Dan krijg ik coins toch :$?quote:Op maandag 13 december 2010 19:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Als je bedrijven klaar zijn
Hoe kan ik dan posities vullen in bijvoorbeeld een City Hall ?quote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
CityVillecash kun je niet krijgen, alleen kopen.
Level 21 trouwens
Vrienden uitnodigen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef BijtendeMuis het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan posities vullen in bijvoorbeeld een City Hall ?
Daarom heb ik wel cash gekocht, 7,50 voor 50 cash. Anders schiet het ook niet opquote:Op maandag 13 december 2010 20:10 schreef BijtendeMuis het volgende:
[..]
Maar ik heb geen vrienden![]()
Maar oke, Bedankt
Kun je een pm sturen met je naam/link, want zoeken werkt niet echtquote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Voeg basgames maar even toe om buuv te worden
http://www.facebook.com/basgamesquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kun je een pm sturen met je naam/link, want zoeken werkt niet echt
Done!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef Sientje_ het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1340269723
Ik speel ook cityville, als je wilt voeg maar toe, vermeld wel even dat het voor cityville is.
Verslavend spelletje, that's what it is
Ik heb je ge-add maar ik wist niet hoe ik er bij moest zetten dat het voor Cityville isquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef Sientje_ het volgende:
Ik speel ook cityville, als je wilt voeg maar toe, vermeld wel even dat het voor cityville is.
Addedquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef Sientje_ het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:04 schreef Sientje_ het volgende:
Allemaal toegevoegd en een uitnodiging gestuurd
ik open vanavond nog wel ff een plek, alleen is die normaliter wel binnen no time bezetquote:Op woensdag 15 december 2010 12:57 schreef DeHovenier het volgende:
Level 21 nu, maar ik zit een beetje vast met die franchises. Ik kan bij niemand een vestiging openen van Chris' Coffee Corner.
Iddquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Zeroku het volgende:
Level 25. Ben volgens mij de enige in m'n vriendenlijst met een pier
.
Nope.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik kan geen neighbours toevoegen, hebben jullie datzelfde probleem?
ik heb iemand met twee pieren in mijn vriendenlijstquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Zeroku het volgende:
.
Ook mijn account er maar even bij zetten, wat meer neighbours kan natuurlijk nooit kwaadquote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef Steincity87 het volgende:
Speel ook sinds kort. Level 11 inmiddels. Leuke game, leuker dan Farmville dat ik na een tijdje wel beu was!
Wil er wel één maar ik krijg van niemand de shit die ik nodig heb om die school af te makenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Zeroku het volgende:
.
Donequote:Op woensdag 15 december 2010 23:40 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Ook mijn account er maar even bij zetten, wat meer neighbours kan natuurlijk nooit kwaadAls je me add, meld dan wel even dat je van fok komt
Dus: http://www.facebook.com/KevinSwelsen
Of op het zynga forum.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Als mensen snel veel buren nodig hebben dan kun je ook even posten op de Facebook-pagina van Cityville (dus niet de applicatie zelf) en daar aangeven dat je buren zoekt
Psies, dat wil ik niet hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Of op het zynga forum.
Lullige is wel weer dat je je gek klikt aan de updates, uitnodigingen, etc.
Je URL werkt niet helemaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:09 schreef cemalsahin het volgende:
ik speel deze gane best veel maar heb buren nodig dus als je ook speelt voeg me toe!!!
Gezelliiiiig
http://www.facebook.com/Cemal Sahin
Kan je pas kopen nadat je tot burgemeester bent gekozen. Komt vanzelf een opdracht voor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Krijg je die Pier als je een bepaald level bereikt hebt?
Ik heb de meeste spellen er ook al uit gegooid, je word inderdaad gek van de requests.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef mbuist het volgende:
Ik speel alleen nog mafia wars. Er zijn zoveel van dit soort games op Facebook, Je word er helemaal gek van. En dan heb ik het nog niet eens over al die requests die ik in mijn xbox heb
quote:
die hard.quote:Op zondag 19 december 2010 14:06 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Heb je ECHT geld betaald ofzo?
Of ben je gewoon die hard?
Yep eerst zoveel sparen tot je hem mag bouwen en dan nog een keer sparen om hem te kunnen kopenquote:Op zondag 19 december 2010 18:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Maar het wordt dus echt sparen naar 120.000 en geen hol meer uitgeven?
quote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja die bios kostte wat coins idd![]()
Ik vind het spel erg leuk ben ook al level 53
Nee. Je spaart 120.000 en de bios kost 100.000, dus houd je 20.000 over van je gespaarde geld.quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep eerst zoveel sparen tot je hem mag bouwen en dan nog een keer sparen om hem te kunnen kopen
Je moest toch eerst sparen voor die baas en daarna toch voor de bios zelf? Weet het niet zeker meer hoor maar dacht zoietsquote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Je spaart 120.000 en de bios kost 100.000, dus houd je 20.000 over van je gespaarde geld.
Ja zoiets.quote:Op zondag 19 december 2010 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je moest toch eerst sparen voor die baas en daarna toch voor de bios zelf? Weet het niet zeker meer hoor maar dacht zoiets
Nee. Heb die goal net gedaan.quote:Op zondag 19 december 2010 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je moest toch eerst sparen voor die baas en daarna toch voor de bios zelf? Weet het niet zeker meer hoor maar dacht zoiets
ja die heb je nodig om landuitbreidingen te kopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:20 schreef skipmeister het volgende:
En kan iemand mij uitleggen hoe ik de Zoning Permits kan gebruiken die ik in mijn Inventory heb staan?? Ik snap daar namelijk helemaal niks van.
Het is flesj geen jaafaaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:27 schreef Doler12 het volgende:
Man waarom zou ik een of andere java game spelen terwijl ik ook Simcity 4 kan spelen. Kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan Cityville?
Je kan hem toch pas maken na die goal?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:27 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik heb gister een bioscoop gekocht maar volgens die opdracht heb ik dat nog niet gedaan, dus nu moet ik hem helemaal opnieuw gaan maken!
Mag ik mooi weer een ton gaan sparen
Ok... Dus ik schijn ze aan te kunnen klikken en dan?? Of zorgen die dingen ervoor dat ik die landuitbreiding van 20.000 kan kopen -->Geen Zoning Permits Geen landuitbreiding??quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja die heb je nodig om landuitbreidingen te kopen
Nou kijk, je hebt eerst een goal om 120.000 te sparen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je kan hem toch pas maken na die goal?
Landuitsbreiding kan je alleen kopen met het juiste aantal zoningpermits én 20.000 piekquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef skipmeister het volgende:
[..]
Ok... Dus ik schijn ze aan te kunnen klikken en dan?? Of zorgen die dingen ervoor dat ik die landuitbreiding van 20.000 kan kopen -->Geen Zoning Permits Geen landuitbreiding??
Dan moet je sparen om de cinema te kunnen kopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou kijk, je hebt eerst een goal om 120.000 te sparen.
Die had ik gehaald, dus ik dacht JUIST! Nu ga ik snel even een bioscoop bouwen.
Dus ik dat heel netjes gedaan.
Krijg ik even later een nieuw goal: "Build a cinema"
F5/cmd+r eensquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou kijk, je hebt eerst een goal om 120.000 te sparen.
Die had ik gehaald, dus ik dacht JUIST! Nu ga ik snel even een bioscoop bouwen.
Dus ik dat heel netjes gedaan.
Krijg ik even later een nieuw goal: "Build a cinema"
Ah nou fijn dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Landuitsbreiding kan je alleen kopen met het juiste aantal zoningpermits én 20.000 piek
Al gedaan. Het was overigens gister, dus dan zou het nu al gefixt moeten zijn. Maar dat is dus niet het geval.quote:
klopt, elke keer dat je uitbreidt dan gaan er een paar van die zoning permits afquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef skipmeister het volgende:
[..]
Ok... Dus ik schijn ze aan te kunnen klikken en dan?? Of zorgen die dingen ervoor dat ik die landuitbreiding van 20.000 kan kopen -->Geen Zoning Permits Geen landuitbreiding??
Modern chateau, 1500 piek (staat bij huizen gewoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu een goal; genaamd Edgar's Chateau. Ik moet zo'n chateau bouwen voor hem, maar hoe ziet zo'n ding eruit? Bij de huizen zie ik hem niet staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |