Hij is hier toch echt down.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef Hajko het volgende:
[..]
API is NIET down en ja API is het betaal gedeelte
Tja, als Anon is gearresteerd kan Ome Sam weer rustig slapen.quote:
Assange's mini-me opgepakt! HAHA!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:17 schreef Temlin het volgende:
Heeft de politie toch mooi snel gefikst danHelden
Gewoon connecten met irc.anonops.netquote:Op donderdag 9 december 2010 19:22 schreef Maxbet het volgende:
wat is de irc nu?
* Connect retry #99 osiris.anonops.net (6667)
-
* Unable to resolve server
damnit -.-'
Dan moeten ze zich niet bemoeien met deze oorlog.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef Maanvis het volgende:
KAPPEN NU MET POLITIE.NL AANVALLEN.
Doe eens normaal zeg, nu kan niemand meer electronisch aangifte doen.
irc.anonops-irc.comquote:Op donderdag 9 december 2010 19:22 schreef Maxbet het volgende:
wat is de irc nu?
* Connect retry #99 osiris.anonops.net (6667)
-
* Unable to resolve server
damnit -.-'
Hier ligt politie.nl er nog gewoon uit.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:11 schreef Infection het volgende:
Het word tijd dat ze dus het systeem van de politie ook platgooien...
En nee, politie.nl is helemaal niet down..![]()
Hier doet hij het wel. Ik kom juist niet op Paypal.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hier ligt politie.nl er nog gewoon uit.
Jij denkt dat Nederland een 16 jarig ventje uit gaat leveren?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef maxwellj het volgende:
is er een kans dat amerika om uitlevering gaat/kan vragen mbt dat jongetje die is opgepakt ?
thnx, waarvan de migrate? weet je dat ook?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
irc.anonops-irc.com
deze doet het
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef maxwellj het volgende:
is er een kans dat amerika om uitlevering gaat/kan vragen mbt dat jongetje die is opgepakt ?
Bij mij is het andersomquote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Blobje het volgende:
[..]
Hier doet hij het wel. Ik kom juist niet op Paypal.
zullen wel onder vuur liggen. Maar deze doet het nu bij mij ook niet meerquote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
thnx, waarvan de migrate? weet je dat ook?
was een paar uurtjes weg en toen was ineens de server down
De site van paypal zal sowieso werken, die word niet aangevallen. De API van paypal is een ander verhaalquote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef sp3c het volgende:
zowel politie.nl als paypal doen het bij mij
Ik denk dat ze een invasie voor hem plannen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef maxwellj het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |