Bouwdatum huis? Inwoners huis? Aantal dan..quote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Ing! Elies!
Hoe komen jullie aan zulke enorme bedragen per maand aan stroom en gas?
Hier is de rekening 155 per maand en uiteindelijk bleek dat op het totaal 30 euro teveel ofzo, dus dat kwam in mindering op het volgende maandbedrag.
Playstationquote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Ing! Elies!
Hoe komen jullie aan zulke enorme bedragen per maand aan stroom en gas?
Hier is de rekening 155 per maand en uiteindelijk bleek dat op het totaal 30 euro teveel ofzo, dus dat kwam in mindering op het volgende maandbedrag.
Heb ik nog steeds eerlijk gezegdquote:
Zou best eens kunnen FRquote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of we in dit huis nu minder betalen dan in het vorige.
En ik wil slapen maar mijn bed kan nog niet naar beneden
@Ing en MI het klinkt wel eng wat jullie hebben.
Waarom?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt voor de koffie, Elies
Hoe kom je trouwens aan die enorme stroomrekening?
Toch maar eens een kabeltje uit de lantaarnpaal trekkenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Das echt bizarMisschien de stroom voor je wietplantage eens aftappen ipv gewoon van het net te halen?
Is wel veel ja maar weet niet hoeveel gespuis Elies heeft inwonenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
328 is idd écht bizar veel, dan heb je 24/7 alle lampen aan, lig je 10 uur per dag onder de zonnebank of heb je dus gewoon écht een wietplantage
En zit je gas daar bij of is het alleen stroom?
Telt niet, want mijn huis komt ook uit 1900 ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bouwdatum huis? Inwoners huis? Aantal dan..
170 euro kom ik op uit met narekenennetjes wel
Ik geloof dat het ook gas is. Water bvetalen we apartquote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
328 is idd écht bizar veel, dan heb je 24/7 alle lampen aan, lig je 10 uur per dag onder de zonnebank of heb je dus gewoon écht een wietplantage
En zit je gas daar bij of is het alleen stroom?
Ik verdenk haar eerder van een eigen serverpark of zoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Is wel veel ja maar weet niet hoeveel gespuis Elies heeft inwonen
Een beeb en een miniatuurtjequote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Is wel veel ja maar weet niet hoeveel gespuis Elies heeft inwonen
Rijtje of los?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Telt niet, want mijn huis komt ook uit 1900 ofzoEn twee inwoners.
Goede samenvattingquote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Playstation
X-Box
Andere gadgetmeuk
1 pc die dag en nacht draait als servert
Mega-tv
Enz.
Enz.
Eiks in 1 woord samengevat: Meneer I.
Nopequote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik verdenk haar eerder van een eigen serverpark of zo
Oh euhhh ga eens standjes opschrijven?quote:
Bij welke leverancier zit je? "Wij" kunnen een adviseur langssturen die samen met je bekijkt hoe je kunt besparen op je verbruik. Is meen ik kosteloos (maar dat zou ik na moeten kijken).quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Ik geloof dat het ook gas is. Water bvetalen we apart
Ik zal toch eens iemand laten komen, want het is idioot veel. Zelf mijn paps en mams (waar het altijd 27 graden is en waar veul meer lampen branden) betalen ¤ 100 minder
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede samenvatting
Hier idd geen spelcomputers. Wel veel uur per dag een roze netbook
Verder vaatwasser, droger, zonnebank. Hoewel ik die laatste al een jaar niet gebruikt heb
Oh weet iemand dat trouwens, van zo'n Philips inklap zonnebank ding (zoek zo wel een plaatje) kan je daar zelf de lampen van vervangen?
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Bij welke leverancier zit je? "Wij" kunnen een adviseur langssturen die samen met je bekijkt hoe je kunt besparen op je verbruik. Is meen ik kosteloos (maar dat zou ik na moeten kijken).
Rijtje en rete goed geisoleerd door Mr Gbquote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Rijtje of los?Hoeveel apparatuur?
Moet ik die zaterdag meenemenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
Oh euhhh ga eens standjes opschrijven?
Owwwquote:METERSTANDJES Hé?
Herhaal dat zaterdag even niet dat bedrag wil je? Mijn Mr vind 225,- p maand nog weinig als hij dit hoortquote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
Vroeger had ik altijd Eneco
Ik ga het nazoeken en je dan een PM zoeken (niet vanavond hoor)
Inderdaad goed geisoleerdquote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rijtje en rete goed geisoleerd door Mr GbWij hebben de kachel ook altijd op 19 staan ofzo
Elies komt badjasje afgeven en wat ophalenquote:
Ja 328 is wel echt bizar, zoals Ing met al haar PC meuk en als je alles kookt op gas en CV e.d. kan ik 220 - 250 nog begrijpen, maar daar bovenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof dat het ook gas is. Water bvetalen we apart
Ik zal toch eens iemand laten komen, want het is idioot veel. Zelf mijn paps en mams (waar het altijd 27 graden is en waar veul meer lampen branden) betalen ¤ 100 minder
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja 328 is wel echt bizar, zoals Ing met al haar PC meuk en als je alles kookt op gas en CV e.d. kan ik 220 - 250 nog begrijpen, maar daar boven
Ah volgende college
Dan gaan we misschien marketierenquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan we misschien marketieren
Oh, dat bedoelde je niet
Ik ga even in bad
Thanks, hij moet nog even vol lopen bedacht ik mequote:
Ik zeg nixquote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
Herhaal dat zaterdag even niet dat bedrag wil je? Mijn Mr vind 225,- p maand nog weinig als hij dit hoort
Ga ik doenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks, hij moet nog even vol lopen bedacht ik me
En als je het wilt navragen van die lampen, graag! Of het een makkie is, of niet
Want dan ga ik eens nieuwe kopen.
quote:
Oh, maar zaterdag kan ik sowieso niet! Ga ik nog Sinterklaas vierenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan we misschien marketieren
Oh, dat bedoelde je niet
Ik ga even in bad
Oh balen, zal er ook wel een lekker prijskaartje aan de reparatie hangen?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef Maes het volgende:
Wij betalen ¤ 197 pm maar dat is zonder water, wat we daar voor betalen weet ik zo niet.
Mijn auto blijft logeren bij de garage vannacht
300 - 400 euro maar daar heb ik niet een ander autootje voor. Dus ik laat het repareren.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh balen, zal er ook wel een lekker prijskaartje aan de reparatie hangen?
True. Collega van me kon laatst 1700 euro aftikken bij de garage, da's pas ergquote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef Maes het volgende:
[..]
300 - 400 euro maar daar heb ik niet een ander autootje voor. Dus ik laat het repareren.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Water gaat hier ook apart![]()
Als je nagaat dat ons huis ook nog es goed geisoleerd is vind ik het toch best een heel maandbedrag![]()
Maar ik vertik het daarentegen om koud te zitten en ik douche/badder iedere dag minstens een half uur en dat ga ik ook niet opgeven.
Dan maar wat meer betalen
Dan had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Met mijn auto dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True. Collega van me kon laatst 1700 euro aftikken bij de garage, da's pas erg
Waar ga je jezelf mee verrassen?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb net nog even mijn nieuwe Lush-voorraad uitgepakt
Wordt nog lastig kiezen zo in bad!
Ik kan zaterdag ook niet hoor GbDat was ook maar een geintje, ik kan vrijdag wel, maar dan kan Ll weer niet geloof ik. We prikken morgen wel even een datum, of wij gaan vrijdag vast en dan het weekend er na met Ll er bij, we zien wel ff!
Bad is nog niet vol![]()
Ja, handig is dat hč. Mijn vriend heeft ook een lease auto, nooit echt zorgen om dus. Was alles verder goed met Meneer Maes?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Dan had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Met mijn auto dan.
Meneer Maes is van de week aangereden maar dat is lease
Oh, dat scheelt! Morgen prikken we sowieso wel een datum, misschien dat ik vrijdag kan en dan doen we gewoon twee dataquote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb net nog even mijn nieuwe Lush-voorraad uitgepakt
Wordt nog lastig kiezen zo in bad!
Ik kan zaterdag ook niet hoor GbDat was ook maar een geintje, ik kan vrijdag wel, maar dan kan Ll weer niet geloof ik. We prikken morgen wel even een datum, of wij gaan vrijdag vast en dan het weekend er na met Ll er bij, we zien wel ff!
Bad is nog niet vol![]()
Ja gelukkig wel! Het viel allemaal erg meequote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, handig is dat hč. Mijn vriend heeft ook een lease auto, nooit echt zorgen om dus. Was alles verder goed met Meneer Maes?
Ik weet het nog nietquote:
In bad met paprika, dat klinkt best smerig ergensquote:While you cant drink this toddy, you can dive into its bubbles. Its a winter-warmer with clove, paprika and cinnamon, but it also has generous helpings of fruity orange, lime and lemon peel. To make it authentic, weve even added muscovado sugar. A nice hot toddy to toast the Christmas season.
Ik ben benieuwd naar je paprika-ervaringquote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het nog nietEr zitten van die lekkere winterse dingen bij.
Ik denk dat ik er een Hot Toddy in mik
[..]
In bad met paprika, dat klinkt best smerig ergens
[ afbeelding ]
Maesje, lekker dingquote:Op woensdag 8 december 2010 20:45 schreef Maes het volgende:
What a man, what a man, what a mighty good man
Ik heb hem een jaar geleden al gezien!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Gb, zie Net5, is dat een nieuwe serie The Bachelor?
Is je werk done?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maesje, lekker ding![]()
(even wat extra aandacht aan Maes, want ik had heur gisteren over het hoofd gezien)
Je bent terug!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb hem een jaar geleden al gezien!
Ja, dat is echt tenenkrommend. En je wil niet weten wat voor juicy background information ik nu al weer weet over die bepaalde bachelor seriequote:Op woensdag 8 december 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nooit voor die vent, maar omdat het zo zalig tenenkrommend genant is hoe al die gillende wichten zich aan zijn voeten werpen![]()
Ze is okéquote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent terug!Hoe wast?
En hoe is het met Ing? Iemand iets gehoord? (nee ik heb nog niet teruggelezen
Gelukkig maar.quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent terug!Hoe wast?
En hoe is het met Ing? Iemand iets gehoord? (nee ik heb nog niet teruggelezen
Hoeveel afleveringen heb ik al gemist? Is dit een beetje het begin denk je?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat is echt tenenkrommend. En je wil niet weten wat voor juicy background information ik nu al weer weet over die bepaalde bachelor serie![]()
In januari komt de nieuwe Bachelor in de USA
Nope, want mijn broer was over de plint en die hield me steeds van mijn werk en bedacht nieuwe drama's door ondergetekende op te lossen, en, en, en.... Pfffftttttquote:
Volgens mij begint het nu pas, maar zeker weet ik dat natuurlijk niet want ik let daar niet echt opquote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heb ik al gemist? Is dit een beetje het begin denk je?
Dat bad wacht maar even
Vorige week was het voor het eerst volgens mij. Met al die recaps kan je het nog makkelijk volgen nu. Sowieso kan je al die meisjes nu toch nog niet uit elkaar houden.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heb ik al gemist? Is dit een beetje het begin denk je?
Dat bad wacht maar even
Ik ga morgen op mijn werk de procedures en werkinstructies controleren en zo nodig aanpassen, wil je ruilen?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, want mijn broer was over de plint en die hield me steeds van mijn werk en bedacht nieuwe drama's door ondergetekende op te lossen, en, en, en.... Pffffttttt
Morgen weer een dag
Héél graagquote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Maes het volgende:
Ik ga morgen op mijn werk de procedures en werkinstructies controleren en zo nodig aanpassen, wil je ruilen?
Zal mijn baas leuk vindenquote:
Ingepingeling!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Catteke![]()
Ik leef nog heur, wel bietje auw aan het beentje, maar dat zal ook wel weer goed komen![]()
En nu gooi ik de beentjes omhoog met een mooi boek![]()
Is best hoor, neem de tijdquote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou het niet weten
Vroeger had ik altijd Eneco
Ik ga het nazoeken en je dan een PM zoeken (niet vanavond hoor)
Klikt!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ooit, als ik groot ben, wil ik meedoen aan zo'n flasmob.Dit nummer ken ik al.
Gaaf!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ooit, als ik groot ben, wil ik meedoen aan zo'n flashmob.Dit nummer ken ik al.
Ik vind die dingen zo geweldig. En nu eens een klassiek nummer. Oké, een beetje drakerig en hoogdravend, maar zo tussen de tafeltjes heeft het wel wat.quote:
Trillianquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
iemand nog een goed alternatief voor msn?
Heb je windows? Dan amsn of pidgin?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
ICQquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
Je kan alles wel uitvinken toch? maar de nieuwe versie van MSN is wel totaal verneukt, met heel veel Facebook en Twitter meuk er in. Ik had tijdje terug de beta, die kreeg het voor elkaar soms gewoon mn internetverbinding weg te laten vallenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
Wacht even hoor, ik ging mij pc opnieuw installeren.... ik wil windows live messenger erop pleuren.... is er alleen windows live essentials.. en die lijkt wel webbased, en is totaal verneukt
Ik wil de normale msn terug!
Awesomequote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Wat ik zeg, het nummer is ietwat drakerig en ze hadden er inderdaad een paar herhalingen uit mogen laten.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Awesome
Maar wel iets te langEn ik vind het een pietsie jammer dat bijna iedereen die daar zat er dus bij hoort. Maar het idee is wel heel gaaf!
Achterum!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kon gewoon net krabben toen ik van school naar huis gingen toen ik dat stond te doen begon het hard te natte-sneeuwen
Zieluugquote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kon gewoon net krabben toen ik van school naar huis gingen toen ik dat stond te doen begon het hard te natte-sneeuwen
Heb je deze wel eens gezien?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Jaaaa!quote:
T vriest hé....quote:Op woensdag 8 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn we vandaag Tombo alweeeeer kwijt?
Leg uit......quote:
Jij steekt er echt veel moeite in he?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
Die is met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
op pad om
[ afbeelding ]
te besparen
Ho es ff, ik steek er heul niks inquote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij steekt er echt veel moeite in he?
Zelfs niet voor Tombo?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ho es ff, ik steek er heul niks in
Bij Tombo mag je iig wel tot de finish, bij oh-oh moet je 10m voor het einde uitstappen en de rest gaan lopenquote:
Ook niet voor 200 euro?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ho es ff, ik steek er heul niks in
10 meter? Red je dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij Tombo mag je iig wel tot de finish, bij oh-oh moet je 10m voor het einde uitstappen en de rest gaan lopen
nee, toen was ik weer thuisquote:
Vond ik ook!quote:
Hmm, aanlokkelijk. Al was dat alleen het invriezen hé, die lui rekenen ook weer een kapitaal voor het inbrengen enzoquote:
Is ook nog heel moeilijk fotograferen lijkt me, met al die verschillende lichtinval en reflectie e.d.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef Ynske het volgende:
dank jullie
ik was t gevoel en plezier van t fotograferen even ver kwijt, tot ik de resultaten van maandag zag, en weer wist wat ik er zo leuk aan vind
Heb je per ongeluk op de carnasvals-button gekliktquote:Op woensdag 8 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit nog even op de H&M site te loeren, heb nog niets kunnen vinden (hoera voor de portemonnee). Maar wtf is dit nou? Staat onder 'nieuw'
[ afbeelding ]
t is wel iets waar je rekening mee moet houden ja. maar ik doe veelal op mn gevoelquote:Op woensdag 8 december 2010 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is ook nog heel moeilijk fotograferen lijkt me, met al die verschillende lichtinval en reflectie e.d.
My Eyeeeeeeeeeee(zzzz)!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit nog even op de H&M site te loeren, heb nog niets kunnen vinden (hoera voor de portemonnee). Maar wtf is dit nou? Staat onder 'nieuw'
[ afbeelding ]
Ze hebben de garderobe van Nel Veerkamp geërfd?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik laat de nieuwe collectie echt even aan me voorbij gaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Raw.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik laat de nieuwe collectie echt even aan me voorbij gaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
GMTA.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben de garderobe van Nel Veerkamp geërfd?
Doe maar nietquote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Aan de tt te zien moet ik teruglezen?
Toooommmmbooooo!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Aan de tt te zien moet ik teruglezen?
Dag Nelquote:Op woensdag 8 december 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
met de printjes dansend voor m'n ogen ga ik slapen
Truste vast!
quote:
Die vind ik mooiquote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, te walgelijk toch?
Deze vind ik nog wel leuk voor op het werk ofzo:
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Mijn wandelende tijgerprintjes liggen op bed en ik duik er ook in. Trust!
Ik heb teruggelezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |