Nog niet, Suljovic denkt dat ie slim is door langzaam te doen maar dat kan ook negatief werken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is wel over. Van Gerwen heeft het zelf laten liggen, vooral in set 3.
Ik vrees dat alleen Barney de eer weer gaat redden deze week.quote:
Van der Voort zal toch wel winnen van Mansell of Ridd?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vrees dat alleen Barney de eer weer gaat redden deze week.
Voor Van der Voort durf ik ook nooit mijn handen in het vuur te stekenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Van der Voort zal toch wel winnen van Mansell of Ridd?!
Nee dat vind ik zo'n onvoorspelbare speler. Af en toe heb ik het idee dat hij blind naar dat brord gooit, zo snel gooit hij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor Van der Voort durf ik ook nooit mijn handen in het vuur te steken
Waare het niet dat hij altijd alle tijd neemtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog niet, Suljovic denkt dat ie slim is door langzaam te doen maar dat kan ook negatief werken.
Ik kon hem niet maar dat schijnt dus een oud-cricketer te zijn dus niet zo verwonderlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef wimderon het volgende:
Freddie Flintoff zit gewoon mee commentaar te geven, als echte dartsliefhebber.
Mij viel eerder dat roze op bij Jelle.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Zie nu pas dat ze met RTL 7 reclame lopen
Als die kasthomo maar goed gooit maakt het niet uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Mij viel eerder dat roze op bij Jelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |