quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:59 schreef ohjajohh het volgende:
Vanaf vandaag ook in het bezit van een Desire.
Wat zijn nou echte must-have apps die ik gelijk moet downloaden?
Ik gebruik hem nagenoeg elke ochtend als ik uit bed ga, dan wordt mijn vrouw niet wakker omdat ik het licht in de slaapkamer niet aan hoef te doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef ArnosL het volgende:
Gisteravond een stroomstoring hier om 23.30 tot ongeveer 01.30. Dan is zo'n zaklamp die op de Desire zit toch wel verrekte handig.
Haha, daar gebruik ik 'm inderdaad ook al voorquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nagenoeg elke ochtend als ik uit bed ga, dan wordt mijn vrouw niet wakker omdat ik het licht in de slaapkamer niet aan hoef te doen
Dat kan ook idd, maar mijn scherm gaat na 2 minuten al uit en ik heb vaak meer tijd nodig en ben niet van plan om mijn scherm time-out te veranderenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:21 schreef -J-D- het volgende:
Ik zet dan alleen het beeldscherm aan. Dat is al voldoende licht om de slaapkamer uit te sluipen.
Jammer dat je bij ABNAMRO alleen saldo kan bekijken en raadplegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
- NOS Teletekst
- Indien je bij ABN of Rabo zit, hun app.
En de laatste boekingen, zowel erbij als eraf.quote:Op zondag 19 december 2010 14:04 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Jammer dat je bij ABNAMRO alleen saldo kan bekijken en raadplegen![]()
klopt, wil ook mogelijkheden tot overboekenquote:Op zondag 19 december 2010 17:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En de laatste boekingen, zowel erbij als eraf.
Ja die ken ik ook, was echt super handig. Zelfs als je gebeld werd kwam dat in het beeld van de macquote:Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is toevallig een stukje software waarmee ik op afstand m'n telefoon kan besturen? Jaren geleden had ik een Sony Ericsson K700i en voor dat merk kwam toen een tool op de markt waarmee je echt alles op je telefoon kon regelen zonder hem aan te raken!
Het gaat me in dit geval vooral om het smsen. Nog even handig om te vermelden dat ik op OSX zit
MapDroyd. De kaarten wel even van tevoren downloaden.quote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef Iemand91 het volgende:
Is er nog een kaartmateriaal dat zonder internet (dus op gsm zelf) bruikbaar is. Zeg maar Nokia Maps alleen dan voor de Desire? Zou handig wezen met gps in Londen waar we zijn.
Met vodafone heb je nu internet op reis voor een dag! Kost je 2 euro zo uit m'n hoofd en dan krijg je 35mb aan data ervoorquote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef Iemand91 het volgende:
Hopelijk morgenavond naar London (), maar wat praktische vraagjes:
- Datagebruik:
'Gegevensverbinding' uitzetten en in het menu 'Mobiele Netwerken' 'Gegevensroaming' uitvinken (heb ik al maar goed)?
- Wat houdt 'Mobiele gegevens altijd aan' eigenlijk in? Uitzetten in het buitenland?
Bovenstaande dus vooral om geen torenhoge rekening te krijgen naderhand.
Vergeet ik wat?
Vervolgens:
Is er nog een kaartmateriaal dat zonder internet (dus op gsm zelf) bruikbaar is. Zeg maar Nokia Maps alleen dan voor de Desire? Zou handig wezen met gps in Londen waar we zijn.
Precies! Zit nu al een tijdje te zoeken naar zoiets voor Android maar kom niet echt iets bruikbaars tegen..quote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook, was echt super handig. Zelfs als je gebeld werd kwam dat in het beeld van de mac
Ergens wel, maar ik doe niet aan Twitter (vind mezelf niet interessant genoeg).quote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met vodafone heb je nu internet op reis voor een dag! Kost je 2 euro zo uit m'n hoofd en dan krijg je 35mb aan data ervoorAltijd leuk om als toerist op Picadilly even een foto'tje op twitter te zetten ofniet
Hmm ik ben vannacht terug gekomen uit Londen, en ik kan je internet toch wel aanraden, wij waren een van de wachtende bij de eurostar, en toen was ik toch blij dat ik internet op mijn desire had, ik kon zo de site van eurostar in de gaten houden en twitter om te kijken of ik nog thuis kwam, ook vond ik het erg handig om even voor de metro of een restaurant op het internet te kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ergens wel, maar ik doe niet aan Twitter (vind mezelf niet interessant genoeg).
En foto's plaatsen doe ik wel naderhand via Flickr. Interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |