De TC E150 moet je hebben jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:57 schreef automatic_ het volgende:
Even een snelle vraag...
Dit is toch de goede oplader voor de HTC Desire?
https://dixons.nl/artikel/7121835/HTC_TC_E150_reislader
S410quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef Revenge2005 het volgende:
En betreffende extra batterij . weet iemand waar je die ergens kan krijgen ( lees originele batterijen . geen fakers . dus wel van HTC zelf . en laders . zijn er laders die de batterij kan opladen als ie niet in de telefoon zit . dus een desk charger zeg maar?
Het is nogal eenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het is nogal eenverhaal.
Ik nam wat foto's en bedacht dat ze wat wazig waren, dus foto zonder cover genomen, ja...haarscherp.
Dus ik zo kijken, zie dat het schermpje nogal vies is, dus schoongemaakt en toen zag ik dat er wat fijne krasjes opzaten. Dus ik dacht, wattenstaafje in mijn dremel proppen, klein beetje Belgom Alu erop en heel even polijsten.
Toen was ie kapoet.
Wat wil jij zelf? Ik zou alleen de achterkant nemen als de voorkant nog netjes is, scheelt in de kosten denk ik zoquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Fendy het volgende:
[...] Helemaal restaureren, dus digitizer en batterycover vervangen en dan is ie weer helemaal nieuw...of alleen de batterycover
Ik wist niet dat het een stukkie huishoudfolie zou zijnquote:
Mja, ik had een invisishield (waar wat stof onder zat) en omdat een hoop mensen zeiden "ik heb geen screenprotector en heb nergens krassen en hij zit altijd bij mijn sleutelbos" heb ik hem er maar afgehaald.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat wil jij zelf? Ik zou alleen de achterkant nemen als de voorkant nog netjes is, scheelt in de kosten denk ik zo
Ik ga nooit op de adviezen van anderen af wat dat betreftquote:Op woensdag 22 december 2010 23:47 schreef Fendy het volgende:
[..]
Mja, ik had een invisishield (waar wat stof onder zat) en omdat een hoop mensen zeiden "ik heb geen screenprotector en heb nergens krassen en hij zit altijd bij mijn sleutelbos" heb ik hem er maar afgehaald.
Nu zit ie redelijk onder de krassen
Nou, ik zag niet hoe ik programma's naar de SD kaart kon zetten, en ik heb wel degelijk een ext partitie.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
MIUI ondersteunt juist Apps 2 SD + (A2SD+), als je eenmalig je SD-kaart partitioneert zal een bepaald deel ervan als 'intern' geheugen worden gelezen. Afhankelijk van hoeveel ruimte je hebt gereserveerd, zal je dus niet snel meer "Vol geheugen"-gezeur krijgen. Grootverbruikers als Flash, Air, Google Earth, beide Angry Birds etc. staan bij mij allemaal op het 'intern' geheugen.
Folie krast dan ook veel sneller dan het scherm.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga nooit op de adviezen van anderen af wat dat betreft, ik ben nogal onhandig en laks en weet dus zeker dat mijn scherm binnen 1 week vol krassen zal zitten als ik het niet bescherm. Dat is is wel gebleken ook, want binnen 1 week had ik de eerst kras op de folie
Damn...quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Hmm ik ben vannacht terug gekomen uit Londen, en ik kan je internet toch wel aanraden, wij waren een van de wachtende bij de eurostar, en toen was ik toch blij dat ik internet op mijn desire had, ik kon zo de site van eurostar in de gaten houden en twitter om te kijken of ik nog thuis kwam, ook vond ik het erg handig om even voor de metro of een restaurant op het internet te kijken
Hij stond bij mij klaar, maar ik klikte hem weg. Zal straks nog eens controlerenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef IkWilbert het volgende:
Zojuist een update voor mijn desire binnengehaald, iets minder dan 5mb groot. Meer mensen?
Heb hem nu ook via handmatige check binnengehaald. Ik vermoed dat dit de foute update laatstgeleden goed moet maken want sinds die update heb ik last van wegvallende verbinding bij zowel wifi als 3g en soms komt ie helemaal niet meer terug.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef IkWilbert het volgende:
Zojuist een update voor mijn desire binnengehaald, iets minder dan 5mb groot. Meer mensen?
Dit geval kan iets meer dan de Jabra: Sony Ericsson MW600 Stereo Bluetooth Headset met FM-Radio (A2DP) voor dezelfde prijs zie ik netquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Koepert het volgende:
Dat is wel een tof jabra dingetje...
which reminds me.... ik moet nog steeds iets fixxen voor in de auto ...
bel nu nog steeds eh.. op speaker of niet. alleen die standaard 'handsfree'' is kut..oordopjes zijn gaar, het voordeel van mn ouwe samsung; goeie draad-headset (maar ja, specifieke samsung-aansluiting..)
Fuck de iPhone.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Kan de Desire HD ook syncen met itunes? Of kan ik dan toch beter gewoon bij de iPhone blijven?
Al gegoogled?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Kan de Desire HD ook syncen met itunes? Of kan ik dan toch beter gewoon bij de iPhone blijven?
Ja. Maar was meer benieuwd naar daadwerkelijke ervaringen. Maar heb gisteren wat meer research gedaan en schijnt met de HTC desire (en HTC Desire HD/Z) geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Al gegoogled?
http://sefanboy.com/2010/(...)-using-tunesync-app/
Mijn wifi valt niet meer wegquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:36 schreef MuRKie het volgende:
Iemand al update 2.29.405.5 geïnstalleerd?
Of in ieder geval enig idee welke "systeemverbeteringen" de update precies doorvoert?
Er is meer intern geheugen vrij na de update volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:36 schreef MuRKie het volgende:
Iemand al update 2.29.405.5 geïnstalleerd?
Of in ieder geval enig idee welke "systeemverbeteringen" de update precies doorvoert?
Sowieso nog nooit last van gehad. Zo gauw de update beschikbaar is voor mijn ROM zal ik hem installeren en eens kijken of ik verschil merk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |