quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:59 schreef ohjajohh het volgende:
Vanaf vandaag ook in het bezit van een Desire.
Wat zijn nou echte must-have apps die ik gelijk moet downloaden?
Ik gebruik hem nagenoeg elke ochtend als ik uit bed ga, dan wordt mijn vrouw niet wakker omdat ik het licht in de slaapkamer niet aan hoef te doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef ArnosL het volgende:
Gisteravond een stroomstoring hier om 23.30 tot ongeveer 01.30. Dan is zo'n zaklamp die op de Desire zit toch wel verrekte handig.
Haha, daar gebruik ik 'm inderdaad ook al voorquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nagenoeg elke ochtend als ik uit bed ga, dan wordt mijn vrouw niet wakker omdat ik het licht in de slaapkamer niet aan hoef te doen
Dat kan ook idd, maar mijn scherm gaat na 2 minuten al uit en ik heb vaak meer tijd nodig en ben niet van plan om mijn scherm time-out te veranderenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:21 schreef -J-D- het volgende:
Ik zet dan alleen het beeldscherm aan. Dat is al voldoende licht om de slaapkamer uit te sluipen.
Jammer dat je bij ABNAMRO alleen saldo kan bekijken en raadplegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
- NOS Teletekst
- Indien je bij ABN of Rabo zit, hun app.
En de laatste boekingen, zowel erbij als eraf.quote:Op zondag 19 december 2010 14:04 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Jammer dat je bij ABNAMRO alleen saldo kan bekijken en raadplegen![]()
klopt, wil ook mogelijkheden tot overboekenquote:Op zondag 19 december 2010 17:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En de laatste boekingen, zowel erbij als eraf.
Ja die ken ik ook, was echt super handig. Zelfs als je gebeld werd kwam dat in het beeld van de macquote:Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is toevallig een stukje software waarmee ik op afstand m'n telefoon kan besturen? Jaren geleden had ik een Sony Ericsson K700i en voor dat merk kwam toen een tool op de markt waarmee je echt alles op je telefoon kon regelen zonder hem aan te raken!
Het gaat me in dit geval vooral om het smsen. Nog even handig om te vermelden dat ik op OSX zit
MapDroyd. De kaarten wel even van tevoren downloaden.quote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef Iemand91 het volgende:
Is er nog een kaartmateriaal dat zonder internet (dus op gsm zelf) bruikbaar is. Zeg maar Nokia Maps alleen dan voor de Desire? Zou handig wezen met gps in Londen waar we zijn.
Met vodafone heb je nu internet op reis voor een dag! Kost je 2 euro zo uit m'n hoofd en dan krijg je 35mb aan data ervoorquote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef Iemand91 het volgende:
Hopelijk morgenavond naar London (), maar wat praktische vraagjes:
- Datagebruik:
'Gegevensverbinding' uitzetten en in het menu 'Mobiele Netwerken' 'Gegevensroaming' uitvinken (heb ik al maar goed)?
- Wat houdt 'Mobiele gegevens altijd aan' eigenlijk in? Uitzetten in het buitenland?
Bovenstaande dus vooral om geen torenhoge rekening te krijgen naderhand.
Vergeet ik wat?
Vervolgens:
Is er nog een kaartmateriaal dat zonder internet (dus op gsm zelf) bruikbaar is. Zeg maar Nokia Maps alleen dan voor de Desire? Zou handig wezen met gps in Londen waar we zijn.
Precies! Zit nu al een tijdje te zoeken naar zoiets voor Android maar kom niet echt iets bruikbaars tegen..quote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook, was echt super handig. Zelfs als je gebeld werd kwam dat in het beeld van de mac
Ergens wel, maar ik doe niet aan Twitter (vind mezelf niet interessant genoeg).quote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met vodafone heb je nu internet op reis voor een dag! Kost je 2 euro zo uit m'n hoofd en dan krijg je 35mb aan data ervoorAltijd leuk om als toerist op Picadilly even een foto'tje op twitter te zetten ofniet
Hmm ik ben vannacht terug gekomen uit Londen, en ik kan je internet toch wel aanraden, wij waren een van de wachtende bij de eurostar, en toen was ik toch blij dat ik internet op mijn desire had, ik kon zo de site van eurostar in de gaten houden en twitter om te kijken of ik nog thuis kwam, ook vond ik het erg handig om even voor de metro of een restaurant op het internet te kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ergens wel, maar ik doe niet aan Twitter (vind mezelf niet interessant genoeg).
En foto's plaatsen doe ik wel naderhand via Flickr. Interesse?
Oh dear...quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Hmm ik ben vannacht terug gekomen uit Londen, en ik kan je internet toch wel aanraden, wij waren een van de wachtende bij de eurostar, en toen was ik toch blij dat ik internet op mijn desire had, ik kon zo de site van eurostar in de gaten houden en twitter om te kijken of ik nog thuis kwam, ook vond ik het erg handig om even voor de metro of een restaurant op het internet te kijken
De TC E150 moet je hebben jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:57 schreef automatic_ het volgende:
Even een snelle vraag...
Dit is toch de goede oplader voor de HTC Desire?
https://dixons.nl/artikel/7121835/HTC_TC_E150_reislader
S410quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef Revenge2005 het volgende:
En betreffende extra batterij . weet iemand waar je die ergens kan krijgen ( lees originele batterijen . geen fakers . dus wel van HTC zelf . en laders . zijn er laders die de batterij kan opladen als ie niet in de telefoon zit . dus een desk charger zeg maar?
Het is nogal eenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het is nogal eenverhaal.
Ik nam wat foto's en bedacht dat ze wat wazig waren, dus foto zonder cover genomen, ja...haarscherp.
Dus ik zo kijken, zie dat het schermpje nogal vies is, dus schoongemaakt en toen zag ik dat er wat fijne krasjes opzaten. Dus ik dacht, wattenstaafje in mijn dremel proppen, klein beetje Belgom Alu erop en heel even polijsten.
Toen was ie kapoet.
Wat wil jij zelf? Ik zou alleen de achterkant nemen als de voorkant nog netjes is, scheelt in de kosten denk ik zoquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Fendy het volgende:
[...] Helemaal restaureren, dus digitizer en batterycover vervangen en dan is ie weer helemaal nieuw...of alleen de batterycover
Ik wist niet dat het een stukkie huishoudfolie zou zijnquote:
Mja, ik had een invisishield (waar wat stof onder zat) en omdat een hoop mensen zeiden "ik heb geen screenprotector en heb nergens krassen en hij zit altijd bij mijn sleutelbos" heb ik hem er maar afgehaald.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat wil jij zelf? Ik zou alleen de achterkant nemen als de voorkant nog netjes is, scheelt in de kosten denk ik zo
Ik ga nooit op de adviezen van anderen af wat dat betreftquote:Op woensdag 22 december 2010 23:47 schreef Fendy het volgende:
[..]
Mja, ik had een invisishield (waar wat stof onder zat) en omdat een hoop mensen zeiden "ik heb geen screenprotector en heb nergens krassen en hij zit altijd bij mijn sleutelbos" heb ik hem er maar afgehaald.
Nu zit ie redelijk onder de krassen
Nou, ik zag niet hoe ik programma's naar de SD kaart kon zetten, en ik heb wel degelijk een ext partitie.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
MIUI ondersteunt juist Apps 2 SD + (A2SD+), als je eenmalig je SD-kaart partitioneert zal een bepaald deel ervan als 'intern' geheugen worden gelezen. Afhankelijk van hoeveel ruimte je hebt gereserveerd, zal je dus niet snel meer "Vol geheugen"-gezeur krijgen. Grootverbruikers als Flash, Air, Google Earth, beide Angry Birds etc. staan bij mij allemaal op het 'intern' geheugen.
Folie krast dan ook veel sneller dan het scherm.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga nooit op de adviezen van anderen af wat dat betreft, ik ben nogal onhandig en laks en weet dus zeker dat mijn scherm binnen 1 week vol krassen zal zitten als ik het niet bescherm. Dat is is wel gebleken ook, want binnen 1 week had ik de eerst kras op de folie
Damn...quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Hmm ik ben vannacht terug gekomen uit Londen, en ik kan je internet toch wel aanraden, wij waren een van de wachtende bij de eurostar, en toen was ik toch blij dat ik internet op mijn desire had, ik kon zo de site van eurostar in de gaten houden en twitter om te kijken of ik nog thuis kwam, ook vond ik het erg handig om even voor de metro of een restaurant op het internet te kijken
Hij stond bij mij klaar, maar ik klikte hem weg. Zal straks nog eens controlerenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef IkWilbert het volgende:
Zojuist een update voor mijn desire binnengehaald, iets minder dan 5mb groot. Meer mensen?
Heb hem nu ook via handmatige check binnengehaald. Ik vermoed dat dit de foute update laatstgeleden goed moet maken want sinds die update heb ik last van wegvallende verbinding bij zowel wifi als 3g en soms komt ie helemaal niet meer terug.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef IkWilbert het volgende:
Zojuist een update voor mijn desire binnengehaald, iets minder dan 5mb groot. Meer mensen?
Dit geval kan iets meer dan de Jabra: Sony Ericsson MW600 Stereo Bluetooth Headset met FM-Radio (A2DP) voor dezelfde prijs zie ik netquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Koepert het volgende:
Dat is wel een tof jabra dingetje...
which reminds me.... ik moet nog steeds iets fixxen voor in de auto ...
bel nu nog steeds eh.. op speaker of niet. alleen die standaard 'handsfree'' is kut..oordopjes zijn gaar, het voordeel van mn ouwe samsung; goeie draad-headset (maar ja, specifieke samsung-aansluiting..)
Fuck de iPhone.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Kan de Desire HD ook syncen met itunes? Of kan ik dan toch beter gewoon bij de iPhone blijven?
Al gegoogled?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Kan de Desire HD ook syncen met itunes? Of kan ik dan toch beter gewoon bij de iPhone blijven?
Ja. Maar was meer benieuwd naar daadwerkelijke ervaringen. Maar heb gisteren wat meer research gedaan en schijnt met de HTC desire (en HTC Desire HD/Z) geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Al gegoogled?
http://sefanboy.com/2010/(...)-using-tunesync-app/
Mijn wifi valt niet meer wegquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:36 schreef MuRKie het volgende:
Iemand al update 2.29.405.5 geïnstalleerd?
Of in ieder geval enig idee welke "systeemverbeteringen" de update precies doorvoert?
Er is meer intern geheugen vrij na de update volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:36 schreef MuRKie het volgende:
Iemand al update 2.29.405.5 geïnstalleerd?
Of in ieder geval enig idee welke "systeemverbeteringen" de update precies doorvoert?
Sowieso nog nooit last van gehad. Zo gauw de update beschikbaar is voor mijn ROM zal ik hem installeren en eens kijken of ik verschil merk.quote:
Ergens bij je netwerksettings staat dat ie bij roaming niet eens verbinding kan maken. Maar je kunt ook inderdaad je internetverbinding gewoon uitzettenquote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef andreas612 het volgende:
@ hierboven.. da's bij mij ook zo
mensen, even een vraagje tussendoor. Ik ga morgen naar berlijn. Nu zet ik het internet uit en schakel ik wifi aan ivm dikke internetrekening (toch?). Hoe zit het met de GPS? als ik bijv. google maps wil gebruiken in berlijn.. wordt dit verbonden met m'n internetrekening oid? of is het gewoon gratis?
Ik hoor het graag
GPS kost niets, maar die kaarten van Google maps moeten geladen worden en die worden gedownload van het internet.quote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef andreas612 het volgende:
mensen, even een vraagje tussendoor. Ik ga morgen naar berlijn. Nu zet ik het internet uit en schakel ik wifi aan ivm dikke internetrekening (toch?). Hoe zit het met de GPS? als ik bijv. google maps wil gebruiken in berlijn.. wordt dit verbonden met m'n internetrekening oid? of is het gewoon gratis?
Ik hoor het graag
Dit moet je volgens mij wel zelf eerst zo neerzetten... Er zijn in NL ook nog providers die geen landelijk netwerk hebben en waar je als je in een "gat" komt, automatisch overgezet wordt naar een collega-netwerk, en dat is ook roamen. Bij die mensen zal roamen sowieso aan staan.quote:Op zondag 26 december 2010 14:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ergens bij je netwerksettings staat dat ie bij roaming niet eens verbinding kan maken. Maar je kunt ook inderdaad je internetverbinding gewoon uitzettenGoogle Maps gaat niet werken tenzij je ergens dan wifi hebt. Een stukje terug in dit topic staan nog alternatieven met voorgeladen kaarten
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 26 december 2010 14:50 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dit moet je volgens mij wel zelf eerst zo neerzetten... Er zijn in NL ook nog providers die geen landelijk netwerk hebben en waar je als je in een "gat" komt, automatisch overgezet wordt naar een collega-netwerk, en dat is ook roamen. Bij die mensen zal roamen sowieso aan staan.
Dus kijk het voor de zekerheid goed na!
Gewoon je 3G verbinding uitzetten als je in het buitenland bent, spaart ook nog eens batterij.quote:Op zondag 26 december 2010 14:50 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dit moet je volgens mij wel zelf eerst zo neerzetten... Er zijn in NL ook nog providers die geen landelijk netwerk hebben en waar je als je in een "gat" komt, automatisch overgezet wordt naar een collega-netwerk, en dat is ook roamen. Bij die mensen zal roamen sowieso aan staan.
Dus kijk het voor de zekerheid goed na!
Ik heb afgelopen week in Londen het volgende gedaan:quote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef andreas612 het volgende:
Ik hoor het graag
quote:Op zondag 26 december 2010 16:10 schreef andreas612 het volgende:
ke, als ik het dus goed begrijp heeft GPS ook internetverbinding nodig? (tenzij ik het als Iemand91 doe). Dus het is wellicht handiger om gewoon de kaart erbij te houden
quote:Op zondag 26 december 2010 14:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
GPS kost niets, maar die kaarten van Google maps moeten geladen worden en die worden gedownload van het internet.
Instellingen > Applicaties > Applicaties Beherenquote:Op zondag 26 december 2010 17:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand ook hoe in dat Launcher Pro weer verwijder?
Custom Rom dus, lijkt me dat er dan wel wat veranderd. En waarom zou je je toestel uitzetten?quote:Op zondag 26 december 2010 21:38 schreef Brombaard het volgende:
Heb nu Gingerbread geinstalleerd. Op zich verandert er vrij weinig, maar visueel is het wel een hele verbetering, vooral die animatie als je het toestel uitzet! Ik krijg er geen genoeg van!
'k Denk dat-ie de lockscreen-animatie bedoeltquote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Custom Rom dus, lijkt me dat er dan wel wat veranderd. En waarom zou je je toestel uitzetten?
Er is net een nieuwe update uit he, daar heb je geen 25 Mb voor nodigquote:
Je bedoelt de update van een dag of 3 geleden? Daarvoor had je wel 25 mb vrij nodig...quote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er is net een nieuwe update uit he, daar heb je geen 25 Mb voor nodig
Ik ga het vanavond merken. 25 mb vrij red ik bij lange na nietquote:Op maandag 27 december 2010 14:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je bedoelt de update van een dag of 3 geleden? Daarvoor had je wel 25 mb vrij nodig...
Nee, dan reboot ie en krijg je de melding dat er te weinig geheugen was.quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef MuRKie het volgende:
Dan ga ik het vanavond nog maar eens proberen. Als je te weinig ruimte hebt, gaat hij dan tijdens het updaten hangen met zo'n uitroeptekentje?
Hier hetzelfde, maar ook geen 25mb vrij. Dacht niet dat het nodig was voor een 5mb updatequote:Op maandag 27 december 2010 11:19 schreef MuRKie het volgende:
Ik krijg die nieuwe update niet geïnstalleerd op mijn Desire.
Wanneer hij reboot en dan de firmware gaat updaten dan blijft hij bij ongeveer 20% hangen en krijg ik een rode driehoek met een uitroepteken te zien.
Het enige wat ik dan nog kan doen is hem uit en aan zetten, maar installeren doet hij dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |