Dan heb je echt weinig leven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Lysdexie het volgende:
Dat filmpje is echt het grappigste wat ik ooit heb gezien
geniaal weerquote:
Ik zeg een unban als prijsquote:Op zondag 2 januari 2011 16:11 schreef Deepbluesea. het volgende:
Ik las ook dat dandybleu de nummer-een-prijs heeft gewonnen voor "de meest ondergewaardeerde Fokker van het jaar 2010 "
Uitslagen FOK! userawards 2010!
Alleen hij kan de prijs wegens zijn jaar-ban niet inontvangst nemen...
Mee eens. Let's make it happenquote:
en er is op hem gestemd in 7 categoriënquote:Op zondag 2 januari 2011 16:11 schreef Deepbluesea. het volgende:
Ik las ook dat dandybleu de nummer-een-prijs heeft gewonnen voor "de meest ondergewaardeerde Fokker van het jaar 2010 "
Uitslagen FOK! userawards 2010!
Alleen hij kan de prijs wegens zijn jaar-ban niet inontvangst nemen...
Misschien wil Edwin wel een keer meerijden op de dierenambulance. Edwin is een echt natuurmens, hij wil immers het liefst in een bos wonen. Dan is hij vast ook wel een dierenliefhebber.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef Grunge. het volgende:
Wat een schatje, totally diggin' it. Een ginger, een autodidact, een gekwelde kunstenaar, een filosoof. Mijn eetlust verging me totaal toen ik erachter kwam dat deze heerlijke persoonlijkheid geband is; mijn noodles zette ik weg. Ik vind het walgelijk! FOK! zou trots moeten zijn op zo'n genie, zou zijn aanwezigheid op het forum moeten omarmen. Dat-ie maar snel een unban mag krijgen. Zou ik te oud voor hem zijn met mijn eenentwintig? Ik heb wel heel kleine voetjes.
Ik wil uiteindelijk ook het liefste in het bos wonen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Misschien wil Edwin wel een keer meerijden op de dierenambulance. Edwin is een echt natuurmens, hij wil immers het liefst in een bos wonen. Dan is hij vast ook wel een dierenliefhebber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:38 schreef dandybleu het volgende:
ha hallo ik ben weer terug op fok
ha een wonder dat ik nog een unban kreeg
ha weinig videos gemaakt laatste week.... ik heb een winterdip en ik wil zo graag naar een park en bos en lekker aan de zee in de avond.... verder heb ik weinig zin in dingen : en ha ha heb ook geen gled voor cafe dus....dan blijft er weinig over ha ha
okidoki ik zie jullie morgen wel en ha ha penisbaard is ook weel online dus
groejes edwin
Hee dandy alles goed man? Gelukkig nieuwjaar nog. Wel beter dat je een unban hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 03:07 schreef dandybleu het volgende:
hoi hoi penisbaard
ha ha ik heb je toegevoegd op msn ( penisbaard@live.com )
maar ik zie je nooit
heb je een andere msn?
quote:
Ik gebruik uiteraard niet echt een MSN met "Penisbaard" erin.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 03:07 schreef dandybleu het volgende:
hoi hoi penisbaard
ha ha ik heb je toegevoegd op msn ( penisbaard@live.com )
maar ik zie je nooit
heb je een andere msn?
Brave Mod.quote:
No offense maar je mag op z'n minst wel je nagels knippen man..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik heb ook helemaal niet de pretentie dat ik 90 000 euro per video waard ben ...ha ja dat scheelt wel... ik heb sinds ik videootjes maak al wat leuke mensen leren kennen ( onbetaalbaar )
Tienjarenplannen is wel riskant, je moet echt zeker weten of dit is waar je in wilt duiken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef dandybleu het volgende:
ha ik kreeg vandaag een leuke mail binnen.... een zangeres die ik leuk vond die wil op een dag met me gaan samenwerken..... dus ik helemaal blij vandaag...
ha ha er is wel 1 "maar" dus.... het word allemaal wel een tienjarenplan...want ha heel mn studio ligt plat en mn woning is ook niet geschilkt om een studio in te bouwen ....
ha ja ik ben al een jaar op zoek en ja het is best wel een hele zoektocht naar een zanger of zangeres die gewoon een beetje wil klooien samen.... vaak hebben ze geen tijd hey? dus ja deze zangeres wel dus...dus ja ik ben allang blij.....en ik vind ze zingt ook wel mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tienjarenplannen is wel riskant, je moet echt zeker weten of dit is waar je in wilt duiken.
quote:
hallo NOUBREEKTMIJNKLOMP,dank je voor het compliment, ik zal zeker lekker slapen,quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik dacht dat het gewoon een troll was. Dat hij echt een mentale achterstand had wist ik niet. Blijft een debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |