Ik alleenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef MissBitchy het volgende:
Damn, sjeez ik even naar de winkel, lullen jullie gewoon het topic weer vol
Dat had ik zo snel niet gezien om eerlijk te zijnquote:
Haha, nog 5 post ik denk ik klets hem wel volquote:Op woensdag 8 december 2010 17:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat had ik zo snel niet gezien om eerlijk te zijn
Eet smakelijkquote:
Waar dat?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:12 schreef yvonne het volgende:
penisbaard heeft serieuze issues, tot over een maand
Ik zag het... Is ie nu ook gediskwalificeerd voor de FOK!verkiezingen? Want anders had ie zeker wel iets gewonnen.quote:
Keine ahnung.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zag het... Is ie nu ook gediskwalificeerd voor de FOK!verkiezingen? Want anders had ie zeker wel iets gewonnen.
Ik denk het wel..Porsche1 was ook uit de race bij de Sint Avatarwedstrijd na zijn ban.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zag het... Is ie nu ook gediskwalificeerd voor de FOK!verkiezingen? Want anders had ie zeker wel iets gewonnen.
quote:
Lasagnaquote:
Uhuhquote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En die Dandybleu is helemaal pleite
Laat me raden, je doet teveelquote:Op woensdag 8 december 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn wond is bijna dicht!![]()
En verder moe!
quote:
Oh fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn wond is bijna dicht!![]()
En verder moe!
Uhm ja die gaan er ook wel inquote:
Ja ik herken het, terwijl er toch een herstel periode voor staatquote:
Ja dat hoor ik vaker tijdens de mis!quote:
Niet alleen daarquote:Op woensdag 8 december 2010 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker tijdens de mis!
Weet je hoe lekker chocolade als toetje is?quote:
Sommige mensen zijn een beetje ziekjes en moeten er dan niet aan denkenquote:
Ach so.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een beetje ziekjes en moeten er dan niet aan denken
Score.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker chocolade als toetje is?
Wij hadden altijd van die koekjes, met caramel en dan chocolade eroverheen omg die waren te lekker, ik koop ze expres niet, dan groei ik dichtquote:
Ik ook zoquote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef Laysa het volgende:
ik doe nog een koffie...gewoon omdat het kan![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hadden altijd van die koekjes, met caramel en dan chocolade eroverheen omg die waren te lekker, ik koop ze expres niet, dan groei ik dicht
Hoe heten die krengen nou, spacies ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
die wil ik...maar ik heb alleen maar chips in huis geloof ik
Ligt niet aan jou. Heb een shirt met lange mouwen en een dikke trui aan, en bevries nog.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
Is het trouwens weer zo koud, of ligt het nu aan mij?
Het is altijd tijd voor die mooie pet.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
Is het trouwens weer zo koud, of ligt het nu aan mij?
Ik werd net warm onder de douche, eindelijk, maar nu weer koudquote:Op woensdag 8 december 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Heb een shirt met lange mouwen en een dikke trui aan, en bevries nog.
Geen idee...maar ze roepen me nu...vanuit de supermarktquote:Op woensdag 8 december 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe heten die krengen nou, spacies ofzo?
Heb jij geen koorts?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor die mooie pet.
Ik heb het niet koud.
Ja mij ookquote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee...maar ze roepen me nu...vanuit de supermarkt
Hoinquote:
quote:
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 8 december 2010 18:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... me weer voorgenomen om veel te doen vandaga.. weer geen reet uitgevreten
Jaaaaaaaaa, hebben hebbenquote:
Dat is waar, maar ik denk dat ik op deze manier mijn examen niet haal volgende maandquote:
Ah op die fiets! Ja, tijd gaan plannen kan wel handig zijn (hoor wie het zegtquote:Op woensdag 8 december 2010 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk dat ik op deze manier mijn examen niet haal volgende maand
Maar, een ding scheelt, dan heb ik het volgende half jaar nog..
Dan heb ik niveau 3 diploma, ga k verder naar KTM(niveau 4) of HBO( 21+ toets doen)
op de KTM fietsquote:Op woensdag 8 december 2010 18:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah op die fiets! Ja, tijd gaan plannen kan wel handig zijn (hoor wie het zegt)
Mag niet klagen. Er is een klein kuchje bijgekomen en ik verbruik zakdoekjes als een malle. Maar ik ben verder wel energiek, geen koorts.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij geen koorts?
Hoe gaat het trouwens, al iets beter?
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:47 schreef Kally het volgende:
Lynxie zat op het kastje in de gang, en ik in de keuken, dus ik praatte tegen hem door de keukendeur heen, ging die terug kletsen
Normaal miauwt hij niet
O gelukkig, als het maar niet erger wordtquote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag niet klagen. Er is een klein kuchje bijgekomen en ik verbruik zakdoekjes als een malle. Maar ik ben verder wel energiek, geen koorts.
Dat koppie erbijquote:
Ik vind het echt leuk als ze pratenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat koppie erbij
Helemaal verliefd naar me kijken
Voor wat?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Is een witte overhemd, met een zwart jasje en een paarse stropdas, losjes, too much?
Ik blijf morgen binnen, hoop het gedoe daarmee wat meer af te wenden.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
O gelukkig, als het maar niet erger wordt
Wat voor kleur broek en schoenen?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Is een witte overhemd, met een zwart jasje en een paarse stropdas, losjes, too much?
Klinkt al bijzonder stijlvol. Multi-inzetbaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk als ze pratenAl kreeg ik net een preek toen ik thuis kwam, de brokjes waren op
Nou, gewoon als geheel..quote:
Ja slim plan, hoop dat het morgen beter isquote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik blijf morgen binnen, hoop het gedoe daarmee wat meer af te wenden.
Dank voor de update-vraag.
Jeans, en zwarte sneakersquote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor kleur broek en schoenen?
Dat kan toch makkelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, gewoon als geheel..
(voor uitreiking prijzen afvalclubje..)
en gewoon een jeans, en sneakers
Succesquote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Pics later op de avond..
nu snel afwassen (want dat zou ik nog doen vandaag) en koken.. dan weg!
xxx
Ohh ik ken hetquote:Op woensdag 8 december 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier in de ochtend, kan mijn slaapkamer niet normaal uit of ik breek mijn nek over ze, en Kruimel en Zorro miauwen dan, Lynxie nooit
dat is patrique hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh ik ken hetik vind het wel gezellig! Maken ze bij jou ook zo;n hard prrrrrr-geluid?
Elke dag.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt wel goed hoor
Oh yay, The A-Team is weer op tv
weer?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt wel goed hoor
Oh yay, The A-Team is weer op tv
Ja, zelfs Zorro alquote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh ik ken hetik vind het wel gezellig! Maken ze bij jou ook zo;n hard prrrrrr-geluid?
Oh, ik had het dit jaarseizoen nog niet gezienquote:Op woensdag 8 december 2010 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weer?
nog steeds toch?
volgens mij staan alle afleveringen op een lange tape of zo die ze gewoon nooit uitzetten
Soms klinkt het een beetje vragend, zo schattigquote:
Ja lief hequote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik had het dit jaarseizoen nog niet gezien
[..]
Soms klinkt het een beetje vragend, zo schattig
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik had het dit jaarseizoen nog niet gezien
Ik ook niet, maar dat komt dat je ermee doodgegooid wordt op de radioquote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Oh god kerstliedjes. Ik heb er dit jaar echt geen zin in
mijn zusje zong vroeger altijd jingle bells in juniquote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Bweuh, ik sky-radio opstaan vandaag, wel 6 keer "last christmas" van Wham gehoordquote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Gewoon geen zin in de feestdagenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt dat je ermee doodgegooid wordt op de radio
Dat dusquote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt dat je ermee doodgegooid wordt op de radio
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje zong vroeger altijd jingle bells in juni
checkquote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu Mariah Carey kerstnummer op 3FM.Zit in de Mega top 5.
Oh kots, dat nummer kan ik niet meer horenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Bweuh, ik sky-radio opstaan vandaag, wel 6 keer "last christmas" van Wham gehoord
Doe ik ook buiten de feestdagenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe mij die feestdagen maar, gezellig veel tijd met leuke mensen doorbrengen.
Hier idemquote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh kots, dat nummer kan ik niet meer horen
Ik heb er ook geen moeite mee hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit tweede kerstdag alleen thuis, heerlijk
PASquote:Op woensdag 8 december 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb nog twee familie-dinertjes in de aanbieding!
Het is maar een dag.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee hoor
Ja heerlijk, dekentje op de bank, films kijken, eten en een fles wijnquote:
Eerste en tweede kerstdag bestaat hier altijd uit alleen ons gezinnetjequote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit tweede kerstdag alleen thuis, heerlijk
Familie kan je dr bij maken!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Eerste en tweede kerstdag bestaat hier altijd uit alleen ons gezinnetje![]()
Familie is iets dat ik niet heb
Ik schuif er zo bijquote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk, dekentje op de bank, films kijken, eten en een fles wijn
Dat is in principe alles wat je nodig hebtquote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Familie is iets dat ik niet heb
Alsjeblieft niet, verplichtingenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Familie kan je dr bij maken!
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is in principe alles wat je nodig hebt
Whahahahaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Fijne vent, twee (uch) schattige kids, meer dan genoeg
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk, dekentje op de bank, films kijken, eten, chocola en minimaal twee flessen wijn
Kan niet missen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Zo de zuurkoolstamp, die ik samen met de begeleiding heb gemaakt, viel goed in de smaak.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Is je familie de maffia dan?quote:
Daar mag ik niet over pratenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is je familie de maffia dan?
Topquote:Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Zo de zuurkoolstamp, die ik samen met de begeleiding heb gemaakt, viel goed in de smaak.
Lekker Bosquote:Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Direct babbelen met zijn 10-en tegelijk?quote:
Sky Radio is gewoon tien keer op een dag hetzelfde, de enige vraag is, welk Borsato-nummer zal er dit uur voorbijkomen..quote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Bweuh, ik sky-radio opstaan vandaag, wel 6 keer "last christmas" van Wham gehoord
O echt he, dat kerstnummer ook van hem nuquote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sky Radio is gewoon tien keer op een dag hetzelfde, de enige vraag is, welk Borsato-nummer zal er dit uur voorbijkomen..
De Babbelboxquote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Direct babbelen met zijn 10-en tegelijk?
[TAL] voor al uw kerstwensen!
Ja ik had ooit op mijn eerste baantje een radio naast me staan. De enige zender die enig bereik had en ook aanhoorbaar was voor mijn collega was Sky. Ik heb nu nog steeds die Hazes cover van Meeuwis in mijn kop hangen..quote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
O echt he, dat kerstnummer ook van hem nu
Op jou ben ik stinkend jaloers, kerst in NYquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik had ooit op mijn eerste baantje een radio naast me staan. De enige zender die enig bereik had en ook aanhoorbaar was voor mijn collega was Sky. Ik heb nu nog steeds die Hazes cover van Meeuwis in mijn kop hangen..
Whehehe, the horrorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik had ooit op mijn eerste baantje een radio naast me staan. De enige zender die enig bereik had en ook aanhoorbaar was voor mijn collega was Sky. Ik heb nu nog steeds die Hazes cover van Meeuwis in mijn kop hangen..
ik ben blij dat ik niet weet over welk nummer je het hebtquote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Same herequote:Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet weet over welk nummer je het hebt
Ik ook, het bandje van mijn ouders, wat onderweg naar Frankrijk gedraaid werdquote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Grappig dat je nummers aan gebeurtenissen koppelt, ik heb dat wel dat ik bij bepaalde liedjes dingen terugkomen die in het verleden gebeurd zijn.
Ik alleen met de toekomst! Denk denk ik, ja DK, 2019 was een pracht jaar!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Grappig dat je nummers aan gebeurtenissen koppelt, ik heb dat wel dat ik bij bepaalde liedjes dingen terugkomen die in het verleden gebeurd zijn.
Geef mij nu je angstquote:Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet weet over welk nummer je het hebt
IK GEEF HET JE MORGEN TERUGGHquote:Op woensdag 8 december 2010 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geef mij nu je angst![]()
Niks tegen Guus, maar dat nummer, was gewoon een overkill.
Ja, ik luisterde naar 2 unlimited, maar daar schaam ik me eigenlijk niet zo voor. ik was nog jong en wist nog niks van Led Zeppelin, Black Sabbath en Iron Maiden af.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
enige wat ik me herinner als ik ouwe nummers luister, is hoe kut mijn muzieksmaak was
Hey, niets mis met 2 unlimited!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik luisterde naar 2 unlimited, maar daar schaam ik me eigenlijk niet zo voor. ik was nog jong en wist nog niks van Led Zeppelin, Black Sabbath en Iron Maiden af.
Behalve Anitaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey, niets mis met 2 unlimited!
En over een jaar of 25 denk je van, gelukkig is er nog Sinatra en Beethoven.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik luisterde naar 2 unlimited, maar daar schaam ik me eigenlijk niet zo voor. ik was nog jong en wist nog niks van Led Zeppelin, Black Sabbath en Iron Maiden af.
Nee ok niej!quote:
Wel, vetklep arrogant wiefkequote:
There's no limit.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Graseter het volgende:
NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO
Zo bedoel ik het ook niet. Maar er is zo veel meer genialere muziek gemaakt. Vooral voor die tijd.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey, niets mis met 2 unlimited!
Klopt maar heeft ook met smaak te makenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Maar er is zo veel meer genialere muziek gemaakt. Vooral voor die tijd.
Dan ben ik een oude kale man met bierbuik, die nog steeds van metal houdtquote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En over een jaar of 25 denk je van, gelukkig is er nog Sinatra en Beethoven.
Ik ben dan nog steeds 12quote:Op woensdag 8 december 2010 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik een oude kale man met bierbuik, die nog steeds van metal houdt
NOquote:
Whahaha, dank jequote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben jij al 12? ik had je 3 geschat,
3 is wel een beetje overdreven he? Eerder 5.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben jij al 12? ik had je 3 geschat,
OMG.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zou ik er best wel uit willen zien over tig jaar. Rob Halford(van Metal gods Judas Priest)
Ja, misschien wel. Maar dat zien we tegen die tijd wel. Misschien ben je nog tot je 90ste goed bij.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha, dank je
Nee maar tegen die tijd ben ik weer kinds
Benjamin Buttonquote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha, dank je
Nee maar tegen die tijd ben ik weer kinds
Zie je het al voor je. Ik in leren pakken met spikesquote:
Heeft hij geen winkelketen voor auto accessoires?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zou ik er best wel uit willen zien over tig jaar. Rob Halford(van Metal gods Judas Priest)
Nee, is niet van hem zover ik weet. HIj verdient geld zat, met de muziek (neem ik aan). Priest is groot in de metalwereld.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heeft hij geen winkelketen voor auto accessoires?
Snapte je hem, hihi? Halford, halfords.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, is niet van hem zover ik weet. HIj verdient geld zat, met de muziek (neem ik aan). Priest is groot in de metalwereld.
Omg, ik moest terug lezen om het te snappenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Snapte je hem, hihi? Halford, halfords.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Omg, ik moest terug lezen om het te snappen
Halfords zijn fietsen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Snapte je hem, hihi? Halford, halfords.
Ik heb nooit iemand horen zeggen "dit is een halfords" als ik naar een merk fiets vroegquote:
Dat kan, ik misschien ook wel..quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik Berdien Stenberg later mooi ga vinden.
Klik.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand horen zeggen "dit is een halfords" als ik naar een merk fiets vroeg
Maar ja je hebt ook geen It;s TV terwijl ze die wel verkopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand horen zeggen "dit is een halfords" als ik naar een merk fiets vroeg
Keus uit het budget-merk Limit, het eigen merk Cumberland en het scherp geprijsde A-merk Unionquote:
Dat is echt leuk.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
Awww collega belt net, we hadden een portomonnee gevonden, met geld, kwam die vrouw hem ophalen, krijgen we een tas met allemaal koek en een kerstkaart wat lief
Ik had je klappen gegeven! Eerst de portemonnee rollen en dan terugkomen voor een beloning!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
Awww collega belt net, we hadden een portomonnee gevonden, met geld, kwam die vrouw hem ophalen, krijgen we een tas met allemaal koek en een kerstkaart wat lief
Ja en zo niet nodig, hij lag gewoon in een taxi, maar ik ga haar nog bellen daarover om dank je wel te zeggenquote:
Zulke dingen moet je gewoon laten gebeuren.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en zo niet nodig, hij lag gewoon in een taxi, maar ik ga haar nog bellen daarover om dank je wel te zeggen
Ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee lekkere wijven.
Ze weet echt alles van The Beatles, merk ik.
Rauzerquote:
Niet meer dan normaalquote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je gewoon laten gebeuren.En tof dat je belt, maakt het af!
Ben benieuwd wat de prijs isquote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tweede! Maar wel prijs, de eerste drie krijgen wat
!
Weet je al wat je krijgt?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tweede! Maar wel prijs, de eerste drie krijgen wat
!
ehmmm...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Aan je PI te zien weet jij het wel!
Nee staan 2 jongens voor een deur, doet zo'n sul open, spuiten ze hem vol Axe (terwijl je happy birthday hoort) en dan lopen er allemaal meisjes naar binnenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch niet weer zo vies als die anderen he?
Niet gezien.quote:
Ohw diequote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee staan 2 jongens voor een deur, doet zo'n sul open, spuiten ze hem vol Axe (terwijl je happy birthday hoort) en dan lopen er allemaal meisjes naar binnen
Is een coverquote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet gezien.
Onder de nieuwe Heinz reclame zit lekkere muziek btw. (one way or another), alleen kan het goed een cover zijn.
Axe! De geur van overvloed en goedkope chemicaliën! Tevens te gebruiken als ovenreiniger!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee staan 2 jongens voor een deur, doet zo'n sul open, spuiten ze hem vol Axe (terwijl je happy birthday hoort) en dan lopen er allemaal meisjes naar binnen
Yep! Al een paar dagen!quote:
Vermoedde ik al, Dacht al dat Deborah iets anders klinkt. Of is het nummer van Blondie ook al een cover?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Is een cover
Nieuwe film met Cher en Christina
Dan ben ik dus te laat voor de studiedagquote:
Bosquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vermoedde ik al, Dacht al dat Deborah iets anders klinkt. Of is het nummer van Blondie ook al een cover?
Of veel te vroeg! Net als met de bus, vrijdag komt en gaat! Lijn vijf - Vrijdag.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik dus te laat voor de studiedag![]()
Niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Bos
Nee van Blondie is the real thing
Wel want ik ben blondiequote:
Okeequote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Bos
Nee van Blondie is the real thing
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
Ja hoor, daar istie dan: Last Christmas van Wham op Sky Radio![]()
De buren hebben de radio aan
Nee ik weet het nietquote:
quote:
Kan ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of veel te vroeg! Net als met de bus, vrijdag komt en gaat! Lijn vijf - Vrijdag.
Kerstliedjesquote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
Ja hoor, daar istie dan: Last Christmas van Wham op Sky Radio![]()
De buren hebben de radio aan
But The very next day you gave it awayquote:
Zo'n 2 a 3 dagen voor kerst is het wel leuk... Nu de hele aan hebben hoeft van mij ook nietquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wij hebben al dagen kerst zenders aan op het werk.
quote:
Goedquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef Graseter het volgende:
http://store.steampowered.com/app/6100/
Ik moest lachen om de naam.
quote:Buy Eets
Midweek Madness Sale! Offer ends on Dec. 9th at 4PM PST.
-75%
DOWNLOAD PC DEMOquote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef Graseter het volgende:
http://store.steampowered.com/app/6100/
Ik moest lachen om de naam.
Okeequote:Op woensdag 8 december 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moe...... Ik ga op tijd naar bed
Ik nietquote:
quote:
Ik werk gewoon door het hele jaar, op vakanties naquote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet geeneens wanneer mijn laatste werkdag van het jaar is, waarschijnlijk ergens rond de 22ste. Misschien zelfs nog de week na kerst. Moet ik het nog over hebben.. Maar ja dat is het voor of nadeel van vrijwillig werken.
HAHA JIJ HEBT EETS.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
DOWNLOAD PC DEMO
ok [ afbeelding ]
Dat meen ik niet he.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Rauzer het volgende:
Vaduz zeg je nou dat je Patricia Paay een lekker wijf vindt?
Ik meestal ook hoor. Ik heb zelfs gewoon een keer bijna 1 jaar achter elkaar gewerkt zonder echt vakantie te hebben...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk gewoon door het hele jaar, op vakanties na
Ik heb mijn vakantie al vaststaan aankomende zomerquote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik meestal ook hoor. Ik heb zelfs gewoon een keer bijna 1 jaar achter elkaar gewerkt zonder echt vakantie te hebben...Maar toen ik eindelijk vakantie durfde te vragen, kreeg ik het ook meteen.
Ik verveel mequote:
Yes I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |