Ik ga morgen op mijn werk de procedures en werkinstructies controleren en zo nodig aanpassen, wil je ruilen?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, want mijn broer was over de plint en die hield me steeds van mijn werk en bedacht nieuwe drama's door ondergetekende op te lossen, en, en, en.... Pffffttttt
Morgen weer een dag
Héél graagquote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Maes het volgende:
Ik ga morgen op mijn werk de procedures en werkinstructies controleren en zo nodig aanpassen, wil je ruilen?
Zal mijn baas leuk vindenquote:
Ingepingeling!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Catteke![]()
Ik leef nog heur, wel bietje auw aan het beentje, maar dat zal ook wel weer goed komen![]()
En nu gooi ik de beentjes omhoog met een mooi boek![]()
Is best hoor, neem de tijdquote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou het niet weten
Vroeger had ik altijd Eneco
Ik ga het nazoeken en je dan een PM zoeken (niet vanavond hoor)
Klikt!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ooit, als ik groot ben, wil ik meedoen aan zo'n flasmob.Dit nummer ken ik al.
Gaaf!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ooit, als ik groot ben, wil ik meedoen aan zo'n flashmob.Dit nummer ken ik al.
Ik vind die dingen zo geweldig. En nu eens een klassiek nummer. Oké, een beetje drakerig en hoogdravend, maar zo tussen de tafeltjes heeft het wel wat.quote:
Trillianquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
iemand nog een goed alternatief voor msn?
Heb je windows? Dan amsn of pidgin?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
ICQquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
Je kan alles wel uitvinken toch? maar de nieuwe versie van MSN is wel totaal verneukt, met heel veel Facebook en Twitter meuk er in. Ik had tijdje terug de beta, die kreeg het voor elkaar soms gewoon mn internetverbinding weg te laten vallenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
Wacht even hoor, ik ging mij pc opnieuw installeren.... ik wil windows live messenger erop pleuren.... is er alleen windows live essentials.. en die lijkt wel webbased, en is totaal verneukt
Ik wil de normale msn terug!
Awesomequote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ooit, als ik groot ben, wil ik meedoen aan zo'n flashmob.Dit nummer ken ik al.
Wat ik zeg, het nummer is ietwat drakerig en ze hadden er inderdaad een paar herhalingen uit mogen laten.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Awesome
Maar wel iets te langEn ik vind het een pietsie jammer dat bijna iedereen die daar zat er dus bij hoort. Maar het idee is wel heel gaaf!
Achterum!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kon gewoon net krabben toen ik van school naar huis gingen toen ik dat stond te doen begon het hard te natte-sneeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |