schijnt vaker voor te komen met ios 4.2 via itunes (iets met firewall en AV)quote:Op donderdag 9 december 2010 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee... nooit last van gehad.
dan moet je tomaten kopenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zin in verse tomatensoep
quote:
echtquote:Op donderdag 9 december 2010 14:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij gaat morgen een uptempo-nummer doen
omgquote:Op donderdag 9 december 2010 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit aan het cambridgedieet
Heb nu een opkikker pikante kip... dat mag wel
quote:
kalliebeebquote:
Oh ik las het in de context van "Ben - X-factor"quote:
Maar waar waren jullie eergister(?) dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maandag ga ik met Benny naar de audities van X Factor
Oooohwquote:Op donderdag 9 december 2010 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik las het in de context van "Ben - X-factor"
Ik durf niet te klikken, van Blof moet ik altijd spontaan jankenquote:
Wijd openquote:
Ook dat nogquote:
Omdat kut of omdat mooi?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken, van Blof moet ik altijd spontaan janken
ow sorry c_a, ik bedoel dat jij toch helemaal geen dieet nodig hebtquote:
Omdat kutquote:Op donderdag 9 december 2010 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat kut of omdat mooi?
Ik vind het nummer stom
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar waren jullie eergister(?) dan?
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
Ik had daarnet meteen Marco met afscheid
sinds X factor dit jaar ben ik een beetje heel veel aangekomenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
ow sorry c_a, ik bedoel dat jij toch helemaal geen dieet nodig hebt
Ohw ja... precies wat je nodig hebtquote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
ook bij de audities van X Factorquote:Op donderdag 9 december 2010 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar waren jullie eergister(?) dan?
Ah oke, jullie gaan meerdere keren, nu snap ik hetquote:Op donderdag 9 december 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook bij de audities van X Factor
ja ik vond het te weinig auditanten.... dus wilde heeeeeel graag nog een keer en Benny wilde meequote:Op donderdag 9 december 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, jullie gaan meerdere keren, nu snap ik hetLeuk
Gezellig
Leukquote:Op donderdag 9 december 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik vond het te weinig auditanten.... dus wilde heeeeeel graag nog een keer en Benny wilde mee
ja benny durft niet meer alleen tussen al die bakvisjes te staanquote:
Volgend jaar ook Ziggo domequote:Op donderdag 9 december 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik in de buurt van de HMH woonde, had ik elke keer gegaan... naar alles
De lentewind die waaidequote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind sommige nummers van Blof echt wel mooi![]()
Het enige waar ik wel moeite mee heb zijn die diepzinnige teksten. Ik probeer er maar niet al te veel naar te luisteren maar ik kan me voorstellen dat je over je nek gaat van zoiets als: 'Omarm me, omarm me en breng me nergens heen'
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo de kerstboom doen, goede afleiding voor mijn draakjes
Das wel een goed ideequote:Op donderdag 9 december 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
Echt je bent niet de eerstequote:
als je maar even lacht, dat vind ik het belangrijkstequote:
Goed planquote:Op donderdag 9 december 2010 15:08 schreef Kally het volgende:
oooooooow... Volgend jaar gewoon in ahoyquote:Op donderdag 9 december 2010 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog grotere zaal... voor de Arena komt die
Dat zei ik, jullie steun is me goud waardquote:Op donderdag 9 december 2010 15:10 schreef crv het volgende:
[..]
als je maar even lacht, dat vind ik het belangrijkste
Jij wilde dichtbij de HMHquote:Op donderdag 9 december 2010 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooow... Volgend jaar gewoon in ahoydat is beter
Vlaamse reuzenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:11 schreef crv het volgende:
wij gaan van het weekend konijntjes kopen voor mijn nichtje die is maandag jarig.
Ik heb ze live gezienquote:Op donderdag 9 december 2010 15:12 schreef Graseter het volgende:
Oja een tip voor jullie, ga nooit naar een concert van bløf.
Hahaha ze proberen een sfeer neer te zettenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De lentewind die waaide
Werd al zwoeler en je zwaaide
dat had ik ook voorgesteld, daar heb je tenminste nog een flinke kluif aan met de kerst, maar mijn zwager wil dwergkonijntjes.quote:
Echt wel, helemaal los tussen die pittige saaie mutsenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:12 schreef Graseter het volgende:
Oja een tip voor jullie, ga nooit naar een concert van bløf.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zei ik, jullie steun is me goud waard
als ik dicht bij de HMH woonde verhuisde ik accuutquote:Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef Graseter het volgende:
Als ik dicht bij de HMH woonde was ik naar Alter Bridge en Disturbed gegaan.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Zullen we een knuffel opsturen naar Postal Gold? 'Kally zegt dat het goud is, krijgen we nu...'
Mooie dag ja die is ook mooiquote:Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ze proberen een sfeer neer te zetten![]()
Ik vind dat wel een ok nummer![]()
'Omarm me' vind ik mooi en ook 'Een mooie dag'
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt wel, helemaal los tussen die pittige saaie mutsen
want?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:14 schreef crv het volgende:
[..]
als ik dicht bij de HMH woonde verhuisde ik accuut
Totzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
Oke op schoolplein, dan bieb dan thuis kerstboom
Tot laterquote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:14 schreef crv het volgende:
[..]
als ik dicht bij de HMH woonde verhuisde ik accuut
quote:
dat met die treinen zit je echt dwars hequote:Op donderdag 9 december 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
want?
Je hoeft dan iig niet met de trein
Tossoquote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja.
Ze kwamen godverdomme 6 keer terug voor een toegift.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja.
Ze kwamen godverdomme 6 keer terug voor een toegift.
Wendyquote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
Kanonne, het is nog niet Vrijdagavond half 9 en Wendy is al op de buisNieuwe Wii-fit reclame. Dolletjes.
Vertelquote:Op donderdag 9 december 2010 15:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wendy
Sinds dinsdag vind ik dr nog kutter
Ze stond nog geen 10minuten op het podium, maar in die tijd deed ze zowel zichzelf, Ushi, Loesie en Dushi na. En die neplach... stom mensquote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertel
Morgen vind ik haar niet kut, want dat geniet ik toch van het kijken naar de show
Godver, krijg spontaan koppijn van die sitequote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef Graseter het volgende:
http://www.rasputin.de/CF/Jugend/index.html
FUCK YEA
Sjeuzesquote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef Graseter het volgende:
FUCK YEA
Ik zal alvast m'n epilepsie pilletje nemenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef Graseter het volgende:
FUCK YEA
Oh net zoals elke Vrijdag dus, joepiequote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze stond nog geen 10minuten op het podium, maar in die tijd deed ze zowel zichzelf, Ushi, Loesie en Dushi na. En die neplach... stom mens
nee ik zei als ik dichtbij de HMH zou wonenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij wilde dichtbij de HMH
(en dus bij de Arena)
Ohw 'als'...quote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zei als ik dichtbij de HMH zou wonen
ik voelde me ook erg ongemakkelijk afgelopen dinsdagquote:Op donderdag 9 december 2010 15:18 schreef crv het volgende:
EN dat met de HMH is omdat ik dan ook stijf bij de Arena zou wonen en als geboren Rotterdammer is dat ondenkbaar
zelfs IK vond haar irritantquote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze stond nog geen 10minuten op het podium, maar in die tijd deed ze zowel zichzelf, Ushi, Loesie en Dushi na. En die neplach... stom mens
Maar waarom?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voelde me ook erg ongemakkelijk afgelopen dinsdag
Aaaahhh, echt?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voelde me ook erg ongemakkelijk afgelopen dinsdag
gewoon als feyenoorder in amsterdam. Dichtbij die hamburgerquote:
Ow dat had ik echt never nooit gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaaahhh, echt?![]()
Ik stond een keer, hartje winter steenkoud, in de Rotterdamse metro na een concert. Ik was mijn sjaal vergeten maar mocht de Ajax-sjaal van mijn vriendin wel lenenEn tja ik had het koud, ik moest toch wat
Ik was wel een beetje bang
Niets mis met Amsterdam hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon als feyenoorder in amsterdam. Dichtbij die hamburger
Gewoon Feyenoord zit in je bloed, en dat gaat borrelen als je in een verkeerde stad bent
Ik was 16 en misschien was ik toen suicidaalquote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat had ik echt never nooit gedaan
Dan maar koud
wellusquote:
Ik kan me daar gewoon echt niks bij voorstellenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon Feyenoord zit in je bloed, en dat gaat borrelen als je in een verkeerde stad bent
eigenlijk vind ik Amsterdam helemaal nietsquote:
weer eens wat anders dan boerengolfquote:Op donderdag 9 december 2010 15:42 schreef Graseter het volgende:
Je leven deels laten bepalen door voetbal.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik Amsterdam helemaal niets![]()
En dat taaltje(van de parkeerwachter)
Eigenlijk vind ik Amsterdam maar saai
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan me daar gewoon echt niks bij voorstellen
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:42 schreef Graseter het volgende:
Je leven deels laten bepalen door voetbal.
Ik snap je C_A, ik moet altijd op een tegeltje spugen als ik daar ben of in de ballenbak zelf, met feestjes, een stukje gras opzoekenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het ook nietquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap je C_A, ik moet altijd op een tegeltje spugen als ik daar ben of in de ballenbak zelf, met feestjes, een stukje gras opzoeken
Vanwege het dragen van de ajax sjaal of omdat je bang bent ruzie te krijgen?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat had ik echt never nooit gedaan
Dan maar koud
Gewoon ff 1 keer, voor het gevoelquote:
wtfquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon ff 1 keer, voor het gevoel
Het dragen van een ajax sjaalquote:Op donderdag 9 december 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanwege het dragen van de ajax sjaal of omdat je bang bent ruzie te krijgen?
Bellaquote:
Oke, dat dacht ik beide alquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het dragen van een ajax sjaal
Ik ben niet bang voor ruzie...
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella![]()
Ik wilde op je stemmen bij 'dorpsgek' maar bedacht me daarna dat het ws geen compliment zou zijn, dus heb het verwijdert
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon ff 1 keer, voor het gevoel
quote:
Ja het is omdat je zo lekker kek bentquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Had wel gemogen, maakt niet uit.
Jij ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is omdat je zo lekker kek bent
Dankje. Ik zit net m'n nieuwe panty omhoog te hijsenquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje. Ik zit net m'n nieuwe panty omhoog te hijsen
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje. Ik zit net m'n nieuwe panty omhoog te hijsen
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan:
Je bent nog maagd![]()
Nee schat, dat is mijn panty
Ik ga jou zo opbellen en dan lekker plat Amsterdams tegen je lullen. Gezelluuhgquote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik Amsterdam helemaal niets![]()
En dat taaltje(van de parkeerwachter)
Eigenlijk vind ik Amsterdam maar saai
Uiteraard. Met een beetje shimmer, voor de Libelle-avonden, dan steek ik er net even iets meer uitquote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Whaha wel van de Hema mag ik hopen?
Ohquote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan:
Je bent nog maagd![]()
Ik wil mee doen, ik ben er zo goed inquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga jou zo opbellen en dan lekker plat Amsterdams tegen je lullen. Gezelluuhg
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan:
Je bent nog maagd![]()
Vaak genoegquote:Op donderdag 9 december 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je make up op hebt maar het even niet merkt en in je ogen wrijft? Mijn ogen zijn zwart nu.
Smokey eyesquote:Op donderdag 9 december 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je make up op hebt maar het even niet merkt en in je ogen wrijft? Mijn ogen zijn zwart nu.
nooit last van, enkel als ik zwarte piet speelquote:Op donderdag 9 december 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
C_A heb ik als gezelligste gekozen
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:57 schreef JJH het volgende:
Goedemiddag.
Ik ga naar Deventer.
Tot ziens.
wij ookquote:
Hoi J.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:57 schreef JJH het volgende:
Goedemiddag.
Ik ga naar Deventer.
Tot ziens.
Latersquote:Op donderdag 9 december 2010 15:57 schreef JJH het volgende:
Goedemiddag.
Ik ga naar Deventer.
Tot ziens.
Aww, wat een heerlijke jongensquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Mijn kinderen zijn echt
Gaan ze mij troosten
Te liefquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Mijn kinderen zijn echt
Gaan ze mij troosten
Waarom troosten?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Mijn kinderen zijn echt
Gaan ze mij troosten
dapper, wat een heldjesquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Mijn kinderen zijn echt
Gaan ze mij troosten
Omdat een tante van mijn ex is overledenquote:
Schatjesquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Mijn kinderen zijn echt
Gaan ze mij troosten
O damn, gecondoleerd..quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat een tante van mijn ex is overleden
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit te veel op FOK! Mijn leidinggevende heet Gert en ik kwam net op z'n Samsons z'n kantoor binnen
OMG dat is erg jaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit te veel op FOK! Mijn leidinggevende heet Gert en ik kwam net op z'n Samsons z'n kantoor binnen
Miauwquote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
Tnx meis, ik zit te wachten tot het toeslaat bij zequote:
Bazenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Mijn kinderen zijn echt
Gaan ze mij troosten
Enorrrrmquote:
Nee lekker socializen!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Enorrrrm![]()
Ik heb zo een afscheidsborrel van een collega, ik ga maar in een hoekje staan denk ik.
Nee, lekker doordenderen als showgirl.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Enorrrrm![]()
Ik heb zo een afscheidsborrel van een collega, ik ga maar in een hoekje staan denk ik.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga jou zo opbellen en dan lekker plat Amsterdams tegen je lullen. Gezelluuhg
aaaaaaaaw wat een poepiesquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Mijn kinderen zijn echt
Gaan ze mij troosten
Nee joh, komt lekker creatief over, en het heeft ook een bepaalde nonchalance, zo van, ik geef er niets om wat de wereld van mij denkt en dus heb ik de lichtjes er gewoon ingegooid.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
Is het heel gek als ik de lampjes er gewoon willekeurig ingooi?
nee, doe ik ook altijd, anders ben je uren bezig en zitten je klauwen onder de uitslagquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
Ik zet ze nooit vastquote:Op donderdag 9 december 2010 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee joh, komt lekker creatief over, en het heeft ook een bepaalde nonchalance, zo van, ik geef er niets om wat de wereld van mij denkt en dus heb ik de lichtjes er gewoon ingegooid.
Hahaha, ik ben heel verlegenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, lekker doordenderen als showgirl.
Dat vraag ik ook altijd aan mijn meoder en die geeft me dan zo'n blikquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
Ik zet ze altijd vastquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
draperen jaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zet ze nooit vast
Meer omdat je ze dan ook weer los moet maken maar nu met de lichtjes aan zie ik hoe ik moet draperen (draperen ook)
Draperen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zet ze nooit vast
Meer omdat je ze dan ook weer los moet maken maar nu met de lichtjes aan zie ik hoe ik moet draperen (draperen ook)
Ik ben al klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Draperen.Toen we gordijnen kregen kwam er ook zo'n vrouwke, Toos heette ze, om alles vakkundig te draperen en vast te zetten. Deed er een uur over
_!
quote:
Die heeft je ex-man zeker meegenomen?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:22 schreef Kally het volgende:
Serieus deze boom is
Ik wil mijn oude terug, die was zo mooi
Zo hoor het.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft je ex-man zeker meegenomen?
quote:
Ik kreeg een okquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
Ik ga de rest van de landingsbaan ophangen
quote:
gevlochten kersttakken met lampjes en troep erinquote:
okquote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef crv het volgende:
[..]
gevlochten kersttakken met lampjes en troep erin
Ik heb alleen met lampjes maar ik heb een goede oplossingquote:
wat mij betreft dezelfde behandeling voor de daderquote:Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom kijk ik hier nog naar
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)andeling-puppy.dhtml
Ik zit echt met tranen in me ogen op me werk....
Wat een kutmensen heb je toch ook
Ja, stop ermee C_A. Dat konijntje van laatst was al te veelquote:Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
ja ik weet het.... ik zit hie rnu met opgekropte woede en als ik het had gezien had ik die eikel helemaal kapot geslagen geschoptquote:Op donderdag 9 december 2010 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, stop ermee C_A. Dat konijntje van laatst was al te veel
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb hem ook niet helemaal afgekeken....quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben al na een halve minuut gestopt met kijken.. laffaard![]()
![]()
die gast gewoon op dezelfde manier het land uitschoppen. met spikes onder je schoenenquote:
ik iwl het niet weten....quote:
toch nog een prachtige boom gewordenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
Oke door de kinderen versierde kerstboom
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de kerstboomversieringen van pabo?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
In de boom die in mijn slaapkamer staatquote:Op donderdag 9 december 2010 16:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waar zijn de kerstboomversieringen van pabo?
picsquote:Op donderdag 9 december 2010 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
In de boom die in mijn slaapkamer staat
Ik heb ook kerstsokkenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt ook kerstbeertjes
Leukquote:Op donderdag 9 december 2010 16:54 schreef Kally het volgende:
Mijn schouw met guirlande
[ afbeelding ]
Nopequote:
Kerstbeertjesquote:Op donderdag 9 december 2010 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt ook kerstbeertjes
Dat is beterquote:
wel eens van gehoord. Dat is toch bij de boompjes?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:59 schreef Graseter het volgende:
c_a, kally kennen jullie Waterfront?
Wasda?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:59 schreef Graseter het volgende:
c_a, kally kennen jullie Waterfront?
Ik zat zo te joeptjoeppen en toen kwam ik dit tegen:quote:Op donderdag 9 december 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel eens van gehoord. Dat is toch bij de boompjes?
Wat is er mee?
Hij viel het publiek in, normaal springen ze op het publiek.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
mensen die het publiek inspringen
Ja, was ik vaste gastquote:Op donderdag 9 december 2010 17:08 schreef Graseter het volgende:
Kennen jullie Nighttown in Rotterdam?
Ik zei wasquote:Op donderdag 9 december 2010 17:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb jij Rise Against al gezien?
Ik denk in de ninetiesquote:
Graag gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |