Dat is een misverstand, ik lees verre van alles.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:28 schreef dandybleu het volgende:
ha die ludo ha ha ik zou nooit admin willen zijn want dan moet je altijd alles lezen en ik ben erg lui
okidoki gr gr
?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:18 schreef geertbukken het volgende:
Jongens, dandybleu had al die tijd een schuilaccount.
Probeer maar te raden welke dat is
Hallo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb vanavond een nummer gemaakt
het is een beetje house-achtig en erg verdrietig
http://soundcloud.com/edw(...)nd-of-lonelyness-xxx
Goed nummer wel, alleen i want to suck your ass kon ik toch meer waarderen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb vanavond een nummer gemaakt
het is een beetje house-achtig en erg verdrietig
http://soundcloud.com/edw(...)nd-of-lonelyness-xxx
hilversum? Je bent de gouden stem in NL?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:23 schreef dandybleu het volgende:
ha ha ik kan heel veel dingen niet : autorijden .... ik heb geen rijbewijs en ik ben 40 en werken kan ik ook al niet ( ik ben afgekeurd 90%) en ik ben niet proper in huis enz enz
ha vandaag wel een telefoontje uit hilversum gehad was wel erg leuk
Plannen in Hilversum Dandy?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik heb sinds twee weken een vriend op internet en zijn broertje die werkt voor de avro ( op tv als presentator ) .... ja dus was wel leuk om te leren kennen....
wat voor programma zou je willen maken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef dandybleu het volgende:
ja ik vind hilversum wel leuk.... dus ja ik wil ook graag een baan hye en ja een beetje "kwekken" op tv dat kan ik wel ha ha
omdat omdat ha ha ( veelste lang verhaal )quote:Op zondag 9 januari 2011 00:50 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Waarom ben jij 90% afgekeurd??
ha ha
ha ha grappen maker dat je bentquote:Op zondag 9 januari 2011 01:13 schreef dandybleu het volgende:
[..]
omdat omdat ha ha ( veelste lang verhaal )
Nou, valt wel mee, toch? Je had op je 13e een verkeersongeluk gehad en scheurde een spier of iets.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:13 schreef dandybleu het volgende:
[..]
omdat omdat ha ha ( veelste lang verhaal )
ha haquote:Op maandag 10 januari 2011 00:23 schreef Kos_Mos het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee, toch? Je had op je 13e een verkeersongeluk gehad en scheurde een spier of iets.
ja zoiets ja...maar geen zin om over te praten....ja zoveel mensen hebben zoiets...dus is niet echt bijzonderquote:Op maandag 10 januari 2011 00:23 schreef Kos_Mos het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee, toch? Je had op je 13e een verkeersongeluk gehad en scheurde een spier of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |