Ik hoop van wel. Heb in ieder geval kaarten besteld voor een tribune bij de uitgang van de pitstraat (Turn 2). Dus ik verwacht ook wel wat actie te zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had hier overheen gelezen, geweldig, toch één van de mooiste races van het jaar, ben benieuwd of dat live ( ik bedoel dus niet op tv) ook zo is
Erg cool, de Canadese GP staat ook op mijn lijstjequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Heb in ieder geval kaarten besteld voor een tribune bij de uitgang van de pitstraat (Turn 2). Dus ik verwacht ook wel wat actie te zien.
Dat is een hele mooie bocht om te zitten. Nee ik ben er niet geweest, maar het is altijd mijn favoriete race op de kalender geweest, samen met die van Suzuka ! Turn 1 & 2 zijn een allesbeslissende factor bij de start en ook inhaalpogingen willen daar nog wel eens foutlopen !quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Heb in ieder geval kaarten besteld voor een tribune bij de uitgang van de pitstraat (Turn 2). Dus ik verwacht ook wel wat actie te zien.
http://www.f1fanatic.co.u(...)vjm04-at-jerez-test/quote:Force Indias 2011 F1 car will make its first appearance in the second test of the year at Jerez.
The VJM03 will remain in service for the first test 2011 at Valencia.
Chief operating officer Otmar Szafnauer told Reuters the new car will be revealed at Jerez:
There is always a trade-off between running the car early and getting increased information for the aero department and we believe it will work to our advantage, given our size and resources.
Otmar Szanfnauer
The Jerez test is on February 10-13th.
The team is yet to confirm its 2011 driver line-up with Paul di Resta and Nico Hülkenberg understood to be vying for a place at the team as well as 2010 drivers Adrian Sutil and Vitantonio Liuzzi.
Toch heeft hij ooit een nette vierde plek gescoord tijdens de GP van Indianapolisquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef vosss het volgende:
Als ik iemand zo nodig NIET hoef te zien in de F1 is hij het wel
Dat was toch die slalomrace?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:53 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Toch heeft hij ooit een nette vierde plek gescoord tijdens de GP van Indianapolis
om de flessen die op de baan gegooid werden, jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was toch die slalomrace?
Nee dat was Massa...quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef Waffle het volgende:
Was het niet zo dat hij eerst best redelijk was, maar nadat hij een flinke crash had gemaakt toen helemaal achteraan reed?
De beste blijft toch welquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij was hij best wel snel, maar was/is het typisch weer zo'n coureur die het van z'n goede dagen moet hebben. Niet constant dus...
Ik heb vaak negatieve reacties gelezen over een andere pay-driver, Bernoldi. Hij had precies het zelfde syndroom, maar was ook wel getalenteerd en had van mij langer in de F1 mogen blijven. Zeker na de race op Monaco in 2001, waar hij David Coulthard 41 ronden lang een cursus "blokken" gaf
Dat was geniaal toenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij was hij best wel snel, maar was/is het typisch weer zo'n coureur die het van z'n goede dagen moet hebben. Niet constant dus...
Ik heb vaak negatieve reacties gelezen over een andere pay-driver, Bernoldi. Hij had precies het zelfde syndroom, maar was ook wel getalenteerd en had van mij langer in de F1 mogen blijven. Zeker na de race op Monaco in 2001, waar hij David Coulthard 41 ronden lang een cursus "blokken" gaf
mazzacanequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
De beste blijft toch wel
[ afbeelding ]
Dat was Burti. Althans, ik denk dat jij hem bedoeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef Waffle het volgende:
Was het niet zo dat hij eerst best redelijk was, maar nadat hij een flinke crash had gemaakt toen helemaal achteraan reed?
Is zelfs een Nederlands bedrijf naar vernoemd. Mazza Opleiding, Training en Coaching.quote:
Blijkbaar net zo succesvol als Mazzacane, want het bedrijf bestaat niet meer.quote:"De naam Mazza is afgeleid van de Formule 1 coureur Gaston Mazzacane, een rijder uit de Minardi-stal"
Dat was er eentje inderdaad, maar Giovanni Lavaggi was minstens net zo talentloosquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
De beste blijft toch wel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
De beste blijft toch wel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |