Ik alleenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef MissBitchy het volgende:
Damn, sjeez ik even naar de winkel, lullen jullie gewoon het topic weer vol
Dat had ik zo snel niet gezien om eerlijk te zijnquote:
Haha, nog 5 post ik denk ik klets hem wel volquote:Op woensdag 8 december 2010 17:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat had ik zo snel niet gezien om eerlijk te zijn
Eet smakelijkquote:
Waar dat?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:12 schreef yvonne het volgende:
penisbaard heeft serieuze issues, tot over een maand
Ik zag het... Is ie nu ook gediskwalificeerd voor de FOK!verkiezingen? Want anders had ie zeker wel iets gewonnen.quote:
Keine ahnung.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zag het... Is ie nu ook gediskwalificeerd voor de FOK!verkiezingen? Want anders had ie zeker wel iets gewonnen.
Ik denk het wel..Porsche1 was ook uit de race bij de Sint Avatarwedstrijd na zijn ban.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zag het... Is ie nu ook gediskwalificeerd voor de FOK!verkiezingen? Want anders had ie zeker wel iets gewonnen.
quote:
Lasagnaquote:
Uhuhquote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En die Dandybleu is helemaal pleite
Laat me raden, je doet teveelquote:Op woensdag 8 december 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn wond is bijna dicht!![]()
En verder moe!
quote:
Oh fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn wond is bijna dicht!![]()
En verder moe!
Uhm ja die gaan er ook wel inquote:
Ja ik herken het, terwijl er toch een herstel periode voor staatquote:
Ja dat hoor ik vaker tijdens de mis!quote:
Niet alleen daarquote:Op woensdag 8 december 2010 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker tijdens de mis!
Weet je hoe lekker chocolade als toetje is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |