Je zet een paar dozen neer, eventueel zeg je tegen de katten dat ze er absoluut niet in mogenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Ik vraag me wel af hoe ze naderhand al die katten weer te pakken hebben gekregen
Dat helpt waarschijnlijk wel ja, dat laatstequote:Op donderdag 9 december 2010 08:59 schreef Barbaaf het volgende:
Je zet een paar dozen neer, eventueel zeg je tegen de katten dat ze er absoluut niet in mogen
Ik was er gisterochtend ook gewoon hoorquote:
Jij bent zo iemand met een leven!?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik was er gisterochtend ook gewoon hoor
SOMS heb ik andere dingen te doen dan FOK!ken
LIESquote:Op donderdag 9 december 2010 09:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was er gisterochtend ook gewoon hoor
SOMS heb ik andere dingen te doen dan FOK!ken
quote:
Ik heb gister meer dan één post geplaatst, dus ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 9 december 2010 09:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben die post van gister nog niet vergeten hoor
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gister meer dan één post geplaatst, dus ik heb geen idee waar je het over hebt
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
Die is met
en
op pad om
te besparen
Heul nietquote:
Nee, door jouquote:
Das een flink eind riemquote:Op donderdag 9 december 2010 10:08 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ik heb laatst een riempje gekocht, een zwarte maar ik snap er niks van. Volgens mij moet hij 2x om me heen ofzo maar dan hou ik heel veel ruimte over, terwijl het wel mijn maat isSnapt iemand hoe dit ding werkt?
Rechtsboven zit een strikje die aan de voorkant moet.
[ link | afbeelding ]
Whaha nee gelukkig niet. Ik zeg toch ook dat hij minstens 2x om me heen moetquote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das een flink eind riemheb je maat 56 ofzo?
Nou ik heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whaha nee gelukkig niet. Ik zeg toch ook dat hij minstens 2x om me heen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |