Bouwdatum huis? Inwoners huis? Aantal dan..quote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Ing! Elies!
Hoe komen jullie aan zulke enorme bedragen per maand aan stroom en gas?
Hier is de rekening 155 per maand en uiteindelijk bleek dat op het totaal 30 euro teveel ofzo, dus dat kwam in mindering op het volgende maandbedrag.
Playstationquote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Ing! Elies!
Hoe komen jullie aan zulke enorme bedragen per maand aan stroom en gas?
Hier is de rekening 155 per maand en uiteindelijk bleek dat op het totaal 30 euro teveel ofzo, dus dat kwam in mindering op het volgende maandbedrag.
Heb ik nog steeds eerlijk gezegdquote:
Zou best eens kunnen FRquote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of we in dit huis nu minder betalen dan in het vorige.
En ik wil slapen maar mijn bed kan nog niet naar beneden
@Ing en MI het klinkt wel eng wat jullie hebben.
Waarom?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt voor de koffie, Elies
Hoe kom je trouwens aan die enorme stroomrekening?
Toch maar eens een kabeltje uit de lantaarnpaal trekkenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Das echt bizarMisschien de stroom voor je wietplantage eens aftappen ipv gewoon van het net te halen?
Is wel veel ja maar weet niet hoeveel gespuis Elies heeft inwonenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
328 is idd écht bizar veel, dan heb je 24/7 alle lampen aan, lig je 10 uur per dag onder de zonnebank of heb je dus gewoon écht een wietplantage
En zit je gas daar bij of is het alleen stroom?
Telt niet, want mijn huis komt ook uit 1900 ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bouwdatum huis? Inwoners huis? Aantal dan..
170 euro kom ik op uit met narekenennetjes wel
Ik geloof dat het ook gas is. Water bvetalen we apartquote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
328 is idd écht bizar veel, dan heb je 24/7 alle lampen aan, lig je 10 uur per dag onder de zonnebank of heb je dus gewoon écht een wietplantage
En zit je gas daar bij of is het alleen stroom?
Ik verdenk haar eerder van een eigen serverpark of zoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Is wel veel ja maar weet niet hoeveel gespuis Elies heeft inwonen
Een beeb en een miniatuurtjequote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Is wel veel ja maar weet niet hoeveel gespuis Elies heeft inwonen
Rijtje of los?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Telt niet, want mijn huis komt ook uit 1900 ofzoEn twee inwoners.
Goede samenvattingquote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Playstation
X-Box
Andere gadgetmeuk
1 pc die dag en nacht draait als servert
Mega-tv
Enz.
Enz.
Eiks in 1 woord samengevat: Meneer I.
Nopequote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik verdenk haar eerder van een eigen serverpark of zo
Oh euhhh ga eens standjes opschrijven?quote:
Bij welke leverancier zit je? "Wij" kunnen een adviseur langssturen die samen met je bekijkt hoe je kunt besparen op je verbruik. Is meen ik kosteloos (maar dat zou ik na moeten kijken).quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Ik geloof dat het ook gas is. Water bvetalen we apart
Ik zal toch eens iemand laten komen, want het is idioot veel. Zelf mijn paps en mams (waar het altijd 27 graden is en waar veul meer lampen branden) betalen ¤ 100 minder
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede samenvatting
Hier idd geen spelcomputers. Wel veel uur per dag een roze netbook
Verder vaatwasser, droger, zonnebank. Hoewel ik die laatste al een jaar niet gebruikt heb
Oh weet iemand dat trouwens, van zo'n Philips inklap zonnebank ding (zoek zo wel een plaatje) kan je daar zelf de lampen van vervangen?
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Bij welke leverancier zit je? "Wij" kunnen een adviseur langssturen die samen met je bekijkt hoe je kunt besparen op je verbruik. Is meen ik kosteloos (maar dat zou ik na moeten kijken).
Rijtje en rete goed geisoleerd door Mr Gbquote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Rijtje of los?Hoeveel apparatuur?
Moet ik die zaterdag meenemenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
Oh euhhh ga eens standjes opschrijven?
Owwwquote:METERSTANDJES Hé?
Herhaal dat zaterdag even niet dat bedrag wil je? Mijn Mr vind 225,- p maand nog weinig als hij dit hoortquote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
Vroeger had ik altijd Eneco
Ik ga het nazoeken en je dan een PM zoeken (niet vanavond hoor)
Inderdaad goed geisoleerdquote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rijtje en rete goed geisoleerd door Mr GbWij hebben de kachel ook altijd op 19 staan ofzo
Elies komt badjasje afgeven en wat ophalenquote:
Ja 328 is wel echt bizar, zoals Ing met al haar PC meuk en als je alles kookt op gas en CV e.d. kan ik 220 - 250 nog begrijpen, maar daar bovenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof dat het ook gas is. Water bvetalen we apart
Ik zal toch eens iemand laten komen, want het is idioot veel. Zelf mijn paps en mams (waar het altijd 27 graden is en waar veul meer lampen branden) betalen ¤ 100 minder
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja 328 is wel echt bizar, zoals Ing met al haar PC meuk en als je alles kookt op gas en CV e.d. kan ik 220 - 250 nog begrijpen, maar daar boven
Ah volgende college
Dan gaan we misschien marketierenquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan we misschien marketieren
Oh, dat bedoelde je niet
Ik ga even in bad
Thanks, hij moet nog even vol lopen bedacht ik mequote:
Ik zeg nixquote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
Herhaal dat zaterdag even niet dat bedrag wil je? Mijn Mr vind 225,- p maand nog weinig als hij dit hoort
Ga ik doenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks, hij moet nog even vol lopen bedacht ik me
En als je het wilt navragen van die lampen, graag! Of het een makkie is, of niet
Want dan ga ik eens nieuwe kopen.
quote:
Oh, maar zaterdag kan ik sowieso niet! Ga ik nog Sinterklaas vierenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan we misschien marketieren
Oh, dat bedoelde je niet
Ik ga even in bad
Oh balen, zal er ook wel een lekker prijskaartje aan de reparatie hangen?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef Maes het volgende:
Wij betalen ¤ 197 pm maar dat is zonder water, wat we daar voor betalen weet ik zo niet.
Mijn auto blijft logeren bij de garage vannacht
300 - 400 euro maar daar heb ik niet een ander autootje voor. Dus ik laat het repareren.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh balen, zal er ook wel een lekker prijskaartje aan de reparatie hangen?
True. Collega van me kon laatst 1700 euro aftikken bij de garage, da's pas ergquote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef Maes het volgende:
[..]
300 - 400 euro maar daar heb ik niet een ander autootje voor. Dus ik laat het repareren.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Water gaat hier ook apart![]()
Als je nagaat dat ons huis ook nog es goed geisoleerd is vind ik het toch best een heel maandbedrag![]()
Maar ik vertik het daarentegen om koud te zitten en ik douche/badder iedere dag minstens een half uur en dat ga ik ook niet opgeven.
Dan maar wat meer betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |