Het NL leger? En hoe wou jij ze sturen, met de KLM of zo? Of per schip?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:16 schreef Psy-freak het volgende:
Ik zou m'n leger sturen.
Maar ik zou dan vast een zieke dictator zijn.
Dat is niet gezegd, de beslissing is gelegd bij de rechter en/of bij het verzoek van de aangeklaagde.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het nogal droevig om van te tevoren al luidkeels te gaan roepen dat je niets gaat zeggen of doen wat de grote jongens misschien niet zou bevallen
ik zou nukes sturenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het NL leger? En hoe wou jij ze sturen, met de KLM of zo? Of per schip?
Ja! We hebben sinds 2 weken nukes in Nederland!quote:
Daar hebben we toch vliegtuigjes voor.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het NL leger? En hoe wou jij ze sturen, met de KLM of zo? Of per schip?
Bron?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Twitter blokkeert ook alle accounts van mogelijke anonymous leiders.
Ik weet het nietquote:Op donderdag 9 december 2010 00:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo zou nederland dan moeten ingrijpen? Welke wetgeving wordt daarmee overtreden?
nee, is amerikaans grondgebied waar die dingen liggenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja! We hebben sinds 2 weken nukes in Nederland!
Nee, die hebben we niet. Nederland heeft geen toestellen die ons hele leger binnen een redelijke termijn naar de VS kunnen transporteren.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:19 schreef Psy-freak het volgende:
Daar hebben we toch vliegtuigjes voor.
Nee, serieus. Het zou door m'n gedachtes schieten maar dat gaat niet.
Ja, maar dan komt het op Wikileaksquote:Op donderdag 9 december 2010 00:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het nietHet zal wel legaal zijn, maar het blijft jammer dat zoiets in theorie kan. Zou de VS Zweden in theorie niet gewoon onder druk kunnen zetten tot ze wel tot uitlevering over gaan?
Lekker door blijven zuipen en daarna gaan slapen. Er is niets aan de hand. Een wereldvreemde nerd, paar puberale streekjes. Ome Sam lost dat zo op.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:19 schreef Ulpianus het volgende:
Maargoed, ik heb al te lang deze onzin proberen te nuanceren.
Ben hier veels te dronken voor.
Ze liggen op vliegbasis volkel en worden bewaakt door een handjevol amerikanen, die zich op vrijdagavond en zaterdagavond lamlazarus zuipen in een kroeg in mijn woonplaats.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die hebben we nietMischien kunnen we die van de Amerikanen lenen?
Niet het hele leger nee, we zouden het toch niet redden trouwens.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, die hebben we niet. Nederland heeft geen toestellen die ons hele leger binnen een redelijke termijn naar de VS kunnen transporteren.
Niet zonder proces en beroepsprocedure, nee.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik weet het nietHet zal wel legaal zijn, maar het blijft jammer dat zoiets in theorie kan. Zou de VS Zweden in theorie niet gewoon onder druk kunnen zetten tot ze wel tot uitlevering over gaan?
Precies. Als dat alles is, is Assange bepaald niet veilig.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:20 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt het op Wikileaks
Nou en? Alsof Amerika zich daar iets van aantrekt als ze iets willen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:20 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
nee, is amerikaans grondgebied waar die dingen liggen
Kweethet...ik heb ze nog beschermd toen ze nog op Woensdrecht lagen, dagelijks fantastische discussies met vredesactivisten, mooi manquote:Op donderdag 9 december 2010 00:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze liggen op vliegbasis volkel en worden bewaakt door een handjevol amerikanen, die zich op vrijdagavond en zaterdagavond lamlazarus zuipen in een kroeg in mijn woonplaats.
Dat is het dus. STEL ze gebruiken die wapens in Volkel, dan krijgen wij ze terug.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou en? Alsof Amerika zich daar iets van aantrekt als ze iets willen.
Kan een acceptabele bron zijn als het komt van het officiele twitter account van twitter zelfquote:
Toch wel blij dat ik dit bericht nog heb kunnen lezen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker door blijven zuipen en daarna gaan slapen. Er is niets aan de hand. Een wereldvreemde nerd, paar puberale streekjes. Ome Sam lost dat zo op.
Slaap kindje slaap....
daarbuiten is het koud ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |