With the eye through the needle door Scholten die leg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:36 schreef Nober het volgende:
There is a Dutch saying, Fire in the pipe
Geen idee!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:04 schreef BB-King het volgende:
Tut tut tut tut Hashimoto tut tut tut tut Hashimoto!!!
De wedstrijd van Hashimoto ging over 6 legs, dan is zo'n gemiddelde niet slecht voor een debutant maar het moet beter kunnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:16 schreef BB-King het volgende:
Inderdaad, die Hashimoto mag van mij wel de verrassing van het toernooi worden.
DIt dus, je hoeft dan alleen maar je 'scorende' darts te gooien.quote:Op zondag 19 december 2010 14:10 schreef wimderon het volgende:
Dat is natuurlijk vrij onzinnig. Als je als mindere speler tegen iemand die 100+ gooit speelt gooi je zelf een veel hoger gemiddelde dan wanneer je tegen een gelijkwaardige tegenstander speelt.
hmmmm matige line-up.quote:Op zondag 19 december 2010 18:58 schreef borisz het volgende:
Sunday December 19
7.10pm Wayne Jones v Kirk Shepherd
8.15pm Per Laursen v Boris Krcmar (P)
8.45pm Robert Thornton v Nigel Heydon
9.50pm Wes Newton v Darin Young
10.55pm John Part v Laursen/Krcmar
30.87/92.63 Wayne Jones (Eng, 13) 3-1 Kirk Shepherd (Eng) 85.74/28.58quote:Op zondag 19 december 2010 23:40 schreef borisz het volgende:
Part heeft ook op het nippertje dit WK gehaald.
De uitslagen tot zover.
Per Laursen 4-2 Boris Krcmar (P)
Robert Thornton 3-1 Nigel Heydon
Wes Newton 3-0 Darin Young
Dat klopt niet want hij won nog in 2008, en het is nu het wereldkampioenschap 2011.quote:Op maandag 20 december 2010 00:32 schreef borisz het volgende:
Part met weer een vroegtijdig exit. Laatste 3 jaar: R1, R2, R1
2009 R1quote:Op maandag 20 december 2010 00:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat klopt niet want hij won nog in 2008, en het is nu het wereldkampioenschap 2011.
Of vrouw... kan natuurlijk ook. We zien ze sowieso nog één keer terug tegen Phil Taylor, daarna waarschijnlijk niet meer.quote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leuke dochter heb ie Laursen, of zag ik dat verkeerd
thnxquote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef nightcowboy het volgende:
http://www.channelsurfing(...)ts-championship.html
hehe, je moet wel even door een paar minuten reclame heen..quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef nightcowboy het volgende:
http://www.channelsurfing(...)ts-championship.html
Is momenteel reclame inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef nightfall het volgende:
[..]
hehe, je moet wel even door een paar minuten reclame heen..
Planet Funk - Chase the Sunquote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef BobW het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet direct na de match of als de spelers de break in gaan?
Maar wel een sponsor erbij, geschilderd op z'n arm.quote:
de halve finale moet hij sowieso makkelijk kunnen halenquote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef Szura het volgende:
Geweldige Wade zeg.
Ik zeg het nog maar een keer, hij gaat hem pakken dit jaar.
Wade verloor de Grand Slam finale nog van Scott Waites, ik hoop op Webster - Anderson.quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef Szura het volgende:
Geweldige Wade zeg.
Ik zeg het nog maar een keer, hij gaat hem pakken dit jaar.
Van Gerwen en Suljovic zullen er anders over denken, Wade kan ook nog Terry Jenkins (7) verwachten in de kwartfinale. Die Dolan haalde een 96 gemiddelde tegen Painter, die zou Wade ook nog kunnen stoppen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef robr0 het volgende:
[..]
de halve finale moet hij sowieso makkelijk kunnen halen
Hey thanks, stukken beter en met als bonus engels commentaar.quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
http://www.webcaston.com/(...)&domain=mypremium.tv
veel plezier
quote:Darten krijgt zendtijd op RTL
Van onze dartsmedewerker
AMSTERDAM - Het darten krijgt weer een podium in Nederland. RTL 7 heeft hiertoe een overeenkomst afgesloten met dartsbond PDC (Professional Darts Corporation). De commerciële zender zal in 2011 negen toernooien uitzenden.
Programmadirecteur Peter Lubbers van RTL 7, over de keus om het darten uit te gaan zenden: "Darts sluit perfect aan bij RTL 7. Mannen kijken graag nieuws, actiefilms, reality en sport. Behalve in voetbal en autosport zijn we nu ook groot in darts, een sport met veel mannelijke volgers. Wij verwachte onze doelgroep er een plezier mee te doen door darts weer groot op de kaart te zetten”, aldus Lubbers.
RTL7 heeft een driejarige overeenkomst gesloten met de PDC. De tv-zender heeft tevens het plan om een groot dartsevenement in Nederland te organiseren. Uiteraard is ook Barry Hearn, preses van de PDC, in zijn nopjes met het besluit: ,,De PDC is zeer verheugd om samen met RTL 7 het darten in Nederland te promoten. Met een prijzengeld van meer dan zeven miljoen euro, is de PDC een wereldwijd succesvolle tour die tevens een aantal Nederlandse topspelers rijk is. Hierdoor is het voor RTL 7 een logische stap. Echte dartsfans kunnen niet zonder de World Darts Championship en de Premier League. Wij verwelkomen de zender en we verwachten een zeer succesvolle samenwerking met als doel de Nederlandse dartsfans op hun wenken te kunnen bedienen.”
Nou als er 1 persoon is waarbij duidelijk is dat een kaal hoofd niet iederéén staat.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef BB-King het volgende:
Jemig, wat ziet die Van Gerwen eruit...
Idd, dat is al heel lang.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Nober het volgende:
Van Gerwen's kapsel is niets nieuws hoor...
Behalve de dubbels dan....quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dat is al heel lang.
Tweede set gaat een stuk beter iig.
Toen was hij 17 ofzo... dat is een foto uit 2007 (en nog voor de BDO), Masters of Darts was in 2007 voor het laatst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:35 schreef BB-King het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Nober het volgende:
Van Gerwen's kapsel is niets nieuws hoor...
Mwah, de laatste keer dat ik hem zien spelen, zag ie er zo uit.
[ afbeelding ]
Idd Coneheads is er niets bijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou als er 1 persoon is waarbij duidelijk is dat een kaal hoofd niet iederéén staat.....
Nog niet, Suljovic denkt dat ie slim is door langzaam te doen maar dat kan ook negatief werken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is wel over. Van Gerwen heeft het zelf laten liggen, vooral in set 3.
Ik vrees dat alleen Barney de eer weer gaat redden deze week.quote:
Van der Voort zal toch wel winnen van Mansell of Ridd?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vrees dat alleen Barney de eer weer gaat redden deze week.
Voor Van der Voort durf ik ook nooit mijn handen in het vuur te stekenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Van der Voort zal toch wel winnen van Mansell of Ridd?!
Nee dat vind ik zo'n onvoorspelbare speler. Af en toe heb ik het idee dat hij blind naar dat brord gooit, zo snel gooit hij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor Van der Voort durf ik ook nooit mijn handen in het vuur te steken
Waare het niet dat hij altijd alle tijd neemtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog niet, Suljovic denkt dat ie slim is door langzaam te doen maar dat kan ook negatief werken.
Ik kon hem niet maar dat schijnt dus een oud-cricketer te zijn dus niet zo verwonderlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef wimderon het volgende:
Freddie Flintoff zit gewoon mee commentaar te geven, als echte dartsliefhebber.
Mij viel eerder dat roze op bij Jelle.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Zie nu pas dat ze met RTL 7 reclame lopen
Als die kasthomo maar goed gooit maakt het niet uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Mij viel eerder dat roze op bij Jelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |