Zoals elk jaar, slaat er bij iemand wel weer de griep toe, waardoor bij mensen het reuk en smaakvermogen afgenomen wordt, het labiele maag en darmkanaal flink op de proef genomen wordt en het evenwichtsorgaan dermate van de kaart is dat je je sterretjesplafond boven je ziet tollen..
Even buiten het feit dat ik me niet lekker voel (medelijden niet nodig, het sterretjesplafond zie ik niet meer tollen, progressie!). Zoek ik nog enigszins naar gerechten/producten die ik wel binnen kan houden.

Nu begrijp je ondertussen wel dat de keuze lastig/beperkt is om überhaupt wat binnen te kunnen krijgen. Aangezien je ten eerste al gewoon geen trek hebt, ten tweede je reuk en smaak vermogen zodanig aangetast is dat alles maar een beetje flets smaakt en ten derde mocht je iets naar binnen werken dat het ook binnen blijft zitten en niet via de orale wegen weer naar buiten komt.
Maar goed, aangezien hele dagen in bed liggen eigenlijk ook maar saai begint te worden, heb ik me vanmorgen maar gewaagd aan een worstenbroodje en gekookt ei. Deze heb ik naar binnen gewerkt om me vervolgens vrij snel richting watercloset te bewegen, omdat het me toch nog wat slecht viel..

Vervolgens ben ik maar weer in bed gaan liggen en dit op m'n telefoon aan het intypen..
Maar aangezien hele dagen niks eten de gezondheid ook niet bevorderd, moet ik me toch weer aan wat eten wagen, lijkt me.
Ik denk dat ik over een uurtje wat beschuit met jam probeer te eten en eventueel later in de avond een kippensoep met wat soepgroenten (mits de boodschappen gedaan zijn)

Aan vastig/vettig voedsel waag ik me ook nog maar even niet aan.

Hebben mensen verder nog andere ideeën over gerechten/producten om te kunnen verorberen (en binnen te houden) als je je niet in de meest optimale conditie van je gezondheid verkeerd?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...