Brave Mod.quote:
No offense maar je mag op z'n minst wel je nagels knippen man..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik heb ook helemaal niet de pretentie dat ik 90 000 euro per video waard ben ...ha ja dat scheelt wel... ik heb sinds ik videootjes maak al wat leuke mensen leren kennen ( onbetaalbaar )
Tienjarenplannen is wel riskant, je moet echt zeker weten of dit is waar je in wilt duiken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef dandybleu het volgende:
ha ik kreeg vandaag een leuke mail binnen.... een zangeres die ik leuk vond die wil op een dag met me gaan samenwerken..... dus ik helemaal blij vandaag...
ha ha er is wel 1 "maar" dus.... het word allemaal wel een tienjarenplan...want ha heel mn studio ligt plat en mn woning is ook niet geschilkt om een studio in te bouwen ....
ha ja ik ben al een jaar op zoek en ja het is best wel een hele zoektocht naar een zanger of zangeres die gewoon een beetje wil klooien samen.... vaak hebben ze geen tijd hey? dus ja deze zangeres wel dus...dus ja ik ben allang blij.....en ik vind ze zingt ook wel mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tienjarenplannen is wel riskant, je moet echt zeker weten of dit is waar je in wilt duiken.
quote:
hallo NOUBREEKTMIJNKLOMP,dank je voor het compliment, ik zal zeker lekker slapen,quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik dacht dat het gewoon een troll was. Dat hij echt een mentale achterstand had wist ik niet. Blijft een debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |