Jij wist waar ik wasquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk op de carnasvals-button geklikt
Ik heb vanmiddag al van half 3 tot 6 liggen slapen en ben nognie moe.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
Noes, is het weer zo ver dat ik binnenkom e n iedereen weggaat?
Ik ben ook niet moequote:Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al van half 3 tot 6 liggen slapen en ben nognie moe.
Maar morgen gaat de wekkert wel om 6.45
Maar jij hebt geen wekkertquote:
Oh, das heul niet handigquote:Op woensdag 8 december 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen wekkert![]()
Weet ook nog niet hoe het morgen gaat komen, heb heul enthousiast gezegd dat ik wel kan werken, maar normaal lopen gaat al niet eens.
Laat staan autorijden
Nope, en ik wil ook in eigen auto.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, das heul niet handig
Zoek je een chauffeur?
Woont er geen collega in de buurt?
Erg he?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk op de carnasvals-button geklikt
Doe maar gewoon een dagje thuis, het was niet niets...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, en ik wil ook in eigen auto.
Als het niet gaat is er iig een collega die me kan ondervangen.
Zoals het nu gaat, ga ik geen hele dag werken redden
Ik ga nog ff op de bank lezen en dan m'n bedje inquote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he?
Volgens mij heeft iedereen daar echt een huuuuuuuuuuuuuge ass in!
Ik ga verstandig zijn en lekker in bed lezen
Truste
Ik ga het iig proberen, denk dat ik in de pauze maar richting huis ga.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een dagje thuis, het was niet niets...
Even bijtrekken
Bel jij dr werk evenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een dagje thuis, het was niet niets...
Even bijtrekken
Ik zie nog wel ff morgenvroeg..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bel jij dr werk even
Maar ze heeft gelijk hoor Ing, lekker thuis blijven
Slaap lekker iigquote:Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel ff morgenvroeg..
/eigenwijps
Dat kán niet andersquote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Erg he?
Volgens mij heeft iedereen daar echt een huuuuuuuuuuuuuge ass in!
Wat schattigquote:Op donderdag 9 december 2010 00:40 schreef Strega het volgende:
http://www.fubiz.net/2010/09/10/ikea-herding-cats/
Voor iedereen die nog niet slaapt of morgen vroeg op is.
Net als thuis, overal ligt watquote:Op donderdag 9 december 2010 00:40 schreef Strega het volgende:
Prachtig, Yns!quote:
Ahhhhquote:Op donderdag 9 december 2010 00:40 schreef Strega het volgende:
Je zet een paar dozen neer, eventueel zeg je tegen de katten dat ze er absoluut niet in mogenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Ik vraag me wel af hoe ze naderhand al die katten weer te pakken hebben gekregen
Dat helpt waarschijnlijk wel ja, dat laatstequote:Op donderdag 9 december 2010 08:59 schreef Barbaaf het volgende:
Je zet een paar dozen neer, eventueel zeg je tegen de katten dat ze er absoluut niet in mogen
Ik was er gisterochtend ook gewoon hoorquote:
Jij bent zo iemand met een leven!?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik was er gisterochtend ook gewoon hoor
SOMS heb ik andere dingen te doen dan FOK!ken
LIESquote:Op donderdag 9 december 2010 09:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was er gisterochtend ook gewoon hoor
SOMS heb ik andere dingen te doen dan FOK!ken
quote:
Ik heb gister meer dan één post geplaatst, dus ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 9 december 2010 09:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben die post van gister nog niet vergeten hoor
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gister meer dan één post geplaatst, dus ik heb geen idee waar je het over hebt
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
Die is met
en
op pad om
te besparen
Heul nietquote:
Nee, door jouquote:
Das een flink eind riemquote:Op donderdag 9 december 2010 10:08 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ik heb laatst een riempje gekocht, een zwarte maar ik snap er niks van. Volgens mij moet hij 2x om me heen ofzo maar dan hou ik heel veel ruimte over, terwijl het wel mijn maat isSnapt iemand hoe dit ding werkt?
Rechtsboven zit een strikje die aan de voorkant moet.
[ link | afbeelding ]
Whaha nee gelukkig niet. Ik zeg toch ook dat hij minstens 2x om me heen moetquote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das een flink eind riemheb je maat 56 ofzo?
Nou ik heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whaha nee gelukkig niet. Ik zeg toch ook dat hij minstens 2x om me heen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |