Correct, als ik hem compleet in de prak zou rijden dan betaal ik maar een klein eigen risico. Voordeel is dat de kleine schade's aan het eind van de leasingperiode dan niet hoef af te rekenen, evenals de extra gereden kilometers.....quote:Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben denk ik zieker dat ik mijn auto van 4.000 in elkaar rij, dan iemand die zijn auto van 40.000 in elkaar rijdt. Die zijn vaak All-risk verzekerd.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Correct, als ik hem compleet in de prak zou rijden dan betaal ik maar een klein eigen risico. Voordeel is dat de kleine schade's aan het eind van de leasingperiode dan niet hoef af te rekenen, evenals de extra gereden kilometers.....
Die nieuwe BMW 5-serie is eigenlijk wel een erg mooie wagen......
Het zou bijna voordeliger zijn om hem dan even tegen een lantarenpaal aan te rossen, of niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Correct, als ik hem compleet in de prak zou rijden dan betaal ik maar een klein eigen risico. Voordeel is dat de kleine schade's aan het eind van de leasingperiode dan niet hoef af te rekenen, evenals de extra gereden kilometers.....
Die nieuwe BMW 5-serie is eigenlijk wel een erg mooie wagen......
Dat kan je een paal toch niet aan doenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Het zou bijna voordeliger zijn om hem dan even tegen een lantarenpaal aan te rossen, of niet?
Daar hebben ze tegenwoordig ook wel goede nazorg voor hoor! Dat komt best wel goedquote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Dubish het volgende:
[..]
Dat kan je een paal toch niet aan doen
Nu jullie mij zo op het idee brengen.....quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Het zou bijna voordeliger zijn om hem dan even tegen een lantarenpaal aan te rossen, of niet?
De gedachte had ik bij je eerste post al, maar m'n eergevoel zou me zoiets nooit toelaten. Voor zulke kunsten ben ik domweg te eerlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu jullie mij zo op het idee brengen.....![]()
Dan is het alleen hopen dat de verzekering niet gaat mokken vanwege "grove nalatigheid" o.i.d.
Jaja, ik zie al helemaal hoe het gaat... "Ja maar in het autorijtopic op fok zeiden ze dat het moest...."quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu jullie mij zo op het idee brengen.....![]()
Dan is het alleen hopen dat de verzekering niet gaat mokken vanwege "grove nalatigheid" o.i.d.
Ik zou dr ook niet aan durven beginnen... Inderdaad veel te eerlijk, en áls het fout gaat heb je wel en groot probleem...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De gedachte had ik bij je eerste post al, maar m'n eergevoel zou me zoiets nooit toelaten. Voor zulke kunsten ben ik domweg te eerlijk
Bij mijn eerste post? Hier op Fok! of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De gedachte had ik bij je eerste post al, maar m'n eergevoel zou me zoiets nooit toelaten. Voor zulke kunsten ben ik domweg te eerlijk
Heel eerlijk? Ik heb wel een grote bek, maar eigenlijk een klein hartje. Zoiets zou ik mijn oogappel, mijn kindje echt niet aan kunnen doen. Daarvoor ben ik emotioneel gezien toch te erg gehecht aan mijn wagentje, het was al een drama toen ik hem voor enige weken aan mijn partner had gegeven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Jaja, ik zie al helemaal hoe het gaat... "Ja maar in het autorijtopic op fok zeiden ze dat het moest...."
Zou me erg sterk lijken als je daar goed mee weg komt
En vergeet niet, het staat nu al op schrift hier, dus als het ooit uitkomt ben je helemaal de lul (dan gaat voorbedachte rade op).quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik zou dr ook niet aan durven beginnen... Inderdaad veel te eerlijk, en áls het fout gaat heb je wel en groot probleem...
Denk dat hij de eerste post van je 'evil plan' bedoeldequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij mijn eerste post? Hier op Fok! of wat bedoel je?
Dat zou ik ook niet zomaar kunnen... Ik baal nog steeds dat dr iemand tegen mijn auto heeft gezeten, ookal is het een oud beestje. Tis potverdummele MIJN autoquote:[..]
Heel eerlijk? Ik heb wel een grote bek, maar eigenlijk een klein hartje. Zoiets zou ik mijn oogappel, mijn kindje echt niet aan kunnen doen. Daarvoor ben ik emotioneel gezien toch te erg gehecht aan mijn wagentje, het was al een drama toen ik hem voor enige weken aan mijn partner had gegeven.
Juist, en mijn auto is mijn kind, en daar kom je gewoon niet aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zomaar kunnen... Ik baal nog steeds dat dr iemand tegen mijn auto heeft gezeten, ookal is het een oud beestje. Tis potverdummele MIJN auto
Daarom, genoeg mensen die vergeten dat het internet écht openbaar is...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vergeet niet, het staat nu al op schrift hier, dus als het ooit uitkomt ben je helemaal de lul (dan gaat voorbedachte rade op).
Zo achterlijk ben ik da ook weer niet.
Dat dus. You touch my car, you diequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Juist, en mijn auto is mijn kind, en daar kom je gewoon niet aan.
Het is inderdaad verbazingwekkend hoe weinig ruimte je nodig hebt om eruit te komen. En af en toe een klein tikje helemaal niet erg, mits je geen trekhaak hebtquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:35 schreef von_Preussen het volgende:
Dat heb ik een keertje in het oude Noorden in Rotterdam gezien, een jongeman was met z'n oude 3-serie compleet vastgeparkeerd. Dus wat doet ie, hij laat z'n wagen rustig tegen de achterliggen en voorganger rollen en al butsend komt ie er langzaam uit.
Waarom niet? Wat wordt het dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:39 schreef Dubish het volgende:
De plannen zijn gewijzigd het word niet de A8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou met mijn hard en ziel graag een diesel willen rijden, maar als ik de wegenbelasting bereken word ik al duizelig.. 10-20k km per jaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:45 schreef von_Preussen het volgende:
Hoeveel kilometer ga je rijden of waarom ben je zo op benzine's gefixeerd?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:43 schreef Dubish het volgende:
Zijn broertje A6, ik had vandaag even de audiforum gecheckt, de verbruik is ongeveer 1:8 en als je de gaspedaal goed intrapt 1:6 . Dat vind ik nu eigenlijk te veel voor een student van 18.
Nou zoek ik een A6 3.2Fsi, die verbruikt tenminste 1:12 gemiddeld.http://link.marktplaats.nl/401996561 zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |