Dan krijg ik coins toch :$?quote:Op maandag 13 december 2010 19:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Als je bedrijven klaar zijn
Hoe kan ik dan posities vullen in bijvoorbeeld een City Hall ?quote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
CityVillecash kun je niet krijgen, alleen kopen.
Level 21 trouwens
Vrienden uitnodigen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef BijtendeMuis het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan posities vullen in bijvoorbeeld een City Hall ?
Daarom heb ik wel cash gekocht, 7,50 voor 50 cash. Anders schiet het ook niet opquote:Op maandag 13 december 2010 20:10 schreef BijtendeMuis het volgende:
[..]
Maar ik heb geen vrienden![]()
Maar oke, Bedankt
Kun je een pm sturen met je naam/link, want zoeken werkt niet echtquote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Voeg basgames maar even toe om buuv te worden
http://www.facebook.com/basgamesquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kun je een pm sturen met je naam/link, want zoeken werkt niet echt
Done!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef Sientje_ het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1340269723
Ik speel ook cityville, als je wilt voeg maar toe, vermeld wel even dat het voor cityville is.
Verslavend spelletje, that's what it is
Ik heb je ge-add maar ik wist niet hoe ik er bij moest zetten dat het voor Cityville isquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef Sientje_ het volgende:
Ik speel ook cityville, als je wilt voeg maar toe, vermeld wel even dat het voor cityville is.
Addedquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef Sientje_ het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef Sientje_ het volgende:
Allemaal toegevoegd en een uitnodiging gestuurd
ik open vanavond nog wel ff een plek, alleen is die normaliter wel binnen no time bezetquote:Op woensdag 15 december 2010 12:57 schreef DeHovenier het volgende:
Level 21 nu, maar ik zit een beetje vast met die franchises. Ik kan bij niemand een vestiging openen van Chris' Coffee Corner.
Iddquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Zeroku het volgende:
Level 25. Ben volgens mij de enige in m'n vriendenlijst met een pier
.
Nope.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik kan geen neighbours toevoegen, hebben jullie datzelfde probleem?
ik heb iemand met twee pieren in mijn vriendenlijstquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Zeroku het volgende:
.
Ook mijn account er maar even bij zetten, wat meer neighbours kan natuurlijk nooit kwaadquote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef Steincity87 het volgende:
Speel ook sinds kort. Level 11 inmiddels. Leuke game, leuker dan Farmville dat ik na een tijdje wel beu was!
Wil er wel één maar ik krijg van niemand de shit die ik nodig heb om die school af te makenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Zeroku het volgende:
.
Donequote:Op woensdag 15 december 2010 23:40 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Ook mijn account er maar even bij zetten, wat meer neighbours kan natuurlijk nooit kwaadAls je me add, meld dan wel even dat je van fok komt
Dus: http://www.facebook.com/KevinSwelsen
Of op het zynga forum.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Als mensen snel veel buren nodig hebben dan kun je ook even posten op de Facebook-pagina van Cityville (dus niet de applicatie zelf) en daar aangeven dat je buren zoekt
Psies, dat wil ik niet hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Of op het zynga forum.
Lullige is wel weer dat je je gek klikt aan de updates, uitnodigingen, etc.
Je URL werkt niet helemaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:09 schreef cemalsahin het volgende:
ik speel deze gane best veel maar heb buren nodig dus als je ook speelt voeg me toe!!!
Gezelliiiiig
http://www.facebook.com/Cemal Sahin
Kan je pas kopen nadat je tot burgemeester bent gekozen. Komt vanzelf een opdracht voor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Krijg je die Pier als je een bepaald level bereikt hebt?
Ik heb de meeste spellen er ook al uit gegooid, je word inderdaad gek van de requests.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef mbuist het volgende:
Ik speel alleen nog mafia wars. Er zijn zoveel van dit soort games op Facebook, Je word er helemaal gek van. En dan heb ik het nog niet eens over al die requests die ik in mijn xbox heb
quote:
die hard.quote:Op zondag 19 december 2010 14:06 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Heb je ECHT geld betaald ofzo?
Of ben je gewoon die hard?
Yep eerst zoveel sparen tot je hem mag bouwen en dan nog een keer sparen om hem te kunnen kopenquote:Op zondag 19 december 2010 18:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Maar het wordt dus echt sparen naar 120.000 en geen hol meer uitgeven?
quote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja die bios kostte wat coins idd![]()
Ik vind het spel erg leuk ben ook al level 53
Nee. Je spaart 120.000 en de bios kost 100.000, dus houd je 20.000 over van je gespaarde geld.quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep eerst zoveel sparen tot je hem mag bouwen en dan nog een keer sparen om hem te kunnen kopen
Je moest toch eerst sparen voor die baas en daarna toch voor de bios zelf? Weet het niet zeker meer hoor maar dacht zoietsquote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Je spaart 120.000 en de bios kost 100.000, dus houd je 20.000 over van je gespaarde geld.
Ja zoiets.quote:Op zondag 19 december 2010 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je moest toch eerst sparen voor die baas en daarna toch voor de bios zelf? Weet het niet zeker meer hoor maar dacht zoiets
Nee. Heb die goal net gedaan.quote:Op zondag 19 december 2010 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je moest toch eerst sparen voor die baas en daarna toch voor de bios zelf? Weet het niet zeker meer hoor maar dacht zoiets
ja die heb je nodig om landuitbreidingen te kopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:20 schreef skipmeister het volgende:
En kan iemand mij uitleggen hoe ik de Zoning Permits kan gebruiken die ik in mijn Inventory heb staan?? Ik snap daar namelijk helemaal niks van.
Het is flesj geen jaafaaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:27 schreef Doler12 het volgende:
Man waarom zou ik een of andere java game spelen terwijl ik ook Simcity 4 kan spelen. Kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan Cityville?
Je kan hem toch pas maken na die goal?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:27 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik heb gister een bioscoop gekocht maar volgens die opdracht heb ik dat nog niet gedaan, dus nu moet ik hem helemaal opnieuw gaan maken!
Mag ik mooi weer een ton gaan sparen
Ok... Dus ik schijn ze aan te kunnen klikken en dan?? Of zorgen die dingen ervoor dat ik die landuitbreiding van 20.000 kan kopen -->Geen Zoning Permits Geen landuitbreiding??quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja die heb je nodig om landuitbreidingen te kopen
Nou kijk, je hebt eerst een goal om 120.000 te sparen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je kan hem toch pas maken na die goal?
Landuitsbreiding kan je alleen kopen met het juiste aantal zoningpermits én 20.000 piekquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef skipmeister het volgende:
[..]
Ok... Dus ik schijn ze aan te kunnen klikken en dan?? Of zorgen die dingen ervoor dat ik die landuitbreiding van 20.000 kan kopen -->Geen Zoning Permits Geen landuitbreiding??
Dan moet je sparen om de cinema te kunnen kopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou kijk, je hebt eerst een goal om 120.000 te sparen.
Die had ik gehaald, dus ik dacht JUIST! Nu ga ik snel even een bioscoop bouwen.
Dus ik dat heel netjes gedaan.
Krijg ik even later een nieuw goal: "Build a cinema"
F5/cmd+r eensquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou kijk, je hebt eerst een goal om 120.000 te sparen.
Die had ik gehaald, dus ik dacht JUIST! Nu ga ik snel even een bioscoop bouwen.
Dus ik dat heel netjes gedaan.
Krijg ik even later een nieuw goal: "Build a cinema"
Ah nou fijn dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Landuitsbreiding kan je alleen kopen met het juiste aantal zoningpermits én 20.000 piek
Al gedaan. Het was overigens gister, dus dan zou het nu al gefixt moeten zijn. Maar dat is dus niet het geval.quote:
klopt, elke keer dat je uitbreidt dan gaan er een paar van die zoning permits afquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef skipmeister het volgende:
[..]
Ok... Dus ik schijn ze aan te kunnen klikken en dan?? Of zorgen die dingen ervoor dat ik die landuitbreiding van 20.000 kan kopen -->Geen Zoning Permits Geen landuitbreiding??
Modern chateau, 1500 piek (staat bij huizen gewoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu een goal; genaamd Edgar's Chateau. Ik moet zo'n chateau bouwen voor hem, maar hoe ziet zo'n ding eruit? Bij de huizen zie ik hem niet staan.
O die, maar daar had ik er al 8 van gebouwdquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Modern chateau, 1500 piek (staat bij huizen gewoon)
Ik moet een bioscoop opnieuw bouwen en jij zit al te zagen over één chateau'tje?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
O die, maar daar had ik er al 8 van gebouwd
Vergeef me, ik weet niet wat me bezieldequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:14 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ik moet een bioscoop opnieuw bouwen en jij zit al te zagen over één chateau'tje?!
Zelfde hierquote:
Post je facebook hier dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde hier.. Moet toch op een één of andere manier de functies in de community buildings vervullen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Post je facebook hier dan.
Ik heb daardoor al zo'n 20 mensen toegevoegd
Als je op je eigen profielpagina staat moet je de link die in de internetbrower staat kopiëren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoe krijg je je profiel met die cijfertjes?
pfff... nee man (eh vrouw)quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef Sientje_ het volgende:
LilDutchPrincess en Sjoegerd hebben hetzelfde facebookprofiel?
[..]
Als je op je eigen profielpagina staat moet je de link die in de internetbrower staat kopiëren.
I know rightquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn god, mijn Facebook hier neerzetten was misschien toch niet zo'n handig idee. Inmiddels al iets van 30 mensen voor Cityville
daarom heb ik ook een apart account voor dit soort spelletjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn god, mijn Facebook hier neerzetten was misschien toch niet zo'n handig idee. Inmiddels al iets van 30 mensen voor Cityville
80 cadeaus?? Ik heb 'r net 40 bij elkaarquote:Op woensdag 22 december 2010 08:44 schreef Sientje_ het volgende:
Pff, ik vond 80 kado's verzamelen al enorm veel. Moet je er nu ook nog 10 sneeuwballen en sneeuwvlokken bij.
Ik zou hem maar doen, dan krijg je een gratis museum of schoolquote:Op woensdag 22 december 2010 12:57 schreef Sientje_ het volgende:
Zou je ook nog wat nuttigs/leuks kunnen met die cadeautjes?
Ik vind het vervelend dat je sommige quest niet gewoon weg kan klikken, die van dat oude dametje (allemaal decoration) wil ik helemaal niet doen, maar ik vind het zo storend als hij de hele tijd aan de zijkant blijft staan.
Geen ideequote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Weet iemand na welke missie je een carousel krijgt?
Ik zit namelijk aan m'n limiet van 1700 mensen
Nee, die heb ik al gehad. Ze komt ergens later weer terug, ik moet nu een park plaza voor dr bouwen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ik zou hem maar doen, dan krijg je een gratis museum of school
Oh right, die heb ik nog niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:32 schreef Sientje_ het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al gehad. Ze komt ergens later weer terug, ik moet nu een park plaza voor dr bouwen.
hoezo zit je aan een limiet van 1700 mensen?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Nou, je limiet verhoogt naarmate je meer community buildings maakt, maar die heb ik allemaal al gemaaktquote:Op donderdag 23 december 2010 09:43 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hoezo zit je aan een limiet van 1700 mensen?
Je kan ook dezelfde school ofzo opnieuw doenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:13 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou, je limiet verhoogt naarmate je meer community buildings maakt, maar die heb ik allemaal al gemaaktNu moet ik wachten tot lvl 35 tot ik een brandweerkazerne kan maken óf wachten tot ik een carousel kan maken, maar daarvoor moet je dus een of andere missie doen
Gewoon een rij museums maken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:13 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou, je limiet verhoogt naarmate je meer community buildings maakt, maar die heb ik allemaal al gemaaktNu moet ik wachten tot lvl 35 tot ik een brandweerkazerne kan maken óf wachten tot ik een carousel kan maken, maar daarvoor moet je dus een of andere missie doen
ik herken je niet eensquote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=724484789
Tja ik doe eens gek
3e missie van Phil (circustentje).quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Bioscopen bouwen in andere steden FTW. 900 coins voor 1 ster.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
3e missie van Phil (circustentje).
Buren zijn welkom: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000215898911
En ik bouw graag een 'handbag store'* in jullie steden.
(*insert homo-smiley)
Dik's Handbag Storequote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
3e missie van Phil (circustentje).
Buren zijn welkom: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000215898911
En ik bouw graag een 'handbag store'* in jullie steden.
(*insert homo-smiley)
Volgens mij had ik jouw bootjes geleegd, sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hinderlijk: als iemand anders jouw bootjes leegt tellen ze niet mee voor de goal
Maakt niet uit, moet er zelf op letten dat ik ze eerst zelf aanklikquote:Op donderdag 23 december 2010 22:05 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Volgens mij had ik jouw bootjes geleegd, sorry
Had ik ook, mijn 3 bootjes uit rome.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hinderlijk: als iemand anders jouw bootjes leegt tellen ze niet mee voor de goal
Gezondenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Kan iemand mij trouwens Zoning Permits sturen? (Bee Vee)
Ja klik dan gewoon op "build expansion" en dan krijg je een bericht van "Ja, je hebt niet genoeg dingen, vraag aan vrienden" dan klik je daar op en dan zullen we je allemaal een dingetje sturenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Graseter het volgende:
Gelieve mij zoning permits te sturen.
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:59 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ja klik dan gewoon op "build expansion" en dan krijg je een bericht van "Ja, je hebt niet genoeg dingen, vraag aan vrienden" dan klik je daar op en dan zullen we je allemaal een dingetje sturen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Dit viel me net op:
[ afbeelding ]
Mensen die geen Frans kunnen
Zoning permits kan je gewoon aan je vrienden vragen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:29 schreef FutureWorld het volgende:
Hoe zit t eigenlijk met uitbreiden? Heb nu de "opdracht" gekregen dat te moeten doen (ook wel nodig), maar moet ik die centjes bij elkaar gaan sparen of heb ik iets aan zoning permits? En hoe zet ik die in?
Zet je 'm dan meteen in de Wiki?quote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik zal binnenkort ook wel even een OP maken voor een volgende deel. Daarin zal ik ook een waslijst met FOK!kers zetten en links naar accounts
Als ik weet hoequote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Zet je 'm dan meteen in de Wiki?
Dat zijn die rijtjeshuizen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:34 schreef trovey het volgende:
Ik heb nu een opdracht: Little Italy en moet 4 brownstones bouwen...watteAl het hele building deel doorgekeken maar ik kan ze niet vinden.
Iemand weet waar ze zijn?
Aha, bedankt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:58 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dat zijn die rijtjeshuizen.
Het woord "brownstone" zit er als het goed is wel in.
Sorry voor de vragen, maarreh.. nu heb ik zon zonning permit, en dan? Want ik zie nog niet echt opties, zeg maar.. of heb ik meerdere zonning permits nodig? *insert schaamtepoppetjequote:Op maandag 27 december 2010 22:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Zoning permits kan je gewoon aan je vrienden vragen.
Je kan ook met cash betalen, maar dat is af te raden, aangezien dat steeds zeldzamer wordt (je krijg één per level) en je ook steeds meer zoning permits moet gebruiken om uit te kunnen breiden.
20quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:32 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Sorry voor de vragen, maarreh.. nu heb ik zon zonning permit, en dan? Want ik zie nog niet echt opties, zeg maar.. of heb ik meerdere zonning permits nodig? *insert schaamtepoppetje
quote:
Heb 21 buren dacht ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Als je nou slim bent, vraag je aan 8 vrienden een building grant, aan 8 vrienden een ribbon, etc.
Moet je wel veel vrienden hebben
Zoning permits staan in je inventory, bij Build > expand staat hoeveel zoning permits je nodig hebt voor de volgende landuitbreiding.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:32 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Sorry voor de vragen, maarreh.. nu heb ik zon zonning permit, en dan? Want ik zie nog niet echt opties, zeg maar.. of heb ik meerdere zonning permits nodig? *insert schaamtepoppetje
Inderdaad! Zit t nu al bijna n weekie te spelen ofzo? Normaal heb ik t dan allang gezien met die online zooi..quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Blijft nog best een grappig spelletje.. Verveeld nog niet.
Iets minder mag wel. Ik ben al zo ver dat ik mijn laatste energie gewoon niet gebruik omdat het me zo irriteertquote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag ook begonnen met spelen. Best grappig spelletje inderdaad.
Wel erg duidelijk dat ze goed aan je willen verdienen, met om de paar seconden die popup of je coins wil kopen, maar daar valt mee te leven.
Bij my neighbour kan je gifts sturen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jammer dat je niet uit je eigen inbox mag giften ik heb genoeg.
Dat snap ikquote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij my neighbour kan je gifts sturen.
Maar ik bedoel dat die uit je eigen inbox zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben lv 60
, maar ik heb een hoop troep staan waarmee ik niks meer kan heel veel ribbons en sneeuwballen enzo. Die zou je moeten kunnen regiften net zoals bij Farmville.
ha.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat wanneer je een winkel bij iemand anders bouwt en die persoon het niet accepteert je gewoon je geld kwijt bent.
Zo heb ik net bij iemand een bioscoop gebouwd, die heeft het niet geaccepteerd, ok fair enough, maar ik ben nu dus wel mooi fucking 80.000 dollar kwijt
Dat is genaaid, gelukkig heb ik wel geaccepteerdquote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat wanneer je een winkel bij iemand anders bouwt en die persoon het niet accepteert je gewoon je geld kwijt bent.
Zo heb ik net bij iemand een bioscoop gebouwd, die heeft het niet geaccepteerd, ok fair enough, maar ik ben nu dus wel mooi fucking 80.000 dollar kwijt
Gelukkig welquote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat is genaaid, gelukkig heb ik wel geaccepteerd![]()
Uitnodiging verzonden.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Q-pon.nl het volgende:
Ik heb nog land te huur in CityVille en super actief! En zoek altijd naar actieve buren, voeg me toe met een persoonlijk bericht over CityVille. Thanks!
Toevoegen: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001773867015
Of via: cityville@q-pon.nl
Ik heb er inmiddels een stuk of 8 in verschillende sectoren bij verschillende personen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb maar 1 vriend bij wie ik een vestiging van Chris' Coffee Corner heb![]()
Verzonden.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:12 schreef DjinN het volgende:
Ik heb sinds gister ook CityVille![]()
http://facebook.com/djinn085
Ah dat werd tijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal volgend jaar ook wat landjes beschikbaar stellen, ruimte zat.
@Graseter dat is handig![]()
Trouwens ze hebben de inventory aangepast. Als je bijvoorbeeld energie toevoegd an moet ja na 1 klik weer niet helemaal terug erg fijn
Hier idem.. moet alleen nog zelf zien uit te breiden, dat vlot nog niet echt.. :/quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal volgend jaar ook wat landjes beschikbaar stellen, ruimte zat.
Ik heb ook het een en ander nodig. Mijn school wil maar niet vlottenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:22 schreef Graseter het volgende:
Ik heb 1 gold bar en 2 ribbons nodig.
Niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ja hallo, het is geen vraag-/klaagbaak hier
ah daar zal ik er nog een paar van neerzetten als ik weer voldoende ruimte heb voor een nieuw stuk land (dus gaarne loads of zoning permits sturen)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef Graseter het volgende:
Wie kan er een empty lot voor mij maken?
'quote:Op zondag 2 januari 2011 02:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik ben bezig met het maken van een OP. Vinden jullie het goed als ik een lijstje maak met actieve FOK!kers met jullie FB accounts erbij?
Verzoek toegezonden.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:16 schreef Johan1994 het volgende:
Ik speel het ook, VOEG ME TOE DERP
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000585373090
Ach, ik zit op niveau 35quote:Op zondag 2 januari 2011 02:38 schreef Honingbijtje het volgende:
Hoi ik speel ook Cityville!Ben al bjina level 30 en voel me een nolifer
:(:(:(
1 per expansion.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:37 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Waarom heb ik zo pleuris veel van die zoning permits nodig?
Het benodigde aantal neemt echt hard toe!
Dit dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
bij mij 2 per expension.
12 > 14 > 16 > 18
sure, ik kan 'm eventueel wel in de wiki zettenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik ben bezig met het maken van een OP. Vinden jullie het goed als ik een lijstje maak met actieve FOK!kers met jullie FB accounts erbij?
Is goed. Als de lapo in dit topic gemacht is zal ik wel een nieuwe openen en alles naar je PM'en.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
sure, ik kan 'm eventueel wel in de wiki zetten
of je knalt het in dit topic ff in [code]-tags (dus tussen code en /code)quote:Op zondag 2 januari 2011 16:30 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Is goed. Als de lapo in dit topic gemacht is zal ik wel een nieuwe openen en alles naar je PM'en.
Ja maar hij is nog niet klaar!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
of je knalt het in dit topic ff in [code]-tags (dus tussen code en /code)
Maak anders ff een user aan op de wiki en plemp de code zelf in deze pagina:quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ja maar hij is nog niet klaar!
En ik moet nog een mooi header-plaatje maar ik heb geen photoshop meer
Ik had dit ff in mekaar geflanst met paint en Word
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit dus. Ik weet dat hier creatieve mensen zitten en dit beter kunnen. Wie gaat de uitdaging aan?
en metquote:Op zondag 2 januari 2011 16:43 schreef Graseter het volgende:
vergeet niet dat je met cimg een plaatje kan centreren.
1 | [cimg=500] [/cimg] |
Het is deels BBCode, hier zijn alle tags die je kunt gebruiken: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Hoe centreer je überhaupt dingen? Alles hier is toch BBCode?
verzoek verzondenquote:Op zondag 2 januari 2011 03:16 schreef Johan1994 het volgende:
Ik speel het ook, VOEG ME TOE DERP
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000585373090
Ik heb er nu 12 nodig, tot nu toe steeds 1 meer per expansion, maar ik kan nu dus 2 gaan verwachten? Jeempiequote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
bij mij 2 per expension.
12 > 14 > 16 > 18
Ik speel het spelletje niet meer zo vaak, eigenlijk niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Iedereen mag mij trouwens ook even toevoegen, wel met de boodschap dat het voor Cityville is graag.
http://www.facebook.com/TigerXtrm
Done!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Kunnen jullie me Capital Endorsements sturen?
http://apps.facebook.com/(...)4kIvSa4pIJmg7&ref=nf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals bij iedereen, laat wel even weten dat het voor cityville is
[ Bericht 9% gewijzigd door Augustus_Thijs op 03-01-2011 19:18:19 ]..non est vivere sed valere vita est ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA CBS
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik speel het spelletje niet meer zo vaak, eigenlijk niet meer. Te druk met andere dingen.
Kan alleen mijn berichtje hier niet meer aanpassen, zou een modje dat misschien voor me willen doen en ff die link weghalen zodat ik niet steeds verzoekjes blijf krijgen?
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef Tilboy het volgende:
Ik ben ook net begonnen.
Voeg me maar toe, vertel er wel bij dat het voor Cityville is.
Linkje:Kan om de een of andere reden geen berichtje bijvoegen. Als je mijn naam ziet voorbijkomen, dan weet je waar het van isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en als je 'm eenmaal hebt zit je zo weer op die 120kquote:Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Phoe ik heb nu 50 cityville vrienden... Hele klus om alle hulp/gifts elke keer te accepterenMaar wel gezellig al die fokvriendjes
Moet nu sparen voor die bios, duurt echt veel te lang.
ja, ik begin hetzelfde te krijgen wat vriendenverzoeken betreftquote:Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Phoe ik heb nu 50 cityville vrienden... Hele klus om alle hulp/gifts elke keer te accepterenMaar wel gezellig al die fokvriendjes
Moet nu sparen voor die bios, duurt echt veel te lang.
Zal ik morgen is kijken of ik wat in elkaar kan zetten?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ja maar hij is nog niet klaar!
En ik moet nog een mooi header-plaatje maar ik heb geen photoshop meer
Ik had dit ff in mekaar geflanst met paint en Word
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit dus. Ik weet dat hier creatieve mensen zitten en dit beter kunnen. Wie gaat de uitdaging aan?
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef MaxMark het volgende:
Oh, en iemand even hier op klikken aub, voor m'n chocoladechefding: http://apps.facebook.com/(...)Q2kHpO5%2ChvJ&ref=nf
Bedankt, hier wat coins: http://apps.facebook.com/(...)Q2kHpO5%2ChvJ&ref=nfquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef MaxMark het volgende:
Oh, en iemand even hier op klikken aub, voor m'n chocoladechefding: http://apps.facebook.com/(...)Q2kHpO5%2ChvJ&ref=nf
Telkens als je kiest iets te publiceren, komt het schermpje van FB tevoorschijn. Rechtermuisklik op het plaatje en kies dan 'snelkoppeling kopiëren'. Vervolgens ctrl+v je die hier gewoonquote:
Yesquote:
en wie ben je op fb?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef Dowdoon het volgende:
Ik heb nog 3 vrije plekjes waar een gebouwtje kan neer gezet worden door jullie (A)
Heb je zojuist wat gestuurdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:53 schreef Rickazio het volgende:
Ik heb sneeuw dingen nodig=
http://apps.facebook.com/(...)N34hM%2CmggCL&ref=nf
http://apps.facebook.com/(...)oS61kFRot7LLq&ref=nf
Mja, sneeuwvlokken enzquote:
Als je iets kunt publiceren met je vrienden moet je daar op klikken, dan komt er een bericht met daaronder een tekst klik hierop met rechtermuisknop dan openen in nieuw-venster, dan staat er dat je jezelf niks kunt geven, de link bovenin je venster dan moet je dan even plakken, begint met ''.apps'' p.s: Je moet moet niet op bevestigen klikken, anders krijgt iedereen een bericht op je facebookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mja, sneeuwvlokken enzBen alleen ff aan het uitvogelen hoe ik die link te pakken krijg
Die jij ook liet zien
Och! Sorry! Dat had ik niet gezien. Ik zal je een bloemetje en een kusje sturen om het goed te maken ok ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:33 schreef MaxMark het volgende:
Zoals een paar posts naar boven ook al een paar keer wordt uitgelegd
Ik heb liever gold platingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Och! Sorry! Dat had ik niet gezien. Ik zal je een bloemetje en een kusje sturen om het goed te maken ok ?
Ik heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb liever gold plating
Edit: Ah, link gevonden: http://apps.facebook.com/(...)9_%287cpT-cxe&ref=nf
Je bent m'n nieuwe held.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegdDan kan ik je ook meteen gold plating sturen
Net gedaanquote:
Uit het artikel:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
sinds wanneer bestaat het dan?
Edit: Nieuw topic: Cityville #2quote:Cityville, een spel waarin de speler een stad moet onderhouden, werd begin december gelanceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |