abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games donderdag 9 december 2010 @ 14:07:10 #1
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_89717863
Zoals elk jaar, slaat er bij iemand wel weer de griep toe, waardoor bij mensen het reuk en smaakvermogen afgenomen wordt, het labiele maag en darmkanaal flink op de proef genomen wordt en het evenwichtsorgaan dermate van de kaart is dat je je sterretjesplafond boven je ziet tollen..

Even buiten het feit dat ik me niet lekker voel (medelijden niet nodig, het sterretjesplafond zie ik niet meer tollen, progressie!). Zoek ik nog enigszins naar gerechten/producten die ik wel binnen kan houden. :Y)

Nu begrijp je ondertussen wel dat de keuze lastig/beperkt is om überhaupt wat binnen te kunnen krijgen. Aangezien je ten eerste al gewoon geen trek hebt, ten tweede je reuk en smaak vermogen zodanig aangetast is dat alles maar een beetje flets smaakt en ten derde mocht je iets naar binnen werken dat het ook binnen blijft zitten en niet via de orale wegen weer naar buiten komt.

Maar goed, aangezien hele dagen in bed liggen eigenlijk ook maar saai begint te worden, heb ik me vanmorgen maar gewaagd aan een worstenbroodje en gekookt ei. Deze heb ik naar binnen gewerkt om me vervolgens vrij snel richting watercloset te bewegen, omdat het me toch nog wat slecht viel.. :')

Vervolgens ben ik maar weer in bed gaan liggen en dit op m'n telefoon aan het intypen..
Maar aangezien hele dagen niks eten de gezondheid ook niet bevorderd, moet ik me toch weer aan wat eten wagen, lijkt me.

Ik denk dat ik over een uurtje wat beschuit met jam probeer te eten en eventueel later in de avond een kippensoep met wat soepgroenten (mits de boodschappen gedaan zijn) :Y)

Aan vastig/vettig voedsel waag ik me ook nog maar even niet aan. -O-

Hebben mensen verder nog andere ideeën over gerechten/producten om te kunnen verorberen (en binnen te houden) als je je niet in de meest optimale conditie van je gezondheid verkeerd?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_89717925
Als ik pech heb dan komt mijn eten van de vorige dag terug dus geniet ik er weer van
Only the dead have seen the end of the war - Plato
  Redactie Games donderdag 9 december 2010 @ 14:09:53 #3
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_89717994
Jammer altijd dat je het zure gerecyclede voedsel wel altijd weer proeft ondanks dat je zowat niks anders kan proeven..
pi_89718043
Soep!
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_89718059
bouillon en slappe thee :)
Ja doei.
pi_89718081
Beschuitje met geraspte appel en een beetje kaneel :)
pi_89718163
Gewoon wat ik anders ook eet.
Omdat je ziek bent hoef je niet opeens minder voedingstoffen binnen te krijgen hoor :')
niet meer
  donderdag 9 december 2010 @ 14:13:17 #8
317475 idiot---boy
Sapperdeflap perensap!
pi_89718171
rijstewafels ^O^
Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
pi_89718178
Een worstenbroodje en gekookt ei zijn echt geen slimme keuzes als je ziek bent!
Ik ben een hele moeilijke eten als ik ziek ben maar deze dingen gaan over het algemeen prima:

- yoghurt (met bijvoorbeeld aardbeien, of met vla en roosvice)
- beschuitjes met dingen als jonge kaas of jam
- gewokte kip, wat brocolli en een klein beetje zilvervliesrijst met bouillion (niet bij misselijkheid maar wel bij maag-darm klachten. alles zonder kruiden )
- geroosterde boterham
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 9 december 2010 @ 14:14:04 #10
317475 idiot---boy
Sapperdeflap perensap!
pi_89718205
quote:
15s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:13 schreef welkominspace het volgende:
Omdat je ziek bent hoef je niet opeens minder voedingstoffen binnen te krijgen hoor :')
misschien moet je kotsen van aardappels als je ziek bent ofzo. OMG deze reactie is echt hersenloos
  donderdag 9 december 2010 @ 14:14:25 #11
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_89718228
Ik ben nooit ziek. Tja.
En wat slecht voor je is.
  Redactie Sport donderdag 9 december 2010 @ 14:15:23 #12
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89718279
quote:
15s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:13 schreef welkominspace het volgende:
Dat hoeft niet nee,maar als alles wat je eet er net zo hard weer uitkomt heeft het niet veel zin he.

OT: Ik vond een bordje yoghurt/vla altijd wel fijn! O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89718282
Kiwi's zijn goed te doen en binnen te houden met griep. :)
  Redactie Games donderdag 9 december 2010 @ 14:20:05 #14
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_89718531
quote:
Op donderdag 9 december 2010 14:15 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dat hoeft niet nee,maar als alles wat je eet er net zo hard weer uitkomt heeft het niet veel zin he.

OT: Ik vond een bordje yoghurt/vla altijd wel fijn! O+
Precies, ik kan beter voedsel laten inslaan wat ik kan binnenhouden. Anders is het ook weer zo weggegooid geld.

Op een of andere manier lijk ik lactoserijke producten in deze staat trouwens niet goed te verwerken. Gisteren nog een half-bakje Danone yoghurt naar binnen gewerkt, maar het kwam er als Sandwich Spread weer uit.. :')
  donderdag 9 december 2010 @ 14:20:10 #15
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_89718536
Ladingen lange vingers doen het voor mij altijd goed!

Dat heeft mij vorige week nét dat zetje gegeven naar herstel.
Ik ben een eckte rapnegert
pi_89718623
Friet, patat, en dit met verschillende soorten zout om toch iets smaakvariatie binnen te krijgen. Bouillonnetje gaat er ook wel in. Voor de rest bruistabletten met alle vitamines die er zijn :D (offtopic: +sauna en stoomcabine)
Edit; alles van gehakt enmcdonalds gaat er ook in.
pi_89718687
Als ik niks anders meer binnen hou: yoghurt. Niet de magere smaakloze versie maar gewoon die met fruit dus.
pi_89718887
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef Pulsy het volgende:
Als ik niks anders meer binnen hou: yoghurt. Niet de magere smaakloze versie maar gewoon die met fruit dus.
Ik kies juist voor saaie magere yoghurt als ik ziek ben omdat ik al die smaakjesyoghurt dan niet kan verdragen.
Maar dan wel met bijvoorbeeld vla om het wat smaak te geven.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_89718973
ik heb de nare gewoonte om helemaal niks te eten als ik ziek ben
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 9 december 2010 @ 14:28:10 #20
317475 idiot---boy
Sapperdeflap perensap!
pi_89718980
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:21 schreef Hydrogeny het volgende:
Friet, patat, en dit met verschillende soorten zout om toch iets smaakvariatie binnen te krijgen. Bouillonnetje gaat er ook wel in. Voor de rest bruistabletten met alle vitamines die er zijn :D (offtopic: +sauna en stoomcabine)
Edit; alles van gehakt enmcdonalds gaat er ook in.
friet als je ziek bent :')
Nee, bedankt
  Redactie Games donderdag 9 december 2010 @ 14:28:23 #21
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_89718995
quote:
Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ladingen lange vingers doen het voor mij altijd goed!

Dat heeft mij vorige week nét dat zetje gegeven naar herstel.
Ik heb nog wel wat beschuit en suiker. Dat kan ook wel vast als lange vinger vervanger door. Een paar stukjes appel, mandarijntjes moet ook nog wel binnen te houden zijn, denk ik. Kiwi's verkopen ze dat nog in deze tijd van het jaar.. :?
pi_89719425
Wodka en hamburgers
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Redactie Games donderdag 9 december 2010 @ 14:44:47 #23
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_89719833
Dat je jezelf probeert te ontsmetten met wodka kan ik nog wel enigzins voorstellen maar met hamburgers neutraliseer je alleen maar de ingenomen Wodka. Dus eigenlijk zie ik daarvan het praktisch nut niet van in. Tevens bevorderd dat alleen maar de peristaltieke beweging naarboven in de slokdarm.
pi_89720035
Nee echt . Als ik ziek dreigde te worden ging ik een avond vol gas aan de drank en flink losgaan . Daarna een broodje hamburger of shoarma, een gat in de dag slapen en vreemd genoeg was het de volgende dag over . Al 10 jaar geen griep meer gehad zonder griepprik of andere onzin .

Helemaal fool proven is het natuurlijk niet als er volgende week kanker geconstateerd word toch is het waarschijnlijk niet de beste oplossing geweest . :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89721079
Ik zit in 't zelfde schuitje als de TS. Het enige wat ik een beetje binnen hou is wat magere yogurt, beschuit met een beetje boter, Wasa crackers met jong belegen kaas, bouillonnetje en wat aardappelpuree.
pi_89721585
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik ziek ben (verkouden, griep) dan heb ik altijd honger als een paard en eet ik alles op wat ik tegenkom. Zeker als ik keelpijn heb, want als je dan eet of drinkt, voel je het minder. Maar volgens mij ben ik hier uniek in - samen met mijn oma dan, want die heeft precies hetzelfde.

Maar veel fruit en honing in ieder geval.
pi_89721772
quote:
Op donderdag 9 december 2010 15:21 schreef _Arual_ het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik ziek ben (verkouden, griep) dan heb ik altijd honger als een paard en eet ik alles op wat ik tegenkom. Zeker als ik keelpijn heb, want als je dan eet of drinkt, voel je het minder. Maar volgens mij ben ik hier uniek in - samen met mijn oma dan, want die heeft precies hetzelfde.

Maar veel fruit en honing in ieder geval.
Ja ik heb ook honger als een paard. Er gaan allerlei lekkere gerechten door m'n hoofd waar ik een moord voor zou doen :P. Zo had ik vanochtend zin in macaroni met kaas, erg lekker maar een uurtje geleden kwam alles er weer uit :(.
pi_89721827
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef wspa_ het volgende:

[..]

Ja ik heb ook honger als een paard. Er gaan allerlei lekkere gerechten door m'n hoofd waar ik een moord voor zou doen :P. Zo had ik vanochtend zin in macaroni met kaas, erg lekker maar een uurtje geleden kwam alles er weer uit :(.
Oh nee, ik houd het wel binnen. Ik kom altijd dikker uit een griep dan dat ik erin ging. Zelfs het verwijderen van mijn keel- en neusamandelen vormde bij mij geen belemmering om te eten.
pi_89722376
biscuitjes
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_89723082
Veel warme melk met rum en suiker, daarna heel veel slapen. Als ik niks binnen kan houden eet ik meestal gewoon niks, soms probeer ik dan de shock and awe techniek voor mn maag, ineens een hele boel vette meuk naar binnen werken, als je dat binnen houd kun je ook wat fruit enzo eten. hete pepers eten.
pi_89723289
Soep en een beschuitje met wat jam. Best geen rauwe dingen.
Lather, rinse, repeat
  donderdag 9 december 2010 @ 16:18:01 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89724136
Joodse penicilline, oftewel kibbesoeb:

Al eeuwen geven Joodse moeders hun kroost een 'kobbie kibbesoeb' bij griep en naderende verkoudheid. Ook mensen die na een ziekteperiode weer moeten aansterken, krijgen steevast een krachtige kippensoep voorgeschoteld. Dát het werkt, dit klassieke huismiddel met de bijnaam Joodse penicilline, weet iedereen die het ooit heeft geprobeerd. Je gaat er flink van zweten, je neus gaat open, slijm komt los en zelfs de zwakste maag kan vaak kippensoep verdragen.

Ontstekingswerend
Waaróm het precies werkt, dat was niet duidelijk, tot voor kort. Twee wetenschappelijke teams, een Duits en een Amerikaans, hebben zich vastgebeten in de medicinale werking van kippensoep. Ja heus. Mits gekookt met groenten werkt de soep ontstekingswerend, constateerden de Amerikanen in hun laboratorium. De Duitsers toonden aan dat het drinken van kleine teugjes hete kippensoep het neusvlies vochtig en de neus slijmvrij maakt.
Dankzij het aantoonbaar slijmoplossend vermogen kunnen virussen uit de luchtwegen worden gehoest en weg gesnoten.

Aan dit medicinale kippensoepje (zie recept) zijn bekende natuurlijke verkoudheidsbestrijders toegevoegd. Denk aan rode peper (een schep sambal werkt ook!), specerijen, verse gemberwortel, knoflook en ui. De kracht komt van een stevige soepkip die al flink wat kilometers op de teller heeft.

Soepkip
Een langzaam groeiende, wat oudere kip geeft misschien taaier vlees, maar ook veel meer kracht en smaak. Ons lichaam kan de voedzame gelatine uit de botten makkelijk opnemen. Een echte soepkip weegt wel drie kilo. Dat is voor het gemiddelde huisgezin te veel. Gelukkig verkoopt de poelier ook halve. Kan je geen soepkip krijgen, neem dan een hele, liefst biologische kip waarvan het vlees wat malser is.
Wel weer lekker voor de restverwerking. Je kunt er lekkere ragout mee maken, of tortilla gevuld met kip, salsa en gebakken uien. Of frisse kipkerriesalade met appel en rode paprika.
Met de hartige soep brengen we onze minerale huishouding weer op peil. Een scheutje citroensap in de kippensoep is typisch Grieks. Persoonlijk vind ik dat wel lekker, het maakt de soep net iets minder zwaar van smaak, en je krijgt nog wat gezonde vitamine C binnen ook.

Recept: Versterkende kippensoep
(voor ca. 3,5 liter soep, begin dag tevoren)

Ingrediënten:
halve soepkip (ca. 1,5 kilo)
1 ui met schil
8 kruidnagels
stukje gemberwortel (ca. 2 cm)
1 rood pepertje
1 theelepel gemalen foelie
1 teen knoflook in schil, geplet
2 laurierbladen, takje rozemarijn
1 stengel bleekselderij
1 flinke prei
4 lente-uitjes
1 bosje peterselie
versgemalen peper en zout
halve eetlepel vers citroensap
nestje vermicelli

Bereiding:
Was halve kip, verdeel eventueel in twee stukken. Leg in grote maar goed omsluitende pan. Vul met koud water zodat kip net onder staat. Was ui, prik er gaatjes in en steek daar kruidnagels in. De schil geeft kleur aan de soep.

Snijd bleekselderij, halve winterwortel, groen en lelijke bladen van prei en lente-uitjes (bewaar mooie deel) in stukken. Halveer pepertje, verwijder pitjes, doe één helft in pan. Schil gemberwortel, doe schillen in pan, en bewaar de rest.

Voeg peterseliestelen, knoflook, laurier, rozemarijn, foelie, peper en flink zout toe. Zet op klein pitje, laat heel langzaam net niet aan het kookpunt komen. Doe deksel erop, schuif er een sudderplaatje onder en draai vuur zo laag mogelijk. Laat zeker drie uur sudderen (hoe langer hoe beter). Neem pan van vuur en laat met kip erin een nachtje afkoelen, zodat de smaken optimaal intrekken.

Schep met schuimspaan vet van de bovenkant. Haal kip eruit, verwijder vel en pluis vlees eraf. Bewaar afgesloten in koelkast. Schenk bouillon door een fijne zeef. Gooi restanten weg. Verhit bouillon.

Afronding:
Snijd prei en lente-ui in dunne ringetjes. Snipper half rood pepertje en gemberwortel ragfijn. Voeg toe aan hete bouillon, samen met fijngeknepen vermicelli. Houd ca. 20 minuten tegen de kook, voeg kleine stukjes kip en citroensap toe. Proef en breng op smaak met peper en zout. Hak peterselie, roer dat er op het laatst doorheen. Serveer soep stomend heet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Sport donderdag 9 december 2010 @ 16:43:07 #33
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89725141
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Precies, ik kan beter voedsel laten inslaan wat ik kan binnenhouden. Anders is het ook weer zo weggegooid geld.

Op een of andere manier lijk ik lactoserijke producten in deze staat trouwens niet goed te verwerken. Gisteren nog een half-bakje Danone yoghurt naar binnen gewerkt, maar het kwam er als Sandwich Spread weer uit.. :')
Nee.. dan werkt dat ook niet... :') Dan weet ik het niet meer, yoghurt is voor mij een van de weinige dingen die ik dan wel binnenhoud! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Games donderdag 9 december 2010 @ 16:50:22 #34
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_89725443
Ze neemt voor me een blik hollandse kippensoep mee en wat appeltjes en mandarijnen. Hopelijk wel als "avondmaal" binnen te houden.
  donderdag 9 december 2010 @ 17:05:38 #35
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89726069
Ik hield er al heel erg van op de momenten dat ik ziek was maar afgelopen jaar op vakantie, met griep werd het me helemaal duidelijk. Beschuit met kaas.

Daar heb ik echt naar verlangd! En eigenlijk ook de goede zorgen van mijn moeder ;) maar misschien kwam dat wel omdat mijn vriend ook ziek was en we dus elkaar moesten verzorgen.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89727193
Het maakt niet uit wat ik mankeer maar ik krijg altijd, Joodse penicilline, oftewel kibbesoeb.
pi_89727880
tis voor iedereen anders. wat de een prima binnen kan houden of er zelfs van opknapt, dat kan de ander totaal niet hebben. experimenteren dus. zolang je genoeg vocht binnenkrijgt maakt het eigenlijk ook niet uit. als je er echt moeite mee hebt om ook vocht binnen te houden: ors nemen (drogist) en/of isotope sportdrankjes drinken.

ik ben zelf meer van de flinke vettige hap als ik ziek ben. gebakken aardappelen, gebakken eitje met spek, dat werk. mijn dochtertje van 2 en man daarentegen kunnen niks binnenhouden. zelfs een in thee geweekt beschuitje niet.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89729017
quote:
3s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:18 schreef golfer het volgende:
Joodse penicilline, oftewel kibbesoeb:
Uitgebreide tekst., maar..... _O_

Ik heb de kibbesoep opgeslagen, die ga ik maken als de volgende hier ziek wordt! ^O^

Ikzelf, nu herstellende van een goeie verkoudheid, drink altijd veel thee, liefst met honing.
Als voedsel zweer ik bij een paar cracottes, besmeerd met smeerkaas, of beschuit.
Verder bouillon, veel water en dropjes.

Je proeft idd niks, das wel waardeloos als je toch een beetje trek hebt, maar..... na 5 dagen ziek zijn ruik ik nu toch wel de boerenkool stamppot die m'n lief gemaakt heeft, hopelijk proef ik ook weer wat. :P

Beterschap TS!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_89735170
Die Joden zijn zo dom nog niet he . Misschien keertje geven als Suarez weer wat mankeert .
Groetjes, Ezio.
  donderdag 9 december 2010 @ 20:50:07 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89735655
Oy Gewald, Golfer, mesjokkener, hoe kan je de saffraan vergeten? Je moet wel een Goj zijn!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89736095
Ik kreeg altijd bouillon en aardappelpuree met appelmoes van mijn mama. Een beschuitje ook af en toe.
  donderdag 9 december 2010 @ 21:32:49 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89737784
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Oy Gewald, Golfer, mesjokkener, hoe kan je de saffraan vergeten? Je moet wel een Goj zijn!
Oi, niet iedereen in de misjpoge heeft zoveel joetjes dat ie saffraan kan kopen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 december 2010 @ 22:09:23 #43
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89739824
Ik eet altijd potjes fruithapjes van Olvarit :@ Dan krijg ik toch iets binnen, en het eet makkelijk weg. Verder yoghurt en droge beschuit :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89739875
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
Ik eet altijd potjes fruithapjes van Olvarit :@ Dan krijg ik toch iets binnen, en het eet makkelijk weg. Verder yoghurt en droge beschuit :)
Wat is dat toch met volwassen vrouwen en Olvarit :')
Groetjes, Ezio.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:11:49 #45
45206 Pietverdriet
pi_89739943
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Oi, niet iedereen in de misjpoge heeft zoveel joetjes dat ie saffraan kan kopen. ;)
Achenebbesche
Ben je trouwens een Red sea pedestrian?
pi_89740769
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef wspa_ het volgende: Zo had ik vanochtend zin in macaroni met kaas, erg lekker maar een uurtje geleden kwam alles er weer uit :(.
En de oplossing is :?

Tandjes op elkaar houden tijdens het kotsen dan blijven de lekkerste brokjes binnen :Y)
  donderdag 9 december 2010 @ 22:31:06 #47
45206 Pietverdriet
pi_89740872
Wat eten als je ziek bent, het ligt eraan wat ik heb, maar als ik al eens ziek ben is het griep en dan drink ik voornamelijk sapjes, Kippenbouillon (mét saffraan) en thee.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:37:35 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89741185
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:

Achenebbesche
Ben je trouwens een Red sea pedestrian?
Yups, hoewel ik die uitdrukking niet echt leuk vind.
Poef.....gone! ©golfer
pi_89746420
Eet alleen maar fruit, enige wat ik kan binnen houden.

Ben gelukkig zelden ziek, gemiddeld 0 of 1 dagje in het jaar.
pi_89750734
Bij mij is vanillevla altijd goed, maar niet veel ofzo, echt steeds in kleine beetjes.
En als ik snak naar iets hartigs, dan doet me 1 gekookt eitje vaak ook goed.
Veel beterschap ts!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')