heb je de de bakolie wel eens vervangen? Als dat een tijdje niet gebeurd is kan hij ook beroerd gaan schakelenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zeker.. Ik kan met de AX best vlot weg zijn
.. Alleen doet de 2 het wat minder tegenwoordig.

Heb die auto nog geen jaarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef L0we het volgende:
[..]
heb je de de bakolie wel eens vervangen? Als dat een tijdje niet gebeurd is kan hij ook beroerd gaan schakelen
 .. Heb nog helemaal niks vervangen.
.. Heb nog helemaal niks vervangen.

Zou goed kunnen dat het helpt, kan ook zijn dat je synchronisatieringen voor die versnelling op zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb die auto nog geen jaar.. Heb nog helemaal niks vervangen.

Dat laatste zou wat minder zijn.. Bakrevisie is t niet waard iig.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat het helpt, kan ook zijn dat je synchronisatieringen voor die versnelling op zijn

Vaak kan je voor een euro of 75 een versnellingsbak op de sloperij halen, mocht er echt wat mis mee zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat laatste zou wat minder zijn.. Bakrevisie is t niet waard iig.

Dat zeker.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
Er zijn bakken met slechte auto's.

Kon je maar straffeloos een diesel er in hangenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Vaak kan je voor een euro of 75 een versnellingsbak op de sloperij halen, mocht er echt wat mis mee zijn
 ..
..

Dat kan ook, als je hem maar wel laat keuren.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kon je maar straffeloos een diesel er in hangen..

Als er een diesel versie van je AX geleverd is kost het je maar 5 tientjesquote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kon je maar straffeloos een diesel er in hangen..

Dat je het uberhaupt vraagtquote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Goddelijker het volgende:
Ik tegen m'n vriendin: Rij jij?
Zij: Nee, rij jij maar, ik heb niet zo'n zin om te rijden. En ik heb hakken aan.

quote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan ook, als je hem maar wel laat keuren.
Dan ga ik van 43 per kwartaal naar 145quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef L0we het volgende:
[..]
Als er een diesel versie van je AX geleverd is kost het je maar 5 tientjes

Niets ten nadele van je vriendin hoor, maar als ik kan rijden wil ik ook rijden. Dat plekje sta ik niet graag afquote:

Zoals mijn zus.. Heeft al 2 jaar niet gereden denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef Goddelijker het volgende:
Ze heeft haar rijbewijs nu een half jaar, maar rijdt vrij weinig. Dus ik wil wel zorgen dat ze minimaal 1x per week, of hooguit per 2 weken, een stukje rijdt. Gewoon om 't gevoel erin te houden. En niet dat als het een keer nodig is, ze gaat rijden terwijl ze 3 maanden geen stuur heeft aangeraakt.

Slimquote:Op donderdag 9 december 2010 23:24 schreef Goddelijker het volgende:
Ze heeft haar rijbewijs nu een half jaar, maar rijdt vrij weinig. Dus ik wil wel zorgen dat ze minimaal 1x per week, of hooguit per 2 weken, een stukje rijdt. Gewoon om 't gevoel erin te houden. En niet dat als het een keer nodig is, ze gaat rijden terwijl ze 3 maanden geen stuur heeft aangeraakt.

En dat wil ik dus voorkomen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg jij dat ook nog als jullie achter de vangrail staan terwijl jouw auto total-loss is?

quote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Slim
Nu ga ik pittrn
Terusten

We rijden niet allemaal een X5quote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg jij dat ook nog als jullie achter de vangrail staan terwijl jouw auto total-loss is?

En zelfs dan... Je moet wel heel wat doen om de vangrail in te duikenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We rijden niet allemaal een X5

Ik ben denk ik zieker dat ik mijn auto van 4.000 in elkaar rij, dan iemand die zijn auto van 40.000 in elkaar rijdt. Die zijn vaak All-risk verzekerd.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We rijden niet allemaal een X5

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |