Ik heb een thomas de treinbaan...quote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijken of ze nu wel samen willen spelen ipv naast elkaar
Maar die zwemt wel zonder kurkjesquote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Thijs en KoenOok wel op Sander, maar die is de schattigheidsfase al zo'n beetje voorbij
Ja, dat is super coolquote:
quote:
ik heb al in geen tijden meer gezwommenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
zwemmen![]()
Koen vind zwemmen ook leuk
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
zwemmen![]()
ik niet hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie allemaal kinderen? Nu voel ik mezelf jong.
Lekker hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de exchange server een kurk in zijn reet douwen en wel nu
Ja, allemaalquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
volgens mij alleen sym suikertaartje en ik voor zover ik weetquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
ik moet vaker gaan zwemmen met Thijsquote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
zwemmen![]()
Ow, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet allemaal hoorEn het word wel weer beter merk ik
neej!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
en wok en JBquote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij alleen sym suikertaartje en ik voor zover ik weet
Ik geef nu les aan het groepje voor het C-diploma. Zoooo leukquote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
zwemmen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij alleen sym suikertaartje en ik voor zover ik weet
ik denk dat wij zondag even gaanquote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet vaker gaan zwemmen met Thijs
ohja die ook nogquote:
Nee, ik ook niet. En dat vind ik helemaal niet erg.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er zes. Elke zondag, maar na een uurtje geef ik ze weer terug aan de rechtmatige eigenarenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
mazzelaarquote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er zes. Elke zondag, maar na een uurtje geef ik ze weer terug aan de rechtmatige eigenaren.
Een uurtje zou ik ook nog wel volhouden.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er zes. Elke zondag, maar na een uurtje geef ik ze weer terug aan de rechtmatige eigenaren.
Tof, ik vind het zo leukquote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef nu les aan het groepje voor het C-diploma. Zoooo leuk. Daar kun je echt leuke dingen mee doen in het water: koprollen, duiken, survivallen, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |