ha ha ja ik ga altijd elk jaar met haar op vakantie naar het bos in de ardennen en drinken we heel de dag bier en wijn...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef Penisbaard het volgende:
Leuke, vriendelijke en aardige zus.
maar dat doe je normaal toch ook ha haquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ha ja ik ga altijd elk jaar met haar op vakantie naar het bos in de ardennen en drinken we heel de dag bier en wijn...
Zo mag ik het horen, Edwin! Goede video ook weer, leuk om je zus een keer te zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ha ja ik ga altijd elk jaar met haar op vakantie naar het bos in de ardennen en drinken we heel de dag bier en wijn...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:28 schreef dandybleu het volgende:
ha die ludo ha ha ik zou nooit admin willen zijn want dan moet je altijd alles lezen en ik ben erg lui
okidoki gr gr
Dandyblue moet gewoon zijn eigen videoclip !!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef Gronkel het volgende:
Beste Edwin, kun je tegen kritiek (opbouwend bedoeld) . Wanneer wordt het is echt professioneel, je kleding, je praat raar, slechte productie. Vroeger was je veel beter, wat nu?? Veel Fok! collegas ergen zich dood aan je clips op Youtube, je kan me kontakten om het eens goed aan te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |