abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2010 @ 23:35:43 #76
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_89702562
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Heeft assagne AIDS dan?!
Voor zover bekend niet.

Maar als je in zweden seks zonder condoom hebt kan een vrouw het tegen je gebruiken, ook al stemde ze in. Net als met verkrachting in nederland.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_89702574
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Heeft assagne AIDS dan?!
Het was er volgens mij inderdaad mee begonnen dat een vrouw hem wou laten dwingen een SOA-test te doen.
Trouwens, ik hoorde eerder dat Assagne al eerder is vastgehouden voor deze twee verkrachtingen, maar later is vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs.
pi_89702609
Worden alle verkrachters op de interpollijst gezet? Iedereen kan op zijn vingers natellen dat dit om meer gaat dan die verkrachtingszaak.
pi_89702626
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij heeft hij eerder Zweden probleemloos verlaten na gevraagd of hij i.v.m. deze verkrachtingszaak in dat land moest blijven.
Klopt, omdat de toen openbare aanklager het niet zag zitten met de zaak. Iets met te weinig bewijs.
Toen is er ergens anders een openbare aanklager aangewezen door een politicus, die de zaak heeft heropend.
Kwalijk, maar gerechtelijk. Duidelijk een kwestie van het proces uitzitten.

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef jpjedi het volgende:
Worden alle verkrachters op de interpollijst gezet? Iedereen kan op zijn vingers natellen dat dit om meer gaat dan die verkrachtingszaak.
Er worden ~160 mensen gezocht door interpol voor "sex crimes".
Dat is dus niet verkrachting per se.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_89702642
quote:
Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef jpjedi het volgende:
Ja, dat is mij wel duidelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_89702655
Ik vind de payback wel terecht. De bedrijven buigen voor de macht van de VS, zoiets zou juist niet mogelijk moeten zijn in een democratisch kapitalisch systeem. Het lijkt potjandikkie wel een grote Soviet-bende met democratie als dekmantel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_89702709
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind de payback wel terecht. De bedrijven buigen voor de macht van de VS, zoiets zou juist niet mogelijk moeten zijn in een democratisch kapitalisch systeem. Het lijkt potjandikkie wel een grote Soviet-bende met democratie als dekmantel.
Mijn Idee! :Y
pi_89702734
quote:
woensdag 8 december 2010 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:[/b]
Val dan sites aan van de Amerikaanse overheid, niet de sites van bedrijven die mogelijk onder druk worden gezet. Of zijn ze daar te bang voor?
  woensdag 8 december 2010 @ 23:39:42 #84
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_89702757
Hmm, de link naar de tools op de twitter van operation payback geeft nu een malware warning. :')
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:40:46 #85
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_89702806
Maar waarom roepen we van alles op het internet en zijn we te laf om de straat op te gaan?

Ik wil wel, maar ik kan het niet alleen.

Ik vind dat als je je overheid niet meer kunt controleren of als ze dingen achterhouden, je privacy inperken, je recht hebt om ze af te zetten.

"Een volk hoort niet bang te hoeven zijn voor z'n overheid, een overheid moet bang zijn voor z'n volk."
  woensdag 8 december 2010 @ 23:41:12 #86
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_89702826
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij heeft hij eerder Zweden probleemloos verlaten na gevraagd of hij i.v.m. deze verkrachtingszaak in dat land moest blijven.
Maanden geleden. En plotseling vorige week was er weer een aanklacht. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89702875
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Psy-freak het volgende:
Maar waarom roepen we van alles op het internet en zijn we te laf om de straat op te gaan?

Ik vind dat als je je overheid niet meer kunt controleren of als ze dingen achterhouden, je privacy inperken, je recht hebt om ze af te zetten.

"Een volk hoort niet bang te hoeven zijn voor z'n overheid, een overheid moet bang zijn voor z'n volk."
Niet zo raar doen, jouw overheid heeft nog niks slechts gedaan. Vind je van wel? Bewijs maar.
- Horace Walpole
pi_89702959
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Psy-freak het volgende:

Dit is een online "oorlog", die wordt dus ook online gestreden. Tegen wie moet je je op straat richten?
  woensdag 8 december 2010 @ 23:44:17 #89
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_89702963
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:42 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Niet zo raar doen, jouw overheid heeft nog niks slechts gedaan. Vind je van wel? Bewijs maar.
Niet? Dus jij hebt ook niets te verbergen?

Noem je rekeningnummer maar, het saldo ervan.

Heb je AIDS? Kanker? Vertel het me.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:44:33 #90
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_89702973
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dit is een online "oorlog", die wordt dus ook online gestreden.
Wat te weinig impact heeft.
pi_89702977
quote:
Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Psy-freak het volgende:

Ik wil ook wel
pi_89703018
quote:
Op woensdag 8 december 2010 23:42 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Bewijs maar.
Dat gebeurt er nu toch.
pi_89703024
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Val dan sites aan van de Amerikaanse overheid, niet de sites van bedrijven die mogelijk onder druk worden gezet. Of zijn ze daar te bang voor?
Nee, bedrijven als VISA en Mastercard zijn zo groot dat ze eens ballen zouden moeten tonen. Bedrijven als VISA en Mastercard zijn overigens ook mede schuldig aan het perverse materialisme van de afgelopen decennia maar dat is weer een andere zaak.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:45:47 #94
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_89703027
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef kadeya het volgende:

[..]

Ik wil ook wel
Dat is 1 ;)

We kúnnen een demonstratie organiseren.
pi_89703072
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Wat te weinig impact heeft.
Weet niet of het offline gooien van belangrijke sites weinig impact heeft. Zolang wikileaks bereikbaar blijft en er vrijheid van informatie blijft bestaan is de impact groot genoeg.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:46:57 #96
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_89703087
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dit is een online "oorlog", die wordt dus ook online gestreden. Tegen wie moet je je op straat richten?
Er gebeuren al dingen op straat. Demonstraties in London en Istanbul. Ik heb net nog een lijst gepost van geplande bijeenkomsten en demonstraties voor Assange.

Het is niet alleen een internetoorlog.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 december 2010 @ 23:47:09 #97
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_89703095
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Weet niet of het offline gooien van belangrijke sites weinig impact heeft. Zolang wikileaks bereikbaar blijft en er vrijheid van informatie blijft bestaan is de impact groot genoeg.
Het kan beter.
pi_89703101
We moeten gewoon onze Mastercard en VISA opzeggen, geen PayPal meer gebruiken etc. Daar bereik je veel meer mee dan zo'n DDoS-attackje, en het is nog legaal ook.

Boycotten, niet aanvallen.
pi_89703117
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik ben een voorstander van privacy. Ik vind het binnenkort aankomende DNA databank idee zo slecht dat ik gewelddadig zal weigeren.
Maar deze hele "internet-oorlog" is pervers en slecht. Elk bedrijf te beslissen een contract af te sluiten, of te beslissen om geen contract af te sluiten. Dit recht zal ik uiteindelijk ook met geweld beschermen.
- Horace Walpole
pi_89703133
quote:
Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Jij snapt het
:')

Wtf moet je op straat en tegen wie en met wie? Die 300 fokkers die dit topic lezen ofzo?

Wij vinden dit spannend maar 99,9% van de mensen interesseerd het geen hol zolang ze salaris krijgen, naar de kroeg kunnen en een keer per jaar op vakantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')