62 is niet bepaald een level om naar Nagrand te gaan. Aggrorange van 2 dagenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:21 schreef Olment het volgende:
[..]
ga naar Nagrand =)
Ik deed altijd volledig Hellfire en daarna Nagrand, als je daar klaar bent kun je nog 1/2 lvls in shadowmoon en dan naar Northrend
ach,, ligt aan je class of je ermee kunt omgaanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:23 schreef Metonae het volgende:
[..]
62 is niet bepaald een level om naar Nagrand te gaan. Aggrorange van 2 dagen
Of dungeons van 15 t/m 80quote:Op donderdag 9 december 2010 17:37 schreef Olment het volgende:
[..]
ach,, ligt aan je class of je ermee kunt omgaan
Mijn paladin en shaman hadden er geen problemen mee.
Drizzt, je kunt natuurlijk ook gewoon dungeons gaan doen en dan op 68 naar Northrend.
heeft een kameraad van me ook gedaan. Ging voor zover ik weet (was voor pre-cata) iets sneller dan questen.quote:
Wel enorm goed uitziende zone.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:23 schreef Metonae het volgende:
[..]
62 is niet bepaald een level om naar Nagrand te gaan. Aggrorange van 2 dagen
precies, daarom heb ik op ELKE toon van me nagrand volledig "uitgespeeld".quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wel enorm goed uitziende zone.
Fury Warrior, helemaal mijn klassequote:Op donderdag 9 december 2010 17:37 schreef Olment het volgende:
[..]
ach,, ligt aan je class of je ermee kunt omgaan
Mijn paladin en shaman hadden er geen problemen mee.
Drizzt, je kunt natuurlijk ook gewoon dungeons gaan doen en dan op 68 naar Northrend.
Mequote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wel enorm goed uitziende zone.
het gaat zoquote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb de Gobliin /train nog niet uitgeprobeerd
das 75quote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef Olment het volgende:
[..]
precies, daarom heb ik op ELKE toon van me nagrand volledig "uitgespeeld".
ff wat anders,, op welk lvl kun je die opvolger doen van Ring of Blood, Amphitheater of Anguish?
5 dagen als je 10 uur+ achter je pc zitquote:
ik bedoelde die nieuwe van Cata. er is namelijk een "deel 3" ervan.quote:
Als DPS is het eigelijk niet meer te doen, die queue's.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Outlands-dungeons worden nog maar schaars bezocht, heb ik het idee... stond gisteren zeker 30 min op een group voor Ramps te wachten, en daarna nog langer voor BF
Denk dat een GM dat wel wil oplossen voor je. Door je char naar Orgrimmar ofzo te verplaatsenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Jimbo het volgende:
Net mn account weer geactiveerd... ben ik ook na een trial uitgelogt in zn gebied van WOTLKfijn kan ik mn char niet inloggen!
ja al een ticket gemaakt, hoop dat ie t snel doetquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Denk dat een GM dat wel wil oplossen voor je. Door je char naar Orgrimmar ofzo te verplaatsen
Gratis maand krijg je alleen bij de classic wowquote:Op donderdag 9 december 2010 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja al een ticket gemaakt, hoop dat ie t snel doet
Waar is WOTLK het goedkoopst ? FRS voor 20 eur ?
en krijg je bij cata en wow ook een maand gratis trouwens ?
Dan zou ik nu 3 maanden gametime hebben als ik upgrade naar WOTLK + cata
+/- 24 uur.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
5 dagen als je 10 uur+ achter je pc zit
Bij mij was hij 27 euro en cataclysm 25 euro :xquote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand wat WOLTK bij de mediamarkt kost?
Quest is pas beschikbaar bij 475 geloof ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:20 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gratis maand krijg je alleen bij de classic wowBij expansion packs helaas niet.
Iemand hier trouwens een jewelcrafter? Ik heb 450 jewelcrafting en ik dacht "Doe eens een JC daily voor die tokens", maar ik zie geen blauwe '!'. Requirements?
Bij mij gebeurt het altijd als ik net 5 minuten een mob loop te zoeken en op 9/10 completed sta. Dan kill ik die laatste voor 10/10, maar dan spawnen er nog effe 2-3 daarnaquote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Civilian het volgende:
Kheb 't idee dat de mobs soms wel erg snel spawnen. Heb het nu al een paar keer gehad dat de mob respawnd op 't moment dat ik 'm kill. En dan respawned hij ook gewoon 3x achter elkaar.
Ja, zo krijg je me ook wel dood
Ik kan me heel vaag herinneren dat er een boot was.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef Jimbo het volgende:
hoe kom ik van isle of quel'danas af trouwens ?
Heb je er nog plezier aan gehad of ging het je alleen maar om zo snel mogelijk levellen?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
85 inmiddels en net m'n justice points uitgegeven aan wat items. Nu maar eerst minen op m'n paladin zodat ik er ook gems in kan stoppen.
Nou, ik ben ook bijna 85 en heb alle quests gewoon heel rustig gedaan (Vashj'ir overgeslagen) dus hij zal het niet zo snel mogelijk gedaan hebben. Anders heeft ie toch echt iets fout gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Heb je er nog plezier aan gehad of ging het je alleen maar om zo snel mogelijk levellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |