Zieluugquote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kon gewoon net krabben toen ik van school naar huis gingen toen ik dat stond te doen begon het hard te natte-sneeuwen
Heb je deze wel eens gezien?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ooit, als ik groot ben, wil ik meedoen aan zo'n flashmob.Dit nummer ken ik al.
Jaaaa!quote:
T vriest hé....quote:Op woensdag 8 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn we vandaag Tombo alweeeeer kwijt?
Leg uit......quote:
Jij steekt er echt veel moeite in he?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
Die is met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
op pad om
[ afbeelding ]
te besparen
Ho es ff, ik steek er heul niks inquote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij steekt er echt veel moeite in he?
Zelfs niet voor Tombo?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ho es ff, ik steek er heul niks in
Bij Tombo mag je iig wel tot de finish, bij oh-oh moet je 10m voor het einde uitstappen en de rest gaan lopenquote:
Ook niet voor 200 euro?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ho es ff, ik steek er heul niks in
10 meter? Red je dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij Tombo mag je iig wel tot de finish, bij oh-oh moet je 10m voor het einde uitstappen en de rest gaan lopen
nee, toen was ik weer thuisquote:
Vond ik ook!quote:
Hmm, aanlokkelijk. Al was dat alleen het invriezen hé, die lui rekenen ook weer een kapitaal voor het inbrengen enzoquote:
Is ook nog heel moeilijk fotograferen lijkt me, met al die verschillende lichtinval en reflectie e.d.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef Ynske het volgende:
dank jullie
ik was t gevoel en plezier van t fotograferen even ver kwijt, tot ik de resultaten van maandag zag, en weer wist wat ik er zo leuk aan vind
Heb je per ongeluk op de carnasvals-button gekliktquote:Op woensdag 8 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit nog even op de H&M site te loeren, heb nog niets kunnen vinden (hoera voor de portemonnee). Maar wtf is dit nou? Staat onder 'nieuw'
[ afbeelding ]
t is wel iets waar je rekening mee moet houden ja. maar ik doe veelal op mn gevoelquote:Op woensdag 8 december 2010 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is ook nog heel moeilijk fotograferen lijkt me, met al die verschillende lichtinval en reflectie e.d.
My Eyeeeeeeeeeee(zzzz)!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit nog even op de H&M site te loeren, heb nog niets kunnen vinden (hoera voor de portemonnee). Maar wtf is dit nou? Staat onder 'nieuw'
[ afbeelding ]
Ze hebben de garderobe van Nel Veerkamp geërfd?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik laat de nieuwe collectie echt even aan me voorbij gaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Raw.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik laat de nieuwe collectie echt even aan me voorbij gaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
GMTA.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben de garderobe van Nel Veerkamp geërfd?
Doe maar nietquote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Aan de tt te zien moet ik teruglezen?
Toooommmmbooooo!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Aan de tt te zien moet ik teruglezen?
Dag Nelquote:Op woensdag 8 december 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
met de printjes dansend voor m'n ogen ga ik slapen
Truste vast!
quote:
Die vind ik mooiquote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, te walgelijk toch?
Deze vind ik nog wel leuk voor op het werk ofzo:
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Mijn wandelende tijgerprintjes liggen op bed en ik duik er ook in. Trust!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |