Voor zover bekend niet.quote:
Het was er volgens mij inderdaad mee begonnen dat een vrouw hem wou laten dwingen een SOA-test te doen.quote:
Klopt, omdat de toen openbare aanklager het niet zag zitten met de zaak. Iets met te weinig bewijs.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij heeft hij eerder Zweden probleemloos verlaten na gevraagd of hij i.v.m. deze verkrachtingszaak in dat land moest blijven.
Er worden ~160 mensen gezocht door interpol voor "sex crimes".quote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef jpjedi het volgende:
Worden alle verkrachters op de interpollijst gezet? Iedereen kan op zijn vingers natellen dat dit om meer gaat dan die verkrachtingszaak.
Ja, dat is mij wel duidelijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef jpjedi het volgende:
Worden alle verkrachters op de interpollijst gezet? Iedereen kan op zijn vingers natellen dat dit om meer gaat dan die verkrachtingszaak.
Mijn Idee!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind de payback wel terecht. De bedrijven buigen voor de macht van de VS, zoiets zou juist niet mogelijk moeten zijn in een democratisch kapitalisch systeem. Het lijkt potjandikkie wel een grote Soviet-bende met democratie als dekmantel.
Val dan sites aan van de Amerikaanse overheid, niet de sites van bedrijven die mogelijk onder druk worden gezet. Of zijn ze daar te bang voor?quote:woensdag 8 december 2010 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:[/b]
Ik vind de payback wel terecht. De bedrijven buigen voor de macht van de VS, zoiets zou juist niet mogelijk moeten zijn in een democratisch kapitalisch systeem. Het lijkt potjandikkie wel een grote Soviet-bende met democratie als dekmantel.
Maanden geleden. En plotseling vorige week was er weer een aanklacht.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij heeft hij eerder Zweden probleemloos verlaten na gevraagd of hij i.v.m. deze verkrachtingszaak in dat land moest blijven.
Niet zo raar doen, jouw overheid heeft nog niks slechts gedaan. Vind je van wel? Bewijs maar.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Psy-freak het volgende:
Maar waarom roepen we van alles op het internet en zijn we te laf om de straat op te gaan?
Ik wil wel, maar ik kan het niet alleen.
Ik vind dat als je je overheid niet meer kunt controleren of als ze dingen achterhouden, je privacy inperken, je recht hebt om ze af te zetten.
"Een volk hoort niet bang te hoeven zijn voor z'n overheid, een overheid moet bang zijn voor z'n volk."
Dit is een online "oorlog", die wordt dus ook online gestreden. Tegen wie moet je je op straat richten?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Psy-freak het volgende:
Maar waarom roepen we van alles op het internet en zijn we te laf om de straat op te gaan?
Ik vind dat als je je overheid niet meer kunt controleren of als ze dingen achterhouden, je privacy inperken, je recht hebt om ze af te zetten.
"Een volk hoort niet bang te hoeven zijn voor z'n overheid, een overheid moet bang zijn voor z'n volk."
Niet? Dus jij hebt ook niets te verbergen?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:42 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Niet zo raar doen, jouw overheid heeft nog niks slechts gedaan. Vind je van wel? Bewijs maar.
Wat te weinig impact heeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is een online "oorlog", die wordt dus ook online gestreden.
Ik wil ook welquote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Psy-freak het volgende:
Nee, bedrijven als VISA en Mastercard zijn zo groot dat ze eens ballen zouden moeten tonen. Bedrijven als VISA en Mastercard zijn overigens ook mede schuldig aan het perverse materialisme van de afgelopen decennia maar dat is weer een andere zaak.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Val dan sites aan van de Amerikaanse overheid, niet de sites van bedrijven die mogelijk onder druk worden gezet. Of zijn ze daar te bang voor?
Dat is 1quote:
Weet niet of het offline gooien van belangrijke sites weinig impact heeft. Zolang wikileaks bereikbaar blijft en er vrijheid van informatie blijft bestaan is de impact groot genoeg.quote:
Er gebeuren al dingen op straat. Demonstraties in London en Istanbul. Ik heb net nog een lijst gepost van geplande bijeenkomsten en demonstraties voor Assange.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is een online "oorlog", die wordt dus ook online gestreden. Tegen wie moet je je op straat richten?
Het kan beter.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet niet of het offline gooien van belangrijke sites weinig impact heeft. Zolang wikileaks bereikbaar blijft en er vrijheid van informatie blijft bestaan is de impact groot genoeg.
Ik ben een voorstander van privacy. Ik vind het binnenkort aankomende DNA databank idee zo slecht dat ik gewelddadig zal weigeren.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Niet? Dus jij hebt ook niets te verbergen?
Noem je rekeningnummer maar, het saldo ervan.
Heb je AIDS? Kanker? Vertel het me.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Niet? Dus jij hebt ook niets te verbergen?
Noem je rekeningnummer maar, het saldo ervan.
Heb je AIDS? Kanker? Vertel het me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |