wat voor programma zou je willen maken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef dandybleu het volgende:
ja ik vind hilversum wel leuk.... dus ja ik wil ook graag een baan hye en ja een beetje "kwekken" op tv dat kan ik wel ha ha
omdat omdat ha ha ( veelste lang verhaal )quote:Op zondag 9 januari 2011 00:50 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Waarom ben jij 90% afgekeurd??
ha ha
ha ha grappen maker dat je bentquote:Op zondag 9 januari 2011 01:13 schreef dandybleu het volgende:
[..]
omdat omdat ha ha ( veelste lang verhaal )
Nou, valt wel mee, toch? Je had op je 13e een verkeersongeluk gehad en scheurde een spier of iets.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:13 schreef dandybleu het volgende:
[..]
omdat omdat ha ha ( veelste lang verhaal )
ha haquote:Op maandag 10 januari 2011 00:23 schreef Kos_Mos het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee, toch? Je had op je 13e een verkeersongeluk gehad en scheurde een spier of iets.
ja zoiets ja...maar geen zin om over te praten....ja zoveel mensen hebben zoiets...dus is niet echt bijzonderquote:Op maandag 10 januari 2011 00:23 schreef Kos_Mos het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee, toch? Je had op je 13e een verkeersongeluk gehad en scheurde een spier of iets.
Toppertje hoor!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:52 schreef dandybleu het volgende:
ha hallo
ha ik heb een coole zangeres gevonden
http://soundcloud.com/saskiaatjeeh
dit is maar een demootje ( heel slecht opgenomen )
als het goed is ga ik met haar verder werken in de toekomst
wat vinden jullei? ik vind haar stem heel mooi
het is dan ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:13 schreef dandybleu het volgende:
http://soundcloud.com/edwinemanuelposse/summersmooth
ha hoi hoi dit is mn nieuwe track
ha ik heb hem zelf ingezongen maar ha ik hoop dat mn nieuwe zangers het doet ( die kan mooier zingen als ik )
gr gr toi toi toi
oja, want in het engels is het than, dus dan zou ik ook eerder aan "als" denken dan aan "dan"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:07 schreef dandybleu het volgende:
"dan" is voor sukkels
ik denk 50% van de dag in het engels
Ha u got me there... ha ha....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
oja, want in het engels is het than, dus dan zou ik ook eerder aan "als" denken dan aan "dan"
Komop kerel, waarom stel je jezelf zo zielig op om er een klein woordje uit te pikken die die niet goed heeft getypt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
oja, want in het engels is het than, dus dan zou ik ook eerder aan "als" denken dan aan "dan"
ha ha helemaal toppie heyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komop kerel, waarom stel je jezelf zo zielig op om er een klein woordje uit te pikken die die niet goed heeft getypt.
Maar even serieus he, echt serieus he.. doe je dat in het dagelijkse leven ook als je met iemand staat te praten om vervolgens te zeggen: "Hé je zei als in plaats van dan, dat klopt niet"..
Je faaltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:45 schreef dandybleu het volgende:
ha ik ben dandybleu....muzikantje ( probeer ik te zijn )
hey maar je bent wel voor een kwartje geboren hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef dandybleu het volgende:
ha ha ik heb maar dubbeltje talent weet ik
Jij schijt in je broek omdat de tv aanstaat terwijl je niet weet hoe..quote:
Blegh, ga lekker iemand anders imiterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:49 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
hey maar je bent wel voor een kwartje geboren he
ha
gr gr
Ja, je hebt ook een druk leven als werkloos kunstenaar. Dan moet je je af en toe even opladen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:38 schreef dandybleu het volgende:
ha nee ha ha
ik heb geen inspiratie meer.... het enoige waar ik nog zin in heb is in de lente en in het bos en in het strand.... en dan een uur lang voor me uitstaren....ha dan laad ik me weer een beetje op...
Ik zit al steeds op je Youtube te F5'en tot er een cabaretvideo op staatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:38 schreef dandybleu het volgende:
ha nee ha ha
ik heb geen inspiratie meer.... het enoige waar ik nog zin in heb is in de lente en in het bos en in het strand.... en dan een uur lang voor me uitstaren....ha dan laad ik me weer een beetje op...
Daar moest ik ook aan denken! Heeft DB al een nieuwe webcam dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef TWP het volgende:
Zeg dandy, ben je familie van Lucky Fonz III? Man wat lijkt die op jou
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef dandybleu het volgende:
http://partyflock.nl/topi(...)t_is_net_binnen.html
ha ha dit ben ik
Wat de hel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef dandybleu het volgende:
http://partyflock.nl/topi(...)t_is_net_binnen.html
ha ha dit ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |