden wel altijd boodschappen bij de Aldi in het centrum, een vergeten pak suiker werd bij de buurtsuper gehaald. Tja, soms kost iets gewoon iets.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_90031781
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Vathorst :')

Maar ze hebben wel een treinstation :|W
Dat hebben ze dan nog redelijk geod gedaan. In tilburg heeft men de reeshof ontwikkeld en toen er al ongeveer 50.000 mensen woonden heeft men maar eens een treinstation aangelegd. :P

De werkenden zijn nu allemaal gewend aan elke dag in de file met hun auto naar het centrum rijden en willen niet eens meer met de trein.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:21:52 #203
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_90031867
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:04 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Je en daardoor je eigen gebied laten vergrijzen en verpauperen, leegstand, geen werk, maar wel een huis goedkoop in Duitsland.

Doet me denken aan de klagers dat de buurtsuper weggaat, maar ze deden wel altijd boodschappen bij de Aldi in het centrum, een vergeten pak suiker werd bij de buurtsuper gehaald. Tja, soms kost iets gewoon iets.
Precies, het oosten van het land zit zichzelf zo in een vicieuze cirkel te helpen. Die kant van het land heeft daarom dan ook de somberste economische vooruitzichten ondanks dat ze er zelf nog geloof in hebben.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_90032015
quote:

[..]

Ze moesten naar de Aldi omdat ze anders hun megahypotheek niet konden betalen, ergo... het verdwijnen van de buurtsuper is te danken aan de praktijken van leentokkies en de vastgoedmaffia :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_90032095
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:21 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Precies, het oosten van het land zit zichzelf zo in een vicieuze cirkel te helpen. Die kant van het land heeft daarom dan ook de somberste economische vooruitzichten ondanks dat ze er zelf nog geloof in hebben.
Ik geloof er echt helemaal niets van, al sinds mensenheugenis wonen daar mensen en kunnen ze voor zichzelf zorgen. Toegegeven dat men er gemiddeld armer is dan in de steden. De ruime beschikbaarheid van betaalbare grond en huizen is juist een stimulans in economische bare tijden. Juist in een hoogconjunctuur trekken steden mensen aan, in een laagconjunctuur gaan mensen op zoek naar alternatieven. Ik voorzie juist een sterke verpaupering van de steden, steden trekken nl. steeds meer kansarmen aan. De mensen met geld trekken weg, die willen liever wat rustiger en ruimer wonen. In een land waar de bevolking vergrijst krijg je in de stad volgens mij een rijke jonge elite en een enorme arme massa.
I'll sing you a lullaby.
pi_90032418
quote:

[..]

Lol ga je hem dat nu verwijten?

Wtf is dat voor soort emotionele chantage dat je maar de te duur geprijsde huizen moet kopen :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:53:02 #207
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90032496
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:50 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Lol ga je hem dat nu verwijten?

Wtf is dat voor soort emotionele chantage dat je maar de te duur geprijsde huizen moet kopen :')
Nee, maar het is wel een feit dat ze zichzelf zo niet helpen daar.
and made it rain upward
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:53:57 #208
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90032524
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:30 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ze moesten naar de Aldi omdat ze anders hun megahypotheek niet konden betalen, ergo... het verdwijnen van de buurtsuper is te danken aan de praktijken van leentokkies en de vastgoedmaffia :Y
:')

Alles herleiden naar de grote boosdoeners. Kijk eens wat de mensen zelf doen...
and made it rain upward
pi_90032629
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:34 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik geloof er echt helemaal niets van, al sinds mensenheugenis wonen daar mensen en kunnen ze voor zichzelf zorgen. Toegegeven dat men er gemiddeld armer is dan in de steden. De ruime beschikbaarheid van betaalbare grond en huizen is juist een stimulans in economische bare tijden. Juist in een hoogconjunctuur trekken steden mensen aan, in een laagconjunctuur gaan mensen op zoek naar alternatieven. Ik voorzie juist een sterke verpaupering van de steden, steden trekken nl. steeds meer kansarmen aan. De mensen met geld trekken weg, die willen liever wat rustiger en ruimer wonen. In een land waar de bevolking vergrijst krijg je in de stad volgens mij een rijke jonge elite en een enorme arme massa.
Jij ziet elke stad verworden tot een detroit. :')

Nogal naief hoor, juist de industrieen blijven in de buurt van de steden zitten omdat daar de beschikbare werknemers wonen. Aangezien de meeste steden in NL niet afhankelijk zijn van 1 soort industrie zal het niet zo'n vaart lopen als in een stad die alleen maar afhankelijk was van de automobielindustrie.
pi_90032768
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:53 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel een feit dat ze zichzelf zo niet helpen daar.
Hoezo, die persoon gaat met z'n volle verstand een huis in Duitsland kopen. Denk niet dat hij klaagt hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')